Szkolenie

Marketing i sprzedaż usług profesjonalnych

Odtwórz wideo

O szkoleniu

Jak stworzyć sprawny dział marketingu i sprzedaży w usługach profesjonalnych (softwarehouse, biuro rachunkowe, kancelaria prawna)

Nie ważne czy jesteś przedsiębiorcą zarządzającym softwarehousem, biurem rachunkowym czy kancelarią prawną, czy może pracujesz w marketingu bądź sprzedaży w tego typu organizacjach. Z pewnością zależy Ci na tym aby dział marketingu i sprzedaży działały bardzo sprawnie i przede wszystkim…skutecznie. Zapisz się na nasze szkolenie już dziś i spotkajmy się we wrześniu w Warszawie. Koniecznie obejrz video z referencjami z poprzedniej edycji naszego szkolenia.

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Budować marketing twojej firmy, który przełoży się na sprzedaż

Planować marketing i sprzedaż oraz kontrolować procesy

Poprawisz sprzedaż

Zwiększysz liczbę leadów dla swojej organizacji

Program szkolenia

Marketing - Michał Budniak

Moduł 1

Jak pozyskiwać leady b2b?

Moduł 2

Podstawy pozycjonowania marketingowego w usługach profesjonalnych B2B: customer journey, uvp, persony.

Moduł 3

Generowanie leadów B2B za pomocą outbound marketingu

Moduł 4

Generowanie leadów B2B za pomocą Content marketingu

Moduł 5

Generowanie leadów B2B za pomocą Google i Facebook ads

Moduł 6

Budowanie wiarygodności: zewnętrzne i wewnętrzne dowody społeczne

Moduł 7

Jak wychodzić za granicę?

Moduł 8

ak budować zespół marketingowy?

Moduł 9

Podstawy analityki, eksperymenty i wyciąganie wniosków

Marketing - Michał Budniak

Moduł 1

Jaki jest klient w 2019

Moduł 2

Jak pogodzić sprzedaż z marketingiem B2B?

Moduł 3

Schemat skutecznego spotkania sprzedażowego

Moduł 4

Podstawy negocjacji

Moduł 5

Analityka w sprzedaży

Moduł 6

Polecane narzędzia

Moduł 7

Segmentacja sprzedażowa i kwalifikacja potencjalnych klientów

Moduł 8

Podstawy polityki cenowej

Moduł 9

Skąd się biorą handlowcy – czyli podstawowa rekrutacja i kadry w sprzedaży

Moduł 10

Kolejne transakcje: Podstawy dosprzedaży i sprzedaży krzyżowej

Moduł 11

Ekspansja zagraniczna od strony sprzedażowej

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla marketingowców

Którzy chcą zarządzać procesami marketingowymi w firmach b2b

Dla CEO

Którzy prowadzą firmy typu softwarehouse, kancelaria prawna, biuro rachunkowe

Dla sprzedawców

Którzy chcą zrozumieć marketing i poszerzyć swoje umiejętności sprzedażowe

Poznaj
naszych
trenerów

Jolanta Nowak

Sembot.com

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat

Maciej Kowalczyk

Sembot.com

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat

Gdzie odbywa się szkolenie

Na szkolenie zapraszamy do Domu Innowacji Społecznych „Marzyciele i Rzemieślnicy”, który mieści się w Warszawie przy ul. Brackiej 25 (III piętro).

Co nas wyróżnia?

Praca na realnych case study uczestników

Zmapowanie problemów uczestników i ich precyzyjne rozwiązywanie

Indywidualne podejście

Kompleksowe podejście do uczestników

Zarejestruj się i weź udział w szkoleniu!

Cena biletu

2 149 zł

netto

Sprzedane bilety: 34 z 70 miejsc.

15 lutego cena biletów wzrasta o 200 zł!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Formularz zgłoszeniowy

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Nie. Gwarancją miejsca jest opłacenie faktury proforma, którą wystawimy po wypełnieniu formularza na stronie szkolenia.

Dobrą praktyką jest zjawienie się 15 minut przed czasem. Nigdy nie zaczynamy zajęć wcześniej niż przed 9.00 ale warto zapoznać się z innymi uczestnikami szkolenia.

Tak, najdalej kilka dni po szkoleniu wysyłamy do wszystkich uczestników szkolenia prezentację

Najpóźniej 7 dni po opłaceniu faktury otrzymasz od nas maila onboardingowego ze szczegółami szkolenia.

Masz pytania lub wątpliwości?

Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na każde pytanie

Michał Bąk

szkolenia@marketingibiznes.pl

© 2022 Marketing i Biznes