19 listopada 2024
Multikino Złote Tarasy

Founders Mind to najbardziej przedsiębiorcza konferencja w Polsce. Od pierwszej edycji przygotowujemy program tak, aby odpowiadać na najbardziej aktualne i palące problemy osób prowadzących biznes. Pokazujemy różne drogi, rozwiązania i nie teoretyzujemy.

O KONFERENCJI

Szukasz miejsca, gdzie znajdziesz ambitnych ludzi, którzy chcą budować swoje przedsiębiorstwa? Możliwość ku temu stwarza Founders Mind. Konferencja ludzi, którzy są niezwykle zdeterminowani, ambitni i dbają codziennie o rozwój swoich firm.

Poszerzaj swoje horyzonty nie tylko poprzez prezentacje, ale też dzięki wymianie wiedzy między uczestnikami eventu.

W trakcie wydarzenia udostępniamy aplikację, która oferuje możliwość nawiązania nawet dziesiątek branżowych kontaktów jednego dnia! A wszystko to w tematyce, która Cię interesuje za sprawą ujednoliconych hashtagów. Niepowtarzalna możliwość do nawiązywania kontaktów zarówno przed, jak i po evencie.

Oczywiste jest, że wyjazdy na konferencje łączą się networkingiem lub inspiracją contentową, a co powiesz, jesli damy Ci jedno i drugie? Więcej — zaproponujemy niebanalną ścieżkę rozwoju dla Twojego biznesu! Prezentacje poprowadzą osoby, które nie tylko tworzą atmosferę sprzyjającą wymianie doświadczeń, ale są też otwarte na rozmowy o biznesie czy psychice przedsiębiorcy. Dodatkowym smaczkiem przygotowanym z myślą o naszych uczestnikach będą strefy biznesowe, które ułatwią rozwój Twojego przedsiębiorstwa.

Już 19 listopada spotkamy się na 8. edycji Founders Mind w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Founders Mind to kilkanaście szalenie naszpikowanych merytoryką prezentacji.

Founders Mind to 5 paneli dyskusyjnych, które będą karmić Twój przedsiębiorczy umysł.

Founders Mind to 8 stref biznesowych, dzięki którym rozwiniesz swój biznes, nawiążesz kontakty czy poznasz głos konsultanta w danej dziedzinie.

Founders Mind to afterparty. Bez głośnej muzyki, ze stolikami, które ułatwią wymianę myśli.

  • Founderów szybko rosnących organizacji, którzy szukają wiedzy jak zapanować nad wzrostem.
  • Przedsiębiorców, którzy czują się nieco przytłoczeni codziennością, chcących znaleźć inspirację.
  • Szefów firm, którzy szukają networkingu w czasach, gdzie o współpracę jest naprawdę ciężko.
  • Dla tych, którzy mają aspiracje tworzyć globalne przedsięwzięcia.

Wyjątkowi
przedsiębiorcy

rewelacyjny
networking

Prelekcje i panele
dyskusyjne

prelegenci

KRZYSZTOF SZYSZKIEWICZ

Marek Wesołek

Dobrosława Gogłoza

Marek Kich

Jacek Palec

ex Frisco

Robert Niechciał

MONIKA MIKOWSKA

Konrad Weiske

Cezary Kożon

Krystyna Gorzelany

TOMASZ KOZON

Grzegorz Rudno-Rudziński

Grzegorz Kuczyński

Oskar Hertman

Paweł Szczecki

Kamila Borowa

Grzegorz Róg

KASIA GRYZŁO

Szymon Janiak

Mateusz Lebiedziński

Robert Szarata

Paneliści

Katarzyna Abramowicz

ANIA FIRLEJ

PAWEŁ RYBAK

Tomasz Machała

Jakub Lisiński

Kamil Kozłowski

Marcin Sulikowski

Magdalena Magnuszewska

Elena Zhukova

Małgorzata Sikora

Przemysław Głośny

Piotr Kacała

Aleksandra Pszczoła

goście specjalni

PROWADZĄCY

Grzegorz Frątczak

Krzysztof Semp

Franciszek Budzbon

Jan Jankowski

Michał Sukiennik

AGENDA

Scena 1: Growth i procesy

Prowadzący: Janek Jankowski

10:00

Oficjalne rozpoczęcie

10:20 - 10:55

operacje, relacje, trudne momenty, trudne calle, wszystko kurwa trudne, układanie, rujnowanie, wychodzenie na prostą

Monika Mikowska & Krystyna Gorzelany

11:05 - 11:40

Bez prowizji, bez bólów głowy, bez gwiazd sprzedaży: jak zdobywać projekty na trudnym rynku

Grzegorz Rudno-Rudziński & Grzegorz Kuczyński

11:50 - 12:25

Jak seryjnie budować przedsiębiorstwa - kapitał, ludzie i pozycjonowanie na rynku

Konrad Weiske & Cezary Kożon

12:35 - 13:10

Ujeżdżanie byka – czyli prowadzenie software house’u w "ciekawych czasach"

Anna Elwart

13:20 - 13:50

Panel #1

Budowanie kluczowych obszarów firmy: nieformalna rada nadzorcza, C-levels, delegowanie i budowanie struktur

Prowadzący: Krzysztof Semp / Uczestnicy: Ania Firlej, Paweł Rybak, Tomasz Machała, Aleksander Szalecki

13:50 - 14:20

Przerwa obiadowa

14:20 - 14:55

Jak zarządzić strategią szybko rozwijających się organizacji:
8 praktyk z efektywnego budowania firmy od 0 do 100mln

Paweł Szczecki

15:05 - 15:40

Od 200k MRR do 500k MRR w 12 miesięcy

Oskar Hertman

15:50 - 16:25

Kiedy los rzuca Ci kłody w biznesie, a Ty akurat wtedy nie możesz oszaleć - krótki poradnik przedsiębiorcy

Kasia Gryzło

16:35 - 17:10

Egzekucja w budowaniu percepcji procesów, czyli jak robić growth

Robert Szarata & Mateusz Lebiedziński

17:20 - 17:50

Firesidechat #1

Budowanie firmy 100 mln+ - ludzie, skalowanie, kluczowi partnerzy

Rozmowa z Kamilem Kozłowskim / Prowadzący: Greg Albrecht

17:50 - 18:20

Firesidechat #2

Budowanie firmy 100 mln+ - ludzie, skalowanie, kluczowi partnerzy

Rozmowa z Jakubem Lisińskim / Prowadzący: Greg Albrecht

18:20

Oficjalne zakończenie

Scena 2: Optymalizacja i rozwój

Prowadzący: Piotr Piasecki

10:20 - 10:55

Jak zarządzać start-up’em ze 112-letnią historią

Artur Meissner

11:05 - 11:40

Pricing – 3 sposoby na zwiększenie przychodów za pomocą cennika

Krzysztof Szyszkiewicz

11:50 - 12:25

Chcesz mieć ogromne imperium – rządź samym Sobą. Jak Twoje emocje wpływają na Twoje decyzje

Nataliia Iali

12:35 - 13:10

Kontrolujesz, delegujesz czy abdykujesz? Jak układać procesy decyzyjne i oddawać odpowiedzialność ludziom

Marek Wesołek & Marek Kich

13:30 - 13:50

Panel #2

Zarządzanie cashflow level master: budżetowanie, przesuwanie, kontrola planu

Prowadzący: Adam Zagała / Uczestnicy: Max Cyrek, Małgorzata Sikora

13:50 - 14:30

Przerwa obiadowa

14:20 - 14:55

Jak budować OKR-y i kaskadować je w dół do zespołu

Elena Zhukova

15:05 - 15:40

Firesidechat #3

#firesidechat: Jak zostałem zawodowym hedonistą i dlaczego nie skończyłem książki o tym właśnie tytule

Rozmowa z Tomaszem Woźniakiem / Prowadzący: Greg Albrecht

15:50 - 16:25

Nawigacja przez niewidzialne przeszkody: Praktyczny przewodnik dla founderek

Dobrosława Gogłoza

16:35 - 17:10

AI i Automatyzacje w służbie produktywności foundera

Grzegorz Róg

17:20 - 17:50

Panel #3

Droga do exitu: czyli jak wyjść z pracy we własnej firmie? Ludzie, mentalność, procesy, sukcesja, sprzedaż

Prowadzący: Michał Sukiennik / Uczestnicy: Katarzyna Abramowicz, Mateusz Sobieraj, Maciej Stępa

Scena 3: Pains and gains

Prowadzący: Franciszek Budzbon

10:20 - 10:55

Niezbędnik przedsiębiorcy ”O narzędziach które prawie każdy zna ale rzadko stosuje”

Jacek Palec

11:05 - 11:40

Jak diagnoza talentów ​zarządu rozwiązuje kluczowe problemy w Twojej firmie

Kamila Borowa

11:50 - 12:25

Dlaczego znów jesteśmy naiwni? Czyli słów kilka o hype'ie na AI i automatyzację

Alek Cierniewski

12:35 - 13:10

Dlaczego warto inwestować w branding i strone internetową? Top of mind – unikalność, widoczność i zaufanie

Igor Subocz

13:20 - 13:50

Panel #4

Psychika przedsiębiorcy - sinusoida emocjonalna, mental, wsparcie, trudne chwile

Prowadzący: Grzegorz Frątczak / Uczestnicy: Wojtek Mróz, Iwona Borawska, Marcin Sulikowski, Radek Drzewiecki, Joanna Ceplin

13:50 - 14:20

Przerwa obiadowa

14:20 - 14:55

Tropem finansowych upiorów

Wojciech Plona

15:05 - 15:40

Ucieczka do przodu w dobie AI

Robert Niechciał

15:50 - 16:25

Jak dzięki SEO sprzedaliśmy usługi b2b za kilka milionów złotych

Tomasz Kozon

16:35 - 17:10

Budda, Cinkciarz, Palikot. Case study jak bezpiecznie budować firmę i chronić majątek w kraju urzędniczej niepewności

Maciej Oniszczuk

17:20 - 17:50

Panel #5

Jak budować międzynarodowe zespoły i sprzedawać poza Polską - Jak budować sprzedaż w globalnej wiosce i dokonywać skutecznej ekspansji

Prowadzący: Krzysztof Stola / Uczestnicy: Łukasz Wróbel, Magdalena Magnuszewska, Elena Zhukova, Róża Szafranek

Strefy biznesowe

Strefa AI i automatyzacji przedsiębiorstwa

Przedsiębiorstwa, które nie automatyzują, wkrótce przepadną. Dziś poza pozytywnym cashflow, liczy się to, w jaki sposób jesteś w stanie uzyskać przewagę nad konkurencją. W czasach, gdy setki czy nawet tysiące firm rywalizują w tym samym segmencie, będą liczyły się te, które robią to najefektywniej, nie tracąc na jakości. Właśnie w tych obszarach może pomóc automatyzacja.

Strefa kultury organizacji, employer brandingu i rekrutacji

Firmę budują ludzie i to tacy, którzy robią różnicę. Ta strefa jest dla wszystkich tych osób, które chcą popracować nad tematem budowy kultury organizacji i pozyskiwaniu największych talentów do swoich firm. 

Strefa rozwiń swój ecommerce

Prowadzisz swój biznes ecommerce i chcesz dowiedzieć się, jak możesz wejść na wyższy level? Strefa Rozwiń Swój Ecommerce pomoże Ci spojrzeć na Twój sklep internetowy w innym świetle, abyś mógł wznieść go wyżej.

Strefa finansów firmowych: cashflow, budżetowanie, zarządzanie kryzysowe

W tej strefie dowiesz się, jak skutecznie zarządzać finansami Twojej firmy. Specjaliści pomogą Ci zrozumieć kluczowe aspekty zarządzania finansowego, aby Twoja organizacja była stabilna i gotowa na wszelkie wyzwania.

Strefa udanej sukcesji

Dowiedz się, jak zaplanować i przeprowadzić udaną sukcesję w firmie. W tej strefie eksperci pomogą Ci przygotować firmę na przekazanie władzy i zapewnić jej ciągłość.

Strefa Growth&Lead Generation: lejki marketingowe, lead magnety, taktyki growth

Skup się na wzroście i generowaniu leadów. Dzięki tej strefie dowiesz się, jak tworzyć skuteczne lejki marketingowe i wykorzystywać lead magnety, aby przyciągnąć i zatrzymać klientów.

Strefa rozwoju founderów i managerów

Skoncentruj się na budowaniu silnego, founderskiego mentalu oraz psychiki managerów opartej na mocnych stronach.

Strefa prawna

Ta strefa jest stworzona z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą upewnić się, że ich firma działa zgodnie z przepisami i że posiadają odpowiednie zabezpieczenia prawne.

lokalizacja

Kolejna VIII edycja Founders Mind odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w samym sercu Warszawy.

afterparty

Networking na afterparty to dźwignia dla Twojej marki – sprawdź, jak to działa!

Czy zastanawiałeś/aś się kiedyś, jak wielką wartość może wnieść dobre afterparty po intensywnym dniu konferencyjnym? Networking w luźnej atmosferze to coś więcej niż wymiana wizytówek. To budowanie relacji, które mogą zaprocentować w przyszłości. Rozmawiając w sprzyjających warunkach, masz szansę nawiązania autentycznych relacji z osobami, które mogą wesprzeć rozwój Twojego biznesu. Nowi klienci, partnerzy biznesowi, a nawet inwestorzy są na wyciągnięcie ręki.

Po intensywnym dniu pełnym wykładów i spotkań pozwól sobie na chwilę oddechu. Skorzystaj z open baru i pysznych przekąsek, aby się odprężyć i na luzie kontynuować rozmowy w magicznej atmosferze Palermo Fortu Mokotów – zabytkowe wnętrza, włoski klimat retro i ogród wśród starodrzewia stworzą idealne warunki do głębokich rozmów. Zadbamy o stonowaną muzykę, sprzyjającą branżowemu networkingowi w tym wyjątkowym miejscu. Dołącz do nas!

Fort Mokotów, ul. Racławicka 99, lok. D, Warszawa

relacja z poprzedeniej edycji

prelekcje z ostatniej edycji

rozmowy z uczestnikami

cena biletów wzrasta za

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Basic

1000 netto
  • Bilet na konferencję Founders Mind
  • Napoje i przekąski w trakcie konferencji
  • Dostęp do nagrań z konferencji Founders Mind
SOLD OUT

Afterparty

1800 netto
  • Wejściówka na afterparty Founders Mind
  • Napoje i przekąski w trakcie afterparty
SOLD OUT

VIP

Pula limitowana
Dostępność: 3 bilety
5000 netto
  • Bilet na konferencje Founders Mind
  • Dedykowana strefa VIP w dniu eventu - networking oraz obiad z prelegentami
  • Obiad Standard lub Vege
  • Napoje w strefie VIP
  • Wejściówka na afterparty Founders Mind
  • Udział w dwóch dedykowanych spotkaniach online przed eventem dla uczestników VIP
  • Dostęp do nagrań z 3 edycji Founders Mind (2020-2022)
  • Dostęp do archiwalnych kursów Szkoły Foundera
  • Intro mailingowe między członkami VIP
  • 50% zniżki na działania marketingowe i PR-owe na kanałach marketingibiznes.pl
  • 15% zniżki na wyjazd w ramach Founders Camp 2024
  • Pozostałe benefity od partnerów
  • Certyfikat potwierdzający posadzenie drzewka z posadzimy.pl

Premium

2500 netto
  • Bilet na konferencje Founders Mind
  • Wejściówka na afterparty Founders Mind
  • Napoje i przekąski w trakcie konferencji oraz afterparty
  • Nagrania z konferencji Founders Mind
SOLD OUT

Nagrania

500 netto
  • Nagrania z konferencji Founders Mind wysyłane miesiąc po wydarzeniu

founders mind oczami uczestników

"

Najlepsza konferencja biznesowa na jakiej kiedykolwiek byłem!

Aron Formela, CEO MonetizationGuys

"

Founders Mind to konferencja MUST have dla każdego foundera!

anna libront, dp vision

Historia jednego zdjęcia

Zobacz jak wyglądały poprzednie edycje

wybierając founders mind,
dbasz o środowisko 🌍

W ramach współpracy z posadzimy.pl, każda osoba, która zakupi wejściówkę na 8. edycję wydarzenia dołoży cegiełkę do ochrony naszej planety.

Jak to działa?

bądź eko - zostań mindowiczem już teraz!

Aplikacja

Program Founders Mind będziesz mieć zawsze pod ręką. Wystarczy, że zainstalujesz dedykowaną aplikację na swoim telefonie.

Dzięki aplikacji:

czatuj z uczestnikami konferencji

wygodny harmonogram prelekcji

W tej edycji wezmą udział

Partnerzy główni wydarzenia:

pozostali partnerzy wydarzenia:

Partner Technologiczny:
dostawca serwerów i domen LH.pl

Kontakt

hello@founders.pl

Bądź na bieżąco - obserwuj nas w mediach społecznościowych

Founders Mind 2024

MiB sp. z o.o.
NIP 8133847001
05-400 Otwock
ul. Boczna 7

© Founders Mind. Wszelkie prawa zastrzeżone

Artur Meissner

Artur Meissner jest poznaniakiem, absolwentem LO im. Karola Marcinkowskiego. Ukończył prawo na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia doktoranckie na kierunku handel i marketing, na poznańskim Uniwersytecie Ekonomicznym. W latach 2010-2014 był licencjonowanym menedżerem piłkarskim FIFA. Jest radcą prawnym, od 2021 roku działa również w Piłkarskim Sądzie Polubownym PZPN w zespole ds. zmian przepisów związkowych. Zanim w 2014 roku został wspólnikiem zarządzającym we własnej kancelarii Meissner Kozioł & Partner Radcowie Prawni i Adwokaci Niemieccy sp.k., zdobywał doświadczenie zawodowe w poznańskiej kancelarii, gdzie kierował działem prawa sportowego oraz w międzynarodowej kancelarii w Poczdamie, w której nadzorował prace departamentu prawa polskiego. Ma wieloletnią praktykę w zakresie prawa sportowego i obsługi prawnej klubów sportowych, m.in. w zakresie: prowadzenia negocjacji w rozmowach z partnerami handlowymi, sponsorami, klubami, agentami i zawodnikami, reprezentowania klubów i zawodników przed organami PZPN i FIFA oraz przekształceń klubów piłkarskich. 14 listopada 2023 roku Artur Meissner został powołany przez Radę Nadzorczą Warty Poznań na stanowisko prezesa zarządu Warty Poznań S.A.

Wojciech Plona

Właściciel Plona Consulting, spółki świadczącej usługi Zewnętrznego Dyrektora dla sektora MŚP w Polsce. Za pomocą doradztwa i analiz finansowych pomaga właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw zarządzać na podstawie twardych danych. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą zarabiać więcej i spać spokojnie. Firma wsparła rozwój już ponad 400 firm.

Krzysztof Szyszkiewicz

Head of Delivery, Partner Valueships. Certyfikowany ekspert z zakresu zarzadzania cenami, przychodami i marżą w spółkach B2B oraz e-commerce. Członek prestiżowego stowarzyszenia Professional Pricing Society. W Valueships odpowiedzialny za realizację projektów doradczych i dbanie o rentowność klientów. Przed dołączaniem do Valueships pracował w McKinsey & Company w obszarze pricingu i strategii.

Marek Wesołek

CEO i współwłaściciel Sente S.A. Ze spółką związany od 18 lat, od 10 członek zarządu. Skutecznie wspiera firmę w realizacji strategii wzrostu, której efektem jest zwiększenie przychodów o kilkaset procent i rozbudowa zespołu z kilkudziesięciu do 200 osób. Specjalizuje się w zwiększaniu efektywności operacyjnej, budowaniu kultury współodpowiedzialności i zwinnym zarządzaniu szybkorosnącą organizacją. Prywatnie pasjonat sportu – wielokrotny uczestnik górskich biegów ultra oraz zdobywca Kilimandżaro.

Dobrosława Gogłoza

Dobrosława Gogłoza jest dyrektorką zarządzającą serwisu Pomagam.pl oraz założycielką platformy Doing Good, który pomaga znaleźć pracę w impaktowych branżach. Była założycielką i wieloletnią prezeską Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji zajmującej się ochroną zwierząt hodowlanych, która została uznana za jedną z najskuteczniejszych na świecie.

Natalia Iali

Nataliia Iali, CEO Eteria Consulting biura Nieruchomości w Warszawie oraz firmy inwestycyjnej Awentin,. Zrealizowała ponad 140 inwestycji własnych w ciągu ostatnich pięciu lat. Prowadząc ponad 20 osobowy zespół, swoje sukcesy zawdzięcza silnej mentalności i zasadom, które odrzucają słowo "niemożliwe". Urodzona na Ukrainie, Natalia przekroczyła granice i stereotypy, wybierając ścieżkę przedsiębiorczości w Polsce. Jest również co-prowadzącą podcast Eteria Nieruchomości, gdzie edukuje rynek i dzieli się wiedzą na temat nieruchomości i biznesu.

Marek Kich

Od ponad 12 lat uczę się dwóch rzeczy: jak być skutecznym przedsiębiorcą i jak robić dobry e-Commerce. Zaczynałem jako programista, później sam prowadziłem projekty wdrożeniowe. Dzisiaj jako CEO Satisfly pomagam swoim klientom pokonywać bariery w sprzedaży elektronicznej. Współtworzyłem platformy e-Commerce B2B/B2C dla takich marek jak Briju, Clarena, czy Volcano. W międzyczasie dzielę się swoimi doświadczeniami jako host podcastu Sztuka E-Commerce.

Jacek Palec

Doświadczony Prezes Zarządu z udokumentowanym doświadczeniem w branży internetowej. Umiejętności w generowaniu wartości, negocjacjach, zarządzaniu operacjami, zdolnościach analitycznych oraz coaching'u. Silny profesjonalista w dziedzinie rozwoju biznesu z tytułem magistra skupionym na Naukach Politycznych i Administracji z Uniwersytetu Warszawskiego.

Robert Niechciał

W branży SEO od 2004, inżynier od 2011, datahead od zawsze. CTO w Vestigio. Miłośnik najnowocześniejszych technologii, zwłaszcza gdy można wykorzystać je do optymalizacji. Skoncentrowany na inżynierii wstecznej algorytmów Google. Prowadzi wykłady i szkolenia w Polsce, jak i na największych światowych konferencjach SEO.

Monika Mikowska

Nietuzinkowa i przebojowa CEO agencji UX Mobee Dick, specjalizującej się w projektowaniu i badaniu produktów i usług cyfrowych dla takich marek jak np. TUiR Warta, BNP Paribas, Empik, OLX, Allegro, Adobe, Banque Saudi Fransi. Monika może pochwalić się Wyróżnieniem Specjalnym w konkursie Blog Roku 2013 za „jestem.mobi". Współautorka książek "E-marketing" oraz "Biblia e-biznesu 2". Jedna ze stu kobiet w Polsce wyróżnionych tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet. Laureatka rankingu „50 kreatywnych w biznesie" według magazynu Brief. Uznana prelegentka największych konferencji branżowych. Jeśli jeszcze nie widzieliście jej prelekcji „Mój najgorszy dzień w życiu - prelekcja intymna", to polecamy. Na Founders Mind w podobnym stylu - szczerze, transparentnie i wprost - Monika podejmie temat emocji wokół pieniędzy.

Konrad Weiske

Menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem, współzałożyciel i prezes Spyrosoft S.A.

Od 2002 roku działa w branży IT, zdobywając doświadczenia w kraju oraz za granicą, pracując zarówno dla takich gigantów jak IBM, Vodafone, Microsoft czy Nokia jak polskich firm świadczących usługi tworzenia oprogramowania na zamówienie.

Po kilkuletniej karierze w zarządzie jednego z największych polskich softwarehouse’ów postanowił założyć własny biznes. W 2016 roku powstał Spyrosoft, którego tworzeniu towarzyszyła idea o wyjątkowym środowisku pracy, angażującym najlepszych specjalistów w najciekawsze projekty i technologiczne wyzwania. Obecnie Grupa Spyrosoft to liczący ponad 1 400 współpracowników i notowany na GPW dostawca oprogramowania na zamówienie dla klientów z całego świata.

Od września 2018 Konrad, w roli wiceprezesa SoDA (Software Development Association Poland), działa na rzecz rozwoju i integracji polskiego sektora usług IT.

Cezary Kożon

CEO Spyrosoft eCommerce w grupie technologicznej Spyrosoft. Od ponad 10 lat pomaga firmom B2C i B2B w budowaniu strategii ecommerce i wdrażaniu narzędzi do sprzedaży online. Pracował z markami takimi jak: Fakro, Eurocash, 4F, Tołpa, Diverse, Coccodrillo, Skalnik, Tally Weijl, Selena, Solfinity, MTP.

Krystyna Gorzelany

Krystyna ma ponad 20 lat doświadczenia w biznesie, które zbudowała zarówno w korporacji, jak i rozwijających się firmach IT. Współpracowała z branżami od energetycznej, oil & gas, chemicznej, produkcyjnej, budowlanej, przez bankową, ubezpieczeniową, retail, e-commerce, big tech, IT. Najmniejsza firma, którą wspierała nie generowała jeszcze przychodów, a największy budżet, za który odpowiadała to 250 mln EUR. Doświadczenie Krystyny to obszary sprzedaży, zarządzania firmą, budowania i usprawniania procesów biznesowych, negocjacji, układania partnerstw strategicznych, relacji wewnętrznych i biznesowych. Zakres pełnionych już ról: PM, dyrektorka handlowa, COO, CGO, coach, mentorka, konsultantka. Krystyna kocha liczby, wie, że prawie wszystko da się policzyć, dlatego uczy decyzji opartych na liczbach i jednocześnie docenia intuicję i czucie. Lubi przyczyniać się do tego, żeby biznes działał sprawnie i spójnie, jak dobrze zsynchronizowany organizm i żeby zespołowi się chciało. Wspiera founderów w ich rozwoju, decyzjach, biznesach. Obserwuje, grzebie i wspiera many minds of many founders :)

Tomasz Kozon

Założyciel i prezes zarządu Boring Owl sp. z o.o. - software house specjalizującego się w projektach aplikacji webowych i mobilnych dla start-upów oraz tradycyjnych firm różnej wielkości. Od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, głównie kampaniami opartymi na technicznym SEO. Oprócz spółki zarządza również fundacją działającą w obszarze badań genealogicznych.

Grzegorz Rudno-Rudziński

Przedsiębiorca i działacz społeczny. Od ponad 20 lat pomaga organizacjom w rozwoju opartym na technologiach IT. W latach 2013-2016 prezes zarządu, a obecnie managing partner w Univio, która kulturę i wartości stawia jako nadrzędny atut w relacjach z pracownikami i klientami. Koncentruje się na rozwoju działań firmy na rynku krajowym oraz na współdziałaniu z organizacjami i startupami. Współpracował aktywnie przy rozwoju e-commerce z firmami takimi jak EURO RTV AGD, Polski Bus, Onnibus, Euroterm, Kaczmarek Electric, ASAJ oraz przy digitalizacji procesów sprzedaży w Volkswagen Group Polska czy Hyundai. Ekspert i innowator w dziedzinie transformacji cyfrowej, rozwoju biznesu i metodyk rozwoju innowacji. Founder i członek rady nadzorczej w oneb2b.pl - pierwszej platformie B2B do sprzedaży internetowej i tradycyjnej dostępnej w modelu abonamentowym. Regularnie dzieli się wiedzą w trakcie seminariów i konferencji. Cały czas aktywnie szerzy idee wzrostu przez współpracę i wymianę wiedzy, w latach 2018-22 realizując ją jako prezes zarządu ogólnopolskiego stowarzyszenia firm IT - ITCorner. Jest także ambasadorem ogólnopolskiej akcji Woman Update, której celem jest aktywizacja kobiet do zdobywania kompetencji cyfrowych i zawodowego realizowania się w sektorze IT. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Glasgow Caledonian University oraz ICAN Strategic Leadership Academy.

Grzegorz Kuczyński

Przedsiębiorca i lider, który od 25 lat wraz z partnerami biznesowymi skutecznie rozwija Univio. W tym czasie pełnił najbardziej kluczowe role w organizacji od szefa sprzedaży i marketingu, po dyrektora operacyjnego. Brał udział w kilkuset projektach z obszaru transformacji cyfrowej, marketingu internetowego oraz e-commerce. Od roku 2016 jest prezesem zarządu i odpowiada za wszystkie obszary biznesowe firmy, zapewniając jej stabilny wzrost. Univio (wcześniej Unity Group) przetrwała zarówno bańkę internetową w 2001 r., jak i kryzys finansowy w 2008 r., a dziś wciąż dynamicznie się rozwija (CAGR za okres 1997-2020 to 37%). Grzegorz Kuczyński szczególnie koncentruje się na budowaniu kultury organizacyjnej opartej na dojrzałości, partnerstwie, odpowiedzialności, zaufaniu, transparentnej komunikacji oraz wartościach firmy. Efektywnie wdraża w Univio praktyki organizacji progresywnych i stale je rozwija. Obecnie Univio pracuje w oparciu o filozofię Team of Teams, czyli zwinnych, decyzyjnych zespołów skupionych wokół wspólnych celów. Absolwent wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej i podyplomowych studiów z zakresu Zarządzania Usługami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. W roku 2017 ukończył także studia „The Strategic Leadership Academy" w ICAN Institute.

Oskar Hertman

Założyciel oraz CEO firmy Pirk Spark, jednej z najprężniej działających agencji specjalizujących się w skalowaniu sprzedaży na Allegro, wyróżnionej m.in. tegorocznym tytułem “Allegro Ads Partner Quality Champion 2024”. Pierwsze kroki w branży stawiał jako freelancer, samodzielnie tworząc kampanie marketingowe na popularnych platformach sprzedażowych. Obecnie zajmuje się głównie rozwijaniem AlleSpark – aplikacji dla sprzedawców Allegro, wspierającej analizę rentowności. Dzięki swojemu eksperckiemu doświadczeniu w marketingu na Allegro i kontakcie z setkami firm, Oskar tworzy narzędzia, które pomagają windować sprzedaż i lepiej kontrolować działania e-commerce.

Paweł Szczecki

Współzałożyciel firmy Predica zajmującej się konsultingiem IT w obszarze technologii Microsoftu. Po sprzedaży firmy obecnie pracuje jako lider projektów strategicznych w SoftwareOne, jak również jako członek rady nadzorczej oraz inwestor i w start-up'ie Tedee, zajmującym się smart lockami.

Swoją ponad 15-letnia karierę zaczynał od bycia .NET developerem, później architektem systemów IT, następnie pełnił również rolę kierownika projektów. Dalej, po pomyślnym rozwinięciu relacji z głównymi klientami w Polsce, UE, USA i na Bliskim Wschodzie, Paweł zdecydował, że nadszedł czas, aby skupić się na budowaniu "wnętrza" firmy - szkieletu operacyjnego - ponieważ doszedł do punktu, w którym dalszy rozwój firmy byłby ograniczony z powodu niejasnych procesów operacyjnych typowych dla małych i średnich firm. Wtedy właśnie Paweł został liderem procesów biznesowych i operacyjnych - COO. W tej roli wykorzystywał swoje doświadczenie IT i metodę realizacji projektów, aby stopniowo budować wzajemnie powiązane procesy obejmujące wszystkie zespoły, zarówno specyficzne dla biznesu, jak i funkcje wspierające (HR, finanse, IT, marketing), uzupełniając je wewnętrznym zestawem rozwiązań IT. Wreszcie, po ustabilizowaniu funkcji i zbudowaniu zespołów i ich liderów, delegował wszystkie obowiązki związane z zarządzaniem i działał jako lider i mentor dla innych stanowisk na poziomie C, stając się członkiem zarządu. Taka podróż pozwoliła mu wraz innymi współzałożycielami zbudować firmę i realizować jej roczne plany biznesowe z 30-60% wzrostem rok do roku w ciągu ostatnich 6 lat.

Kamila Borowa

Współzałożycielka WiseRise.​ Certified Gallup Strengths Coach ™️, Trener i coach metody TROP (7 lat).​Na koncie ma ponad 500 procesów rozwojowych Managerów, Liderów, Przedsiębiorców, Dyrektorów C-level. 14 lat w biznesie w firmach nowoczesnych technologii (w skali od 50 do 1000+ pracowników).​ Doradzała zarządom organizacji w zakresie wizji, strategii i ich realizacji w sprzężeniu z niską rotacją i wysoką motywacją wśród zespołów.​ ​Budowała kulturę organizacyjną od zera.​ Projektowała i maksymalizowała procesy rekrutacji, rozwoju pracowników i managerów.

Grzegorz Róg

W swojej pracy łączy na co dzień projektowanie, automatyzacje, oraz nowoczesne podejście do edukacji oraz dzielenia się wiedzą. Tworzy jedną z największych polskich społeczności i platform edukacyjnych dla kreatywnych - eduweb.pl. Poza tym prowadzi szereg internetowych projektów i startupów w Polsce i za granicą - na przykład easycart.pl oraz zencal.io, a także wiele side-projektów jak heyalice.app. Dużą wagę przykłada do świetnych doświadczeń użytkownika i tworzenia produktów, które dają wartość, a wszystko inne stara się zautomatyzować.

Kasia Gryzło

CEO HearMe/ Emplomind. Wierzy w świat, w którym ludzi nie boli brzuch ze stresu w pracy. W HearMe/Emplomind odpowiada za strategię biznesową, finanse i przede wszystkim ludzi (by każdy czuł, że jest w odpowiednim miejscu, które pozwala mu/jej na realizowanie swojego potencjału). W przeciągu 3 lat HearMe i Emplomind zdobyło 100+ Klientów B2B w Polsce, Wielkiej Brytanii i USA, finansowanie od cenionych VC i aniołów biznesu z UE, a 48% wszystkich użytkowników HearMe ma pierwszy raz w życiu kontakt z psychologiem właśnie w aplikacji HearMe/Emplomind. Edukację zdobyła w USA, Wielkiej Brytanii i Holandii. Karierę zaczynała w największych agencjach reklamowych w Polsce zdobywając nagrody KTR, Effie, Golden Arrows. Podobno dźwięk jej śmiechu ma zasięg aż 3 pięter, ale nikt jeszcze tego naukowo nie udowodnił.

Szymon Janiak

Współtwórca i partner zarządzający Czysta3.vc – jednego z najbardziej aktywnych funduszy venture capital w Europie Środkowo-Wschodniej o kapitalizacji 50 mln zł. Jeden z topowych głosów polskiego Linkedina według rankingu opublikowanego w Gazecie Wyborczej z ponad 40.000 obserwujących. Milionowe zasięgi zapewniły mu również #1 w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych inwestorów w start-upy. Autor bestsellerowej książki „Start-up i venture capital” – pierwszej polskiej książki o venture capital napisanej przez założyciela funduszu. Z rynkiem innowacji związany od ponad dekady zarówno od strony start-upu, spółki doradczej, jak i funduszów. Członek organów nadzoru 25 spółek. Były wykładowca akademicki na prestiżowych uczelniach m.in. Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie SWPS czy Wyższej Szkole Bankowej. Autor kilkuset materiałów eksperckich publikowanych m.in. na łamach Forbes, Pulsu Biznesu czy Rzeczpospolitej, gdzie stale komentuje. Speaker na eventach medialnych i konferencjach m.in. w Londynie, Nowym Jorku czy Szanghaju. Twórca autorskiego podcastu o Venture Capital dostępnego m.in. na Spotify czy Apple Podcasts. Juror w licznych konkursach start-upowych.

Mateusz Lebiedziński

COO w agencji konsultingowej/software house WisePeople. Od lat związany z produktami i tworzeniem wartości dodanej. Pracował dla szeregu branż i sektorów, min. startupy/korporacje/fintechy/IT, wykładowca akademicki. Mentor z ponad 700 sesjami indywidualnymi, prelegent w obszarach startup management/lean management/design thinking. Posiada rozbudowane doświadczenie managerskie z mocnym nastawieniem na rozwijanie zespołów. ENTJ-A

Robert Szarata

Founder i CEO agencji Wise People. Zawodowo od zawsze związany z budowaniem stron internetowych oraz marketingu internetowego. Zarządza szybko rosnącą agencją, która specjalizuje się w obsłudze firm technologicznych, firm consultingowych oraz kancelarii prawnych. Z wykształcenia jest UX Designerem, który przenosi metodyki kreatywne na logikę biznesową w zarządzaniu agencją i chętnie dzieli się wiedzą.

Alek Cierniewski

CEO Automation First Business, wcześniej COO Semcore. Uważa, że mocna egzekucja jest równie ważna, jak trafna strategia. Szuka dróg do osiągnięcia doskonałości operacyjnej, która powoduje, że firmy są skuteczne, rentowne i gotowe do szybkiego skalowania. Wierzy, że oznacza to pracę na czterech, głównych elementach: biznesie, kulturze, procesach oraz technologii. Dzięki połączeniu ze sobą kompetencji z zarządzania procesowego oraz automatyzacji Automation First Business pomaga firmom zmieniać się na lepsze oraz osiągać kolejne poziomy efektywności.

Igor Subocz

Co-Founder zu.agency & No-code Poland oraz organizator biznesowo-technologicznej konferencji No-code Event #. Z wykształcenia prawnik, zawodowo strateg i growth. Doświadczenie zdobywał jako Super Premium Brands Ambassador i Key Account Manager w korporacji oraz Head of Marketing w polskim startupie VR o zasięgu 3 kontynentów. Od zawsze kierował się mindsetem przedsiębiorcy. Skoncentrowany na celu i transparentny w działaniu. Cechuje się osobistą troską o ludzi i klientów oraz asertywnością - to pozwala rozumieć potrzeby i nie tracić fokusu przy realizacji celów. W pracy wykorzystuje biznesową optykę, nowe technologie (no-code, AI) oraz transparentne procesy, dzięki czemu jego agencja od ponad 3 lat dostarcza klientom.
• Top-tier branding dający widoczność, zaufanie odbiorców oraz spójny i pożądany wizerunek.
• Interaktywne, skalowalne, bezpieczne i łatwe w obsłudze strony internetowe w Webflow będące wydajnym narzędziem dla biznesu.
• Stałe wsparcie w spójnej egzekucji założeń strategicznych, komunikacyjnych i designowych.
W biznesie "it's all about trust and minimizing risk" - relacje, transparentność, wizerunek/design, dowożenie i spójność. Prywatnie ojciec dwójki wspaniałych córek, ex-player rugby, fan gier strategicznych, zwłaszcza planszówek.

Anna Elwart

Współzałożycielka Pixiu Financial, CEO softwarehouse EL Passion i założycielka Madokado. Jej ekspertyza w biznesowym doradztwie obejmuje obszary zarządzania zespołem, marketingiem, sprzedażą i optymalizacji procesów.

Anna to nie tylko lider biznesowy, ale również aktywny trener. Jej prezentacje i warsztaty są pełne praktycznych wskazówek, bazujących na bogatym doświadczeniu w branży. Absolwentka Szkoły Trenerów na Uniwersytecie Jagiellońskim, trenerka DIMAQ i mentor w programach DareIt i Daftcode, gdzie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Z ponad 11-letnim doświadczeniem zawodowym, Anna zyskała uznanie w pracy zarówno po stronie domu mediowego, jak i agencji specjalistycznej. Jako Managing Director Resolution skutecznie zarządzała strategicznymi aspektami działań. Wcześniej wspierała agencje OMD, PHD, Cube Group, kierując zespołami digital, realizując kampanie dla marek takich jak Renault, Mercedes, McDonald’s, Pandora, Nivea, E.Wedel i wielu innych.

Maciej Oniszczuk

Prezes Zarządu spółki ONCAPITAL sp. z o.o. Zarządza Kancelarią prawną Oniszczuk & Associates, specjalizująca się w prawie korporacyjnym. Ukończył studia jednolite magisterskie na kierunku Prawo na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Jest doktorantem w Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest członkiem Rad Nadzorczych w licznych spółkach akcyjnych. Swoją karierę zawodową rozpoczął od pracy w PriceWaterhouseCoopers we Wrocławiu. Działalność zawodową skupia na szeroko rozumianym prawie gospodarczym, w tym w szczególności prawie handlowym. Specjalizuje się w budowaniu struktur międzynarodowych, ochronie majątku i optymalizacji ryzyka biznesowego. Zajmuje się również sprawami z zakresu postępowania cywilnego oraz doradza przedsiębiorcom w ich bieżącej działalności. Ma duże doświadczenie w reprezentowaniu Klientów w sporach przed sądami powszechnymi. W trakcie dotychczasowej pracy był jedną z osób odpowiedzialnych za obsługę prawną spółek debiutujących na rynku NewConnect.

Wojtek Mróz

Wojciech Mroz jest przedsiębiorcą z 20-letnim doświadczeniem zawodowym, wykorzystującym swoją wiedzę biznesową w projektach zmieniających świat na lepsze. Pełni funkcję co-dyrektora największej na świecie sieci przedsiębiorców społecznych Ashoka.org. Aktywnie wspiera i promuje rynek impact investing w Polsce jako jeden z współzałożycieli ImpactAngels.pl W latach 2015-2019 udało mu się zbudować, a następnie sprzedać firmę informatyczną, która ze średnim rocznym wzrostem przychodów o ponad 800% znalazła się na 18 miejscu w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2019. Od ponad 10 lat prowadzi firmę doradczą w zakresie fuzji i przejęć www.alpha-capital.pl.

Katarzyna Abramowicz

Założycielka serwisów m.in.: Przelewy24.pl, Bilety24.pl, Specfile.pl, Specprawnik.pl, Sygnanet.pl. Od ponad 20 lat wraz z ojcem Zbigniewem Abramowicz tworzy rozwiązania technologiczne, które ułatwiają życie milionom Polaków. Prelegentka konferencji o tematyce fintech, regtech, legaltech i cybersecurity w Polsce, mentorka Women in Law oraz Global Legal Hackathon, laureatka 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, nominowana do nagrody European Women of Legal Tech oraz wykładowczyni SWPS i CDV.

Ania Firlej

Anna Firlej ma 15 letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu globalnymi startapami technologicznymi, zwłaszcza typu marketplace lub marketplace + SAAS (10 platform min. w tematyce beauty, zdrowie, sport, elektronika). Kompetencje budowane podczas współpracy z dużymi międzynarodowymi projektami (w portfolio m.in [1] Docplanner, Booksy) oraz prowadzenia własnego startupu. Doświadczenie na stanowiskach produktowych (Head of Product, VP of Product Operation) oraz strategicznych (CEO, COO, VP of Growth). Umiejętności pracy w międzynarodowych cross funkcyjnych zespołach (USA, UK, kraje UE, Latin America, Brazylia). Prywatnie związana z Uniwersytetem Warszawskim, gdzie przez wiele lat prowadziła zajęcia z nowych technologii, przedsiębiorczości i SEO. Aktualnie związana z Plenti.app, gdzie buduje marketplace do wynajmu elektroniki oraz nowy rodzaj aktywów dla przedsiębiorców, w jakim sposób zarabiać na wynajmie elektroniki.

Paweł Rybak

Chief Commercial Officer w Shoper. Od blisko 20 lat na stanowiskach zarządczych w firmach zatrudniających kilkaset osób. Członek rad nadzorczych w spółkach technologicznych, inwestor w branżach analityki danych i medycznej. Swoje doświadczenie menedżerskie zdobywał w branży usług marketingu internetowego i e-commerce. Ekspert w licznych procesach due diligence na arenie międzynarodowej. Posiada szerokie wykształcenie ekonomiczne, informatyczne, finansowe, a także tytuł Executive MBA na uniwersytecie Aalto University w Helsinkach.

Tomasz Machała

Od 8 lat związany w różnych rolach z Holdingiem WP i w tym czasie „rzucany” tam, gdzie Grupa potrzebowała człowieka do zadań specjalnych. Walczył o nr 1 Pudelek.pl wśród serwisów showbiz, przestawiał model biznesowy WP Pilota z reklamy na subskrypcje, a potem model Nocowanie.pl z subskrypcji na ecommerce. Wcześniej był między innymi współzałożycielem serwisu naTemat.pl. Pracował też w zarządzie węgierskiej grupy Szallas, która w Europie Środkowo-Wschodniej bije się z Booking.com na rynku turystycznym. Tomek mówi, że dobrze się czuje, gdy cele są włochate (jeśli nie wiecie skąd to słowo, to zapraszamy na spotkanie), a on ma wolność, by ustawiać firmę, w najlepszym jego zdaniem sposób. Jego wadą jest, że niechętnie opowiada o sukcesach, a chętniej o porażkach. Jego ulubiony dzień tygodnia to więc „Fuck up Friday”, gdy z zespołem mogą podzielić się naukami z nie-sukcesów. Przez 12 lat w biznesie bez przerwy trenował, jak osiągać więcej, mając mniej, niż trzeba. O tym też chętnie opowiada, czasem używając więcej słów, niż trzeba.

Jakub Lisiński

Współwłaściciel i CEO firmy Olmed, trzeciej największej apteki internetowej w Polsce. W wieku 25 lat rozpoczął proces sukcesji i po dwóch latach przejął zarządzanie w firmie rodzinnej w między czasie skalując ja z 70mln do 200mln zwiększajac udział w rynku z 3,5% do prawie 10%.

Kamil Kozłowski

Pasjonat nowych technologii i inteligentnych rozwiązań, uwielbiający dzielić się swoją wiedzą poprzez wykłady, konsultacje, e-learning. Założyciel i CEO w Riverdi, wiceprezes i współwłaściciel firm Unisystem oraz Lummico. Swoje zarządzanie opiera na indywidualnym podejściu i zrozumieniu. Nieustannie szukający nowych wyzwań i możliwości. Prywatnie tata, miłośnik wszelkich aktywności fizycznych, historii i szeroko rozumianej nauki.

Iwona Borawska

Founder & CEO w Career Point sp. z o.o. Ex Co-Owner Hirewise & Sellwise. Życie zawodowe dzieli pomiędzy sprzedażą i HR. Jako konsultant pracuje z firmami B2B oraz B2C nad rozwojem ich strategii oraz skalowaniem biznesu. Pasjonują ją tematy związane z szeroko rozumianym zarządzaniem oraz efektywnością osobistą founderów. Jako mentor pomaga znaleźć równowagę, uczy odpuszczać bez straty biznesowej. Prowadzi podcast „Budowanie skutecznych zespołów", w którym dzieli się dobrymi praktykami z obszaru zarządzania. Od niedawna możecie ją także posłuchać w podcaście "Biznes na szpilkach", w którym wraz z Joanną Wazowicz inspiruje kobiety-managerki do rozwoju swoich biznesów i ścieżek kariery.

Marcin Sulikowski

Doświadczony przedsiębiorca z 15-letnim stażem w branży IT, specjalizujący się w marketingu i sprzedaży. Założyciel Naturaily, agencji tworzącej nowoczesne rozwiązania e-commerce, głównie przy użyciu platformy Shopify. Były inwestor w Droids on Roids (udany exit). Entuzjasta fotografii i praktyk zazen.

Radek Drzewiecki

CEO Grupy LP. Od ponad 20 lat skutecznie przeprowadza transformacje Lean, zajmuje się strategią i kulturą organizacyjną, przywództwem oraz zwiększaniem efektywności firm i ludzi. Jest autorem 5-krokowego procesu budowania Strategii Lean, która odchodzi od stereotypowego postrzegania Lean jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, a kładzie nacisk na transformację opartą na ciągłym doskonaleniu procesów i zaangażowaniu ludzi. Twórca modelu przywództwa Leadership 734. Pomysłodawca i założyciel Youniversity.be, streamingowego serwisu rozwojowego oraz aplikacji SherlockWaste.com, innowacyjnego systemu doskonalenia firmy. Twórca podcastu Skuteczny CEO oraz autor bestsellerowej książki biznesowej Strategia Lean. Dlaczego w WIELKICH firmach ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW.

Aleksander Szalecki

Założyciel Stratego sp zoo, jednego z liderów branży doradczej w obszarze funduszy europejskich. Doradzał w zakresie strategii oraz badań i rozwoju kilkuset przedsiębiorstwom, od start-upów po międzynarodowe korporacje. Aktywny inwestor w sektorze wysokich technologii, wieloletni przewodniczący/wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Creotech Instruments SA.

Joanna Ceplin

Ekpertka digital marketingu & mediów społecznościowych, prekursorka na runku szkoleń komunikacji online, założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl) – platformy edukacyjnej, oferującej 4-miesięczne szkolenia z certyfikacją zawodową MEN w obszarze mediów społecznościowych, sprzedaży online, a także zawodów i kompetencji przyszłości. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji, swoją wiedza dzieli się na blogu i w podkaście. Autorka bestsellera „Uwierz w swoją markę online" oraz kilkudziesięciu kursów online. Jako certyfikowany mentor biznesu pomaga w rozwoju marek osobistych, firm i startupów. Współpracuje i doradza takim markom jak: mBank, Orange, Allegro, Zepter, Budimex. Autorka artykułów w "Forbes.pl", "My Company Polska" i w wielu innych, na temat wpływu mediów społecznościowych na rozwój biznesu i marki. Laureatka konkursu Sukces Roku w kategorii "Innowacyjne działania w komunikacji".

Mateusz Sobieraj

Przedsiębiorca, który najpierw sam przypłacił zdrowiem prowadzenie jednej firmy, żeby nauczyć się pracować inaczej, zdrowiej i wydajniej.

Następnie rozwinął tę firmę 5’cio krotnie, zbudował trzy kolejne i wyszedł z pracy operacyjnej już nigdy po drodze nie pracując tak dużo i niezdrowo.

Dziś dzieli się tą wiedzą z innymi liderami w ramach indywidualnych konsultacji i warsztatów oraz szerzej - prowadząc podcast Sztuka Zdrowej Wydajności!

Podcast | Newsletter | Konsultacje -> https://mateuszsobieraj.pl/

Magdalena Magnuszewska

CEO Grupy Alsendo. Od 20 lat związana z branżą nowych technologii, logistyki i digital. Stała na czele Grupy Inelo, zasiadała w radach nadzorczych m.in. Netsprint Group czy Grupa Wirtualna Polska, a przez ponad 15 lat pełniła rolę Partnera w funduszu private equity Innova Capital.

Elena Zhukova

Co-founder OKR Poland. Od ponad 20 lat pomaga zarządom firm w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, Szwecji i USA skutecznie budować i wdrażać strategie. W swojej pracy używa między innymi metody OKR (Objectives measured by Key Results), którą wdrożyła w ponad 20 organizacjach. Pracowała z firmami z branży IT (software production), produkcyjnej, logistycznej, lotniczej, medycznej, ecommerce, produkcji gier, usługowej, bankowej, jednostek samorządowych. Skala firm od 50 do kilku tysięcy osób. Liderka transformacji w kilku organizacjach, budowała i prowadziła zespoły, pracuje z liderami i zespołami w procesie transformacji. Jest przedsiębiorczynią, mentorką, prowadzi warsztaty, uczy na studiach podyplomowych, prowadzi live'y kawa z OKRami, pisze artykuły, dzieli się doświadczeniem na konferencjach w USA i Europie. Znaleźć ją możesz pod adresem lena@okrpoland.pl.

Max Cyrek

Prezes zarządu Cyrek Holding, składającego się z 9 spółek, w których pracuje ponad 100 osób i generujących ponad 30mln przychodu rocznie we współpracy z 200 stałymi klientami biznesowymi (dla spółek B2B) i 25 000 aktywnych klientów prywatnych (dla spółek e-commerce). Buduje i skaluje organizacje w oparciu o dane tworząc samowystarczalny ekosystem biznesowy.

Róża Szafranek

Founder & CEO HR Hints, Founder & CEO Culturivy® Institute. Liderka i ekspertka w dziedzinie efektywności organizacyjnej na styku rynek pracy - biznes - ludzie. Autorka Culturivy® - metody zwiększania efektywności organizacji poprzez układanie, mierzenie i organizowanie obszaru ludzkiego, która została sprawdzona w 150+ firmach w Polsce, Europie oraz Stanach Zjednoczonych i wydana w formie książki, która swoją premierę miała w 2023 w Stanach. Jej firma HR Hints pomaga organizacjom osiągać cele biznesowe, dzięki dobrze zrekrutowanym i efektywnie zarządzanym ludziom. Róża jest mentorką m.in. w programie akceleracyjnym Sebastiana Kulczyka oraz została wyróżniona na liście 100 Kobiet wg Forbesa.

Maciej Stępa

Prezes SprzedajFirme.com zajmuje się sprzedawaniem i kupowaniem firm na zlecenie klientów. Prowadzi również procesy doradcze, pomagając budować wartościowe firmy o wysokiej wartości transakcyjnej. Współautor pierwszej w Polsce książki o sprzedaży firm: "Jak skutecznie sprzedać firmę". Wykładowca akademicki, twórca największego w Polsce kanału YouTube o tematyce M&A, jednak przede wszystkim przedsiębiorca, który od kilkunastu lat prowadzi swoje firmy jak i wspiera innych w rozwoju biznesu.

Małgorzata Sikora

Małgorzata pełni funkcję CEO w Woodpecker.co, polskim startupie działającym w modelu SaaS dostarczającym produkt do skalowania sprzedaży klientom w około 100 krajach. Z firmą związana jest od dziewięciu lat, obejmując stanowiska od Head of Product, przez Interim Managera, COO aż po rolę Prezeski Zarządu, aktywnie wspierając rozwój spółki na różnych etapach skalowania. Jest pasjonatką budowania SaaS dostosowanego do realnych potrzeb rynku, opartego na feedbacku i bliskiej współpracy z klientami, co pozwala jej realizować strategię opartą na produkcie. Prywatnie doktor nauk prawnych oraz entuzjastka łączenia prawa z technologią.

Przemysław Głośny

Założyciel i CEO Useme, dynamicznie rozwijającej się firmy z pogranicza FinTech/HR Tech. Przemek przeszedł przez wzloty i upadki przedsiębiorczości, zaliczając po drodze dwa bankructwa. W Useme z powodzeniem pozyskał zewnętrzne finansowanie i skalował firmę od zera przychodów do 50 milionów dolarów rocznie, zachowując kontrolę jako główny udziałowiec. Jego doświadczenie i wiedza w zakresie pozyskiwania funduszy i rozwoju firmy sprawiają, że ma coś do powiedzenia na temat przedsiębiorczości, budowania i skalowania udanych biznesów.

Piotr Kacała

Chief Technology Officer, członek zarządu w Displate, advisor w segmencie tech i product. 20 lat doświadczenia w budowaniu zespołów i produktów, kochanych przez ludzi na całym świecie. Wcześniej blisko 8 lat spędził w grupie CD Projekt jako Head of Engineering GOG.com. Pomaga startupom i rosnącym organizacjom krzewić nowoczesną kulturę produktową. Autor product-blocks.com. Prywatnie tata, niewolnik dwóch kotów, DJ i miłośnik spania w lesie na hamaku.

Aleksandra Pszczoła

Przedsiębiorczyni, prelegentka, doradczyni, oraz założycielka Bee Talents. W branży tech od 2010, gdzie przeszła drogę od budowania aplikacji mobilnej do stworzenia firmy rekrutacyjno-consultingowej. Razem ze swoim zespołem znajduje najlepsze talenty dla firm z branży IT w Polsce i na świecie, dzieli się wypracowanymi praktykami szkoląc rekruterów, wspiera swoją radą jako advisor dla start-upów. Prelegentka na licznych wydarzeniach branżowych, autorka artykułów poświęconych rekrutacji i EB, w 2019 wyróżniona w raporcie Strong Women in IT, a od 2020 członkini Enterpreneur's Organization (EO). Wydawca polskiego przekładu książki "Powerful" Patty McCord. W 2019, założone przez nią Bee Talents zostało wyróżnione w konkursie Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz w konkursie LinkedIn Talent Awards w kategorii najbardziej innowacyjna agencja rekrutacyjna. Prywatnie mama Julki, Antosia i Emilki, a także pasjonatka górskich wędrówek.

Piotr Piasecki

Specjalista ds. podatków i prawnik. Studiował na kierunku Prawo na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada ponad pięcioletnie doświadczenie w pracy w spółkach zajmujących się doradztwem podatkowym oraz w kancelarii prawnej. Specjalizuje się w tematyce otwierania biznesu, ubezpieczeń społecznych oraz styku prawa i podatków. Odpowiada również za podatkową stronę rozliczeń klientów oraz za kwestię ubezpieczeń społecznych. Koordynuje przepływ informacji pomiędzy klientami a Urzędami Skarbowymi.

Grzegorz Frątczak

Przedsiębiorca i menedżer z dyplomem MBA. Doświadczony coach i trener biznesu. Właściciel Convertis – największego Software House dla sklepów na PrestaShop w Polsce.

Pasjonat, ekspert i praktyk e-commerce. Swoim doświadczeniem w branży dzieli się jako twórca podcastu „Rozmowy na Zapleczu". W dyskusjach z właścicielami i menedżerami porusza praktyczne kwestie prowadzenia e-biznesu. Zadaje trudne pytania by pokazać, jak wygląda e-commercowa rzeczywistość bez pudrowania.

Wcześniej współpracował jako trener produktywności z Ernst &Young Academy of Business oraz Brian Tracy International. Występował w roli eksperta w Radio PiN, Radio ZET czy TOKFM.

Aktywny w kręgach przedsiębiorców „bez ściemy i po ludzku" opowiada o swojej drodze do sukcesu. Jego misją jest pokazanie jasnej i ciemnej strony ścieżki. Uważa, że praca nad własną psychiką jest kluczem do osiągnięcia satysfakcji i sukcesu.

Greg Albrecht

Mentor biznesowy, założyciel Albrecht&Partners. Doradza zarządom dużych spółek i właścicielom dynamicznie rosnących, niewielkich firm. Pomaga indywidualnie szefom firm osiągać cele. Sprawnie identyfikuje sedno problemu i znajduje rozwiązania.

Krzysztof Semp

CEO Profitcrew | Doradca e-commerce. Od początku kariery zawodowej jest związany ze sprzedażą, a od 2014 roku zajmuje się tematyką e-commerce. Swoje pierwsze kroki na platformach sprzedażowych stawiał w firmie Sellbee SA, zaczynając od specjalisty przez menedżera zespołu sprzedaży, aż do członka zarządu i dyrektora sprzedaży. Odpowiadał przede wszystkim za wyniki sprzedażowe, poprzez aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych produktów do sprzedaży, negocjacje z kontrahentami, strategie sprzedażowe, strategie marketingowe, maksymalizację konwersji, a nawet za procesy logistyczne cross-border. Współpracował jako konsultant e-commerce przy projekcie systemu ERP – Mercheo. Dzisiaj CEO Profitcrew – firmy doradczej w zakresie sprzedaży na transgranicznych platformach sprzedażowych. Wyskalował firmę z JDG do spółki UK oraz PL, od „samego siebie” do 25 osób, od 0 PLN do 2MLN przychodu w zaledwie 2 lata. Indywidualnie jako doradca pomaga wielu firmom e-commerce w rozwoju biznesów z sukcesami takimi jak: pomoc w skalowaniu firmy na Amazon od 0 do 15 mln PLN Współpracował m.in. z: Breck, Carpeto, iSprzęt, GreenBike, Heko, Hobbydog, Hurtel, Fakro, Frogum, Konsimo, Kocot Kids, MKS Meble, Murrano, PESport, Sellbee, Superkissen czy x-kom. Prywatnie wielki adorator dobrej piłki nożnej, przede wszystkim Premier League oraz gier komputerowych.

Adam Zagała

Co-founder & Managing Partner w Value Finance. Specjalizuje się w łączeniu informacji z wielu źródeł, przedstawianiu ich w formie czytelnych raportów zarządczych, a następnie formułowaniu rekomendacji biznesowych, które wspierają Przedsiębiorców w codziennym podejmowaniu decyzji. Stworzył autorską metodę „4 kroki w zarządzaniu firmowymi finansami”, która jest dedykowana sektorowi MŚP i stanowi fundament każdej usługi Value Finance (zewnętrzny dyrektor finansowy, automatyzacja raportowania, wsparcie podatkowe, szkolenia, księgowość). Na co dzień prowadzi 25-osobowy zespół składający się z Dyrektorów Finansowych, Kontrolerów i Analityków, dbając aby jakość ich pracy spełniała oczekiwania naszych klientów. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Edukację uzupełniał w National Taiwan University w Tajpej. Wcześniej przez ponad 5 lat był związany z Idea Box S.A., spółką realizującą programy “akceleratora biznesu” i “inkubatora przedsiębiorczości” w Grupie Idea Banku. Doświadczenie zdobywał również w APAX Consulting Group.

Franciszek Budzbon

Brand Manager, content marketer z 15-letnim doświadczeniem. Przez lata współpracownik dydaktyczny Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Odpowiada za komunikację i budowanie wizerunku Wise People, również w zakresie eventów branżowych i wzmacniania relacji.

Krzysztof Stola

Przedsiębiorca, CEO, wykładowca akademicki. Na co dzień zajmuje się zarządzaniem i skalowaniem spółek technologicznych. Co-owner w Automation First Business, spółce, która koncentruje się na automatyzacji procesów biznesowych oraz adaptacji AI w firmach z sektora MŚP. Wspiera zarządzających organizacjami w projektowaniu i skalowaniu zautomatyzowanych procesów biznesowych. Jako pasjonat dydaktyki dzieli się swoją wiedzą jako wykładowca na studiach podyplomowych oraz MBA.

Jan Jankowski

Współwłaściciel siłowni kalistenicznej Jest Progress, organizator meetupów marketingowych Śledzim Internety w Białymstoku. Przez kilkanaście lat związany z marketingiem internetowym. Doradza firmom w zakresie organizacji wydarzeń oraz tworzenia społeczności.

Wykładowca akademicki. Prowadzi wydarzenia biznesowe, takie jak Founders Mind, Ecommerce Event czy East Design Days. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w tworzenie unikalnych doświadczeń dla uczestników sprawiają, że jest cenionym konferansjerem i prelegentem.

Prywatnie mąż i tata, emerytowany tancerz, pasjonat wspinaczki górskiej, fan Wiedźmina oraz uniwersum Marvela.

Michał Sukiennik

Jako współwłaściciel i COO agencji developerskiej Personit, wykładowca na Politechnice Warszawskiej i CEO start-upu Evento pomagam rozwijać polski ekosystem start-upowy pokazując możliwości jakie daje no-code development. Jeżeli jeszcze nie wiesz jak wykorzystać Bubble, FlutterFlow czy Xano w swojej firmie czy start-upie - porozmawiajmy na Founders Mind, chętnie pomogę! :)

STREFA AI i automatyzacji

Przedsiębiorstwa, które nie automatyzują, wkrótce przepadną. Dziś poza pozytywnym cashflow, liczy się to, w jaki sposób jesteś w stanie uzyskać przewagę nad konkurencją. W czasach, gdy setki czy nawet tysiące firm rywalizują w tym samym segmencie, będą liczyły się te, które robią to najefektywniej, nie tracąc na jakości. Właśnie w tych obszarach może pomóc automatyzacja. W tej strefie będzie czekać na Ciebie zespół ekspertów z Cyrek H