14 maja 2024
Multikino Złote Tarasy

Founders Mind to najbardziej przedsiębiorcza konferencja w Polsce. Od pierwszej edycji przygotowujemy program tak, aby odpowiadać na najbardziej aktualne i palące problemy osób prowadzących biznes. Pokazujemy różne drogi, rozwiązania i nie teoretyzujemy.

O KONFERENCJI

Szukasz miejsca, gdzie znajdziesz ambitnych ludzi, którzy chcą budować swoje przedsiębiorstwa? Możliwość ku temu stwarza Founders Mind. Konferencja ludzi, którzy są niezwykle zdeterminowani, ambitni i dbają codziennie o rozwój swoich firm.

Poszerzaj swoje horyzonty nie tylko poprzez prezentacje, ale też dzięki wymianie wiedzy między uczestnikami eventu.

W trakcie wydarzenia udostępniamy aplikację, która oferuje możliwość nawiązania nawet dziesiątek branżowych kontaktów jednego dnia! A wszystko to w tematyce, która Cię interesuje za sprawą ujednoliconych hashtagów. Niepowtarzalna możliwość do nawiązywania kontaktów zarówno przed, jak i po evencie.

Oczywiste jest, że wyjazdy na konferencje łączą się networkingiem lub inspiracją contentową, a co powiesz, jesli damy Ci jedno i drugie? Więcej — zaproponujemy niebanalną ścieżkę rozwoju dla Twojego biznesu! Prezentacje poprowadzą osoby, które nie tylko tworzą atmosferę sprzyjającą wymianie doświadczeń, ale są też otwarte na rozmowy o biznesie czy psychice przedsiębiorcy. Dodatkowym smaczkiem przygotowanym z myślą o naszych uczestnikach, będą strefy biznesowe, które ułatwią rozwój Twojego przedsiębiorstwa.

Już w 14 maja spotkamy się podczas VII edycji Founders Mind w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Founders Mind to kilkanaście szalenie naszpikowanych merytoryką prezentacji.

Founders Mind to 3 panele dyskusyjne, które będą karmiły Twój przedsiębiorczy umysł.

Founders Mind to przestrzeń networkingowa, dzięki której rozwiniesz swój biznes, nawiążesz kontakty czy poznasz głos konsultanta w danej dziedzinie.

Founders Mind to afterparty. Bez głośnej muzyki, ze stolikami, które ułatwią wymianę myśli.

  • Founderów szybko rosnących organizacji, którzy szukają wiedzy jak zapanować nad wzrostem.
  • Przedsiębiorców, którzy czują się nieco przytłoczeni codziennością, chcących znaleźć inspirację.
  • Szefów firm, które szukają networkingu w czasach, gdzie o współpracę jest naprawdę ciężko.
  • Dla tych, którzy mają aspiracje tworzyć globalne przedsięwzięcia.

Wyjątkowi
przedsiębiorcy

rewelacyjny
networking

Prelekcje i panele
dyskusyjne

Odtwórz wideo

prelegenci

Katarzyna Dworzyńska

Jakub Lisiński

Krystian Ficek

Ewa Wysocka

Marcelina Lipska

Cezary Kożon

Grzegorz Rudno-Rudziński

Agnieszka Maciejowska

Grzegorz Frątczak

Kamil Kozłowski

Jakub Dwernicki

BARTOSZ WASILEWSKI

Paulina Wiesiołek

Paweł Kuźmiak

DSK

Radek Paklikowski

Tadeusz Chruściel

Łukasz Dawidziuk

Natalia Cieplińska

DSK

Paneliści

Dobrosława Gogłoza

Konrad Weiske

Paweł Szczecki

Przemysław Głośny

Piotr Kacała

Aleksandra Pszczoła

Jacek Palec

Aleksandra Maciejewicz

monika mikowska

Anna Karcz-Czajkowska

JCD

Tomasz Plata

Elena Zhukova

goście specjalni

PROWADZĄCY

Anita Michalska

Robert Szarata

Franciszek Budzbon

Joanna Andryszczak-Lewandowska

Krzysztof Semp

AGENDA

Scena I

Growth i procesy

Prowadzący: Janek Jankowski

10:00

oficjalne rozpoczęcie

10:30 - 11:15

Skalować czy nie skalować biznes? oto jest pytanie

Marcelina Lipska

11:30 - 12:15

Jak scalling up może pomóc rozwijać Twoją firmę?

Karol Popa

12:30 - 13:15

Jedyna różnica między małym a dużym biznesem

Radek Paklikowski

13:15 - 14:00

przerwa obiadowa

14:00 - 14:45

Jak osiągnąć 1647% wzrostu - Z mikro do małej i dlaczego nie dalej? Co pozwoliło Scanye urosnąć, a co nas zatrzymało

Tadeusz Chruściel

15:00 - 15:45

Q&A: akwizycja, budowanie strategii, dbanie o mentalność i psychikę foundera

Jakub Dwernicki

16:00 - 16:45

szczegóły wkrótce

Elena Zhukova

17:00 - 17:45

Panel

Jak przygotować organizację na skalowanie - ludzie, procesy, operacje, pieniądze i technologie

Prowadzący: Alek Cierniewski, Uczestnicy: Paweł Szczecki, Piotr Kacała, Artur Banach

17:50

oficjalne zakończenie

Scena II

Mindset i psychika foundera

Prowadzący: Franciszek Budzbon

10:30-11:15

Wizerunek foundera

Katarzyna Dworzyńska

11:30 - 12:15

JAK STWORZYĆ FIRMĘ KRYZYSOODPORNĄ?

Grzegorz Rudno-Rudziński

12:30 - 13:15

MBA z Psychiki Przedsiębiorcy
Dlaczego naśladowanie topowych founderów zrobiło ze mnie smutnego człowieka.
Jak wyrwałem się z pułapki i zacząłem zarabiać na biznesie.

Grzegorz Frątczak

13:15 - 14:00

przerwa obiadowa

14:00 - 14:45

Niewiarygodne?! Dobra księgowość to Twoja przewaga konkurencyjna

Anna Elwart, Bartosz Wasilewski

15:00 - 15:45

Budowa firmy produkcyjnej od koncepcji globalnej marki i produktu do fabryki

Kamil Kozłowski

16:00 - 16:45

Od exitu po biznes impaktowy:
Jak chęć bycia jednorożcem zamieniłam na chęć bycia zebrą?

Agnieszka Maciejowska

17:00 - 17:45

Panel

Strategia - krótki termin, długi termin - jak ją zaprojektować

Prowadzący: Robert Szarata / Uczestnicy: Przemysław Głośny, Konrad Weiske, Monika Mikowska, Anna Karcz-Czajkowska, Elena Zhukova

Scena III

Pains and gains

Prowadzący: Joanna Andryszczak-Lewandowska

10:30 - 11:15

Przekazanie steru. Przejście z ról operacyjnych do strategicznych - founderowe pains and gains

Paweł Kuźmiak i Natalia Cieplińska

11:30 - 12:15

Sukcesja a skalowanie biznesu - ambicje, emocje i wiele więcej

Jakub Lisiński

12:30 - 13:15

Odległość społeczna, bliskość cyfrowa: jak automatyzacja marketingu tworzy połączenia w świecie zdominowanym przez zdalność

Paulina Wiesiołek

13:15 - 14:00

przerwa obiadowa

14:00 - 14:45

Czego może nauczyć się początkujący founder od seryjnego przedsiębiorcy?

Cezary Kożon

15:00 - 15:45

Biznesowy multitasking: jak i po co prowadziłam dwa różne biznesy jednocześnie?

Ewa Wysocka

16:00 - 16:45

Jak wykorzystać sport narodowy Polaków - NARZEKANIE - do skalowania swojego biznesu?

Krystian Ficek

17:00 - 17:45

Panel

Founderowe katharsis - największe błędy, porażki i bóle przedsiębiorcy

Prowadząca: Anita Michalska / Uczestnicy: Dobrosława Gogłoza, Aleksandra Pszczoła, Aleksandra Maciejewicz, Jacek Palec, Tomasz Plata

21:00

START AFTERPARTY

Fort Mokotów, ul. Racławicka 99, lok. D, Warszawa

Strefy biznesowe

Strefa automatyzacji

Przedsiębiorstwa, które nie automatyzują, wkrótce przepadną. Dziś poza pozytywnym cashflow, liczy się to, w jaki sposób jesteś w stanie uzyskać przewagę nad konkurencją. W czasach, gdy setki czy nawet tysiące firm rywalizują w tym samym segmencie, będą liczyły się te, które robią to najefektywniej, nie tracąc na jakości. Właśnie w tych obszarach może pomóc automatyzacja.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa konsultacji biznesowych

To największa nasza strefa. Miejsce, w którym praktycy biznesu mogą skonsultować różne obszary działania Twojej firmy. Dzięki tej strefie uzyskasz doskonałe przełożenie na swój biznes, nie będziesz rozpatrywał wirtualnych case study, a konkretnie Twój przypadek.

Dzięki strefie dowiesz się:

lokalizacja

Kolejna VII edycja Founders Mind odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w samym sercu Warszawy.

afterparty

Po konferencji spotykamy się na afterparty w Palermo, zielonym Forcie Mokotów zlokalizowanym blisko centrum Warszawy. Zabytkowe wnętrza stylizowane na włoski klimat retro, magiczny taras wśród starodrzewia, ukryty ogród, coctail bar oraz dwie przestronne sale staną się tłem do wymiany myśli po intensywnym dniu nasiąkania biznesową wiedzą. Zadbamy o stonowaną muzykę, sprzyjającą branżowemu networkingowi w tym wyjątkowym miejscu. Dołącz do nas!

Startujemy o godzinie 21:00

Fort Mokotów, ul. Racławicka 99, lok. D, Warszawa

relacja z poprzedeniej edycji

prelekcje z founders mind VI

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

rozmowy z uczestnikami

do eventu pozostało

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Basic

1000 netto
  • Bilet na konferencję Founders Mind
  • Napoje i przekąski w trakcie konferencji
  • Dostęp do nagrań z konferencji Founders Mind
  • Certyfikat potwierdzający posadzenie drzewka z posadzimy.pl

Afterparty

Pula limitowana
Dostępność: 5 biletów
1800 netto
  • Wejściówka na afterparty Founders Mind
  • Napoje i przekąski w trakcie afterparty

VIP

Pula limitowana
Dostępność: 3 bilety
5000 netto
  • Bilet na konferencje Founders Mind
  • Dedykowana strefa VIP w dniu eventu - networking oraz obiad z prelegentami
  • Obiad Standard lub Vege
  • Napoje w strefie VIP
  • Wejściówka na afterparty Founders Mind
  • Udział w dwóch dedykowanych spotkaniach online przed eventem dla uczestników VIP
  • Dostęp do nagrań z 3 edycji Founders Mind (2020-2022)
  • Dostęp do archiwalnych kursów Szkoły Foundera
  • Intro mailingowe między członkami VIP
  • 50% zniżki na działania marketingowe i PR-owe na kanałach marketingibiznes.pl
  • 15% zniżki na wyjazd w ramach Founders Camp 2024
  • Pozostałe benefity od partnerów
  • Certyfikat potwierdzający posadzenie drzewka z posadzimy.pl

Premium

Pula limitowana
Dostępność: 5 biletów
2500 netto
  • Bilet na konferencje Founders Mind
  • Wejściówka na afterparty Founders Mind
  • Napoje i przekąski w trakcie konferencji oraz afterparty
  • Nagrania z konferencji Founders Mind
  • Certyfikat potwierdzający posadzenie drzewka z posadzimy.pl

Nagrania

599 netto
  • Nagrania z konferencji Founders Mind

"

Najlepsza konferencja biznesowa na jakiej kiedykolwiek byłem!

Aron Formela, CEO MonetizationGuys

"

Founders Mind to konferencja MUST have dla każdego foundera!

anna libront, dp vision

Historia jednego zdjęcia

Zobacz jak wyglądały poprzednie edycje

wybierając founders mind,
dbasz o środowisko 🌍

W ramach współpracy z posadzimy.pl, każda osoba, która zakupi wejściówkę na VII edycję wydarzenia dołoży cegiełkę do ochrony naszej planety.

Jak to działa?

bądź eko - zostań mindowiczem już teraz!

Aplikacja

Program Founders Mind będziesz mieć zawsze pod ręką. Wystarczy, że zainstalujesz dedykowaną aplikację na swoim telefonie.

Dzięki aplikacji:

czatuj z uczestnikami konferencji

wygodny harmonogram prelekcji

w tej edycji m.in. wezmą udział

Partnerzy główni:

pozostali partnerzy eventu:

Patronat medialny:

Partner Technologiczny:
dostawca serwerów i domen LH.pl

Kontakt

hello@founders.pl

Bądź na bieżąco - obserwuj nas w mediach społecznościowych

Katarzyna Dworzyńska

Założycielka PR Calling – agencji public relations, która w ramach dwóch obszarów kompetencyjnych: B2B Practice oraz Fin & Tech Practice, pomaga swoim klientom w realizacji ich celów biznesowych oraz komunikacyjnych, zapewniając optymalny mix usług PR, social media oraz digital. Jedna z najlepiej ocenianych agencji PR w raporcie „Agencje PR”, przygotowanym przez magazyn „Media Marketing Polska”. Realizowała działania dla takich firm, jak m.in.: PayU, iTaxi, Audioteka, Listonic, PayPo, Mindshare, PayTel, Brand New Galaxy, Billennium, SoDA czy Saule Technologies. Na co dzień odpowiada za strategię firmy, umacnianie jej wizerunku na zewnątrz i wewnątrz organizacji oraz budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami. Ekspertka Sieci Mentorów PFR. Swoją wiedzą chętnie dzieli się w magazynach branżowych, w trakcie prelekcji, wystąpień oraz warsztatów. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończyła kierunek Zarządzanie i marketing oraz Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie entuzjastka zdrowego stylu życia, kocha crossfit. Mama trzech chłopców – Mikołaja, Teodora i Ksawerego.

Jakub Lisiński

Współwłaściciel i CEO firmy Olmed, trzeciej największej apteki internetowej w Polsce. W wieku 25 lat rozpoczął proces sukcesji i po dwóch latach przejął zarządzanie w firmie rodzinnej w między czasie skalując ja z 70mln do 200mln zwiększajac udział w rynku z 3,5% do prawie 10%.

Krystian Ficek

Gdy inni czytali książki, ja robiłem biznes. Zacząłem prawie 12 lat temu (w wieku 20 lat) i do dziś mnie to jara. Mam luźny styl i mówię o trudnych rzeczach w prosty sposób. Kilka słów o ROXART: - Prawie 12 lat na rynku - Plus 40 specjalistów - W portfolio takie marki jak: OnlyBio, PGNiG, Empik foto, Elzap, Wasąg itp. Nasz siła to holistycze podejście do marketingu, które zostało zawarte w filozofii ROXFLOW. Kilka słów o NOBLEDOG.pl: Marka dla psiarzy od psiarzy, większość produktów pod własnym logo i kodem EAN. Sprzedaż na własnym sklepie i marketplace. Założyłem własny sklep online, ponieważ skoro potrafimy sprzedawać dla innych, to czemu sam mam z tego nie skorzystać!

Ewa Wysocka

Założycielka i CEO Tribe47, butikowej agencji GROWTH, specjalizującej się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingu i sprzedaży online dla firm eCommerce. Pasjonatka i ekspertka budowania i szkolenia zespołów digital-marketingowych. Założycielka Talent47 - agencji rekrutującej talenty digital marketingowe Założycielka PortalYogi – największej w Polsce internetowej platformy do praktyki jogi online z blisko 20 tys. aktywnych użytkowników Była Senior Partner Mindvalley, światowego lidera w tematyce rozwoju osobistego

Marcelina Lipska

Właścicielka F1Brand – agencji digital marketingu, strateg, konsultant marketingowy. Marketer i strateg, który od ponad 10 lat wykorzystuje digital marketing i nowe technologie do rozwoju firm. Na co dzień buduje i konsultuje strategie marketingowe dla małych i średnich firm, a także korporacji i marek osobistych. Specjalizuje się w strategiach marketingowych, komunikacji w social media, employer brandingu, personal brandingu i analizie danych. Szkoli firmy z obecności w social media i digital marketingu, wykłada na studiach podyplomowych na AGH w Krakowie oraz na Wyższej Szkole Bankowej. Jej artykuły publikował m.in. Forbes, Newsweek, Nowy Marketing, Brief, Marketing i Biznes. W jej portfolio znajdują się firmy m.in. z branż: HR, IT, morskiej, budowlanej, przemysłowej, chemicznej, nowych technologii, e-commerce, szkoleniowej, beauty, fashion, zdrowie, aplikacje mobilne czy marki osobiste i sportowe. Prywatnie trener tenisa i miłośniczka Rogera Federera, od którego przedsiębiorcy mogą się wiele nauczyć.

Karol Popa

Karol Popa jest certyfikowanym coachem metody Scaling Up pomagającej średniej wielkości firmom tworzyć mechanizmy przewidywalnego wzrostu biznesu. Karol jest również udziałowcem i byłym członkiem zarządu firmy technologicznej dostarczającej rozwiązania omnichannel contact center w modelu SaaS. Wcześniej przez ponad 15 lat pracował jako strateg dla marek Orange, P&G, ING, Castorama, Fiat, Samsung, Prudential, HBO czy EY. Jego rolą było pomaganie klientom w tworzeniu strategii komunikacji dla ich produktów i usług. Karol brał udział w tworzeniu kampanii reklamowych nagrodzonych statuetkami EFFIE i KTR.

Cezary Kożon

CEO Spyrosoft eCommerce w grupie technologicznej Spyrosoft. Od ponad 10 lat pomaga firmom B2C i B2B w budowaniu strategii ecommerce i wdrażaniu narzędzi do sprzedaży online. Pracował z markami takimi jak: Fakro, Eurocash, 4F, Tołpa, Diverse, Coccodrillo, Skalnik, Tally Weijl, Selena, Solfinity, MTP.

Grzegorz Rudno-Rudziński

Przedsiębiorca i działacz społeczny. Od ponad 20 lat pomaga organizacjom w rozwoju opartym na technologiach IT. W latach 2013-2016 prezes zarządu, a obecnie managing partner w Univio, która kulturę i wartości stawia jako nadrzędny atut w relacjach z pracownikami i klientami. Koncentruje się na rozwoju działań firmy na rynku krajowym oraz na współdziałaniu z organizacjami i startupami. Współpracował aktywnie przy rozwoju e-commerce z firmami takimi jak EURO RTV AGD, Polski Bus, Onnibus, Euroterm, Kaczmarek Electric, ASAJ oraz przy digitalizacji procesów sprzedaży w Volkswagen Group Polska czy Hyundai. Ekspert i innowator w dziedzinie transformacji cyfrowej, rozwoju biznesu i metodyk rozwoju innowacji. Founder i członek rady nadzorczej w oneb2b.pl - pierwszej platformie B2B do sprzedaży internetowej i tradycyjnej dostępnej w modelu abonamentowym. Regularnie dzieli się wiedzą w trakcie seminariów i konferencji. Cały czas aktywnie szerzy idee wzrostu przez współpracę i wymianę wiedzy, w latach 2018-22 realizując ją jako prezes zarządu ogólnopolskiego stowarzyszenia firm IT - ITCorner. Jest także ambasadorem ogólnopolskiej akcji Woman Update, której celem jest aktywizacja kobiet do zdobywania kompetencji cyfrowych i zawodowego realizowania się w sektorze IT. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Glasgow Caledonian University oraz ICAN Strategic Leadership Academy.

Agnieszka Maciejowska

Co-founderka & CEO w Plan Be Eco, firmie dostarczającej narzędzie do liczenia i raportowania śladu węglowego organizacji. Aga ma 14 lat doświadczenia w budowaniu i skalowaniu biznesów technologicznych. Współzałożycielka największej w Polsce platformy do sprzedaży biletów na wydarzenia Evenea.pl (exit w 2019 roku). Najbardziej Wpływowa Kobieta w Startupach w 2016 r. według CESA. Była doradczynią Prezydenta Miasta Słupska ws. Nowych technologii. Współtworzyła m.in. Founder Institute, IT LubCamp. Aktywnie działa na rzecz Kobiet w biznesie. Mówczyni TEDx, jurorka w konkursie Chivas Venture, wykładowczyni i mentorka.

Grzegorz Frątczak

Przedsiębiorca i menedżer z dyplomem MBA. Doświadczony coach i trener biznesu. Właściciel Convertis – największego Software House dla sklepów na PrestaShop w Polsce.

Pasjonat, ekspert i praktyk e-commerce. Swoim doświadczeniem w branży dzieli się jako twórca podcastu „Rozmowy na Zapleczu". W dyskusjach z właścicielami i menedżerami porusza praktyczne kwestie prowadzenia e-biznesu. Zadaje trudne pytania by pokazać, jak wygląda e-commercowa rzeczywistość bez pudrowania.

Wcześniej współpracował jako trener produktywności z Ernst &Young Academy of Business oraz Brian Tracy International. Występował w roli eksperta w Radio PiN, Radio ZET czy TOKFM.

Aktywny w kręgach przedsiębiorców „bez ściemy i po ludzku" opowiada o swojej drodze do sukcesu. Jego misją jest pokazanie jasnej i ciemnej strony ścieżki. Uważa, że praca nad własną psychiką jest kluczem do osiągnięcia satysfakcji i sukcesu.

Kamil Kozłowski

Pasjonat nowych technologii i inteligentnych rozwiązań, uwielbiający dzielić się swoją wiedzą poprzez wykłady, konsultacje, e-learning. Założyciel i CEO w Riverdi, wiceprezes i współwłaściciel firm Unisystem oraz Lummico. Swoje zarządzanie opiera na indywidualnym podejściu i zrozumieniu. Nieustannie szukający nowych wyzwań i możliwości. Prywatnie tata, miłośnik wszelkich aktywności fizycznych, historii i szeroko rozumianej nauki.

Jakub Dwernicki

Jakub jest Założycielem i CEO spółki cyber_Folks, holdingu notowanego na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, dostarczającego cyfrowe produkty do ponad 350 tys. klientów na całym świecie. Jest liderem wzrostu, pod jego kierownictwem kapitalizacja spółki cyber_Folks wzrosła 5-krotnie, osiągając wartość 1 mld PLN. Jakub ma szerokie doświadczenie w budowaniu produktów cyfrowych skoncentrowanych na potrzebach klientów (>70% NPS). Specjalizuje się w skalowaniu biznesów poprzez implementacje kompleksowych strategii w takich obszarach jak rozwój produktu, marketing, sprzedaż, czy strategie cenowe. Założyciel cyber_Folks jest także zaangażowany w działania z obszaru AI, bierze czynny udział w poszerzaniu portfolio produktów AI spółki, których celem jest dostarczenie jeszcze bardziej kompleksowych, ułatwiających życie rozwiązań dla klientów. Jakub odniósł również wiele sukcesów w pozyskiwaniu kapitału, będąc po obu stronach tego procesu. Podczas swojej ponad 20-letniej kariery, uczestniczył w 2 IPO (cyber_Folks w 2017 i Vercom w 2021) oraz ponad 50 procesach M&A, w tym w przejęciu MailerLite (wartość transakcji 400 mln PLN) - była to jedna z większych inwestycji polskich spółek technologicznych w 2022 r. Jakub wierzy w partnerstwo w biznesie. Wspiera innych przedsiębiorców dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, ale także kontaktami, promując przy tym przyjazne i otwarte środowisko biznesowe.

Anna Elwart

Współzałożycielka Pixiu Financial, CEO softwarehouse EL Passion i założycielka Madokado. Jej ekspertyza w biznesowym doradztwie obejmuje obszary zarządzania zespołem, marketingiem, sprzedażą i optymalizacji procesów.

Anna to nie tylko lider biznesowy, ale również aktywny trener. Jej prezentacje i warsztaty są pełne praktycznych wskazówek, bazujących na bogatym doświadczeniu w branży. Absolwentka Szkoły Trenerów na Uniwersytecie Jagiellońskim, trenerka DIMAQ i mentor w programach DareIt i Daftcode, gdzie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Z ponad 11-letnim doświadczeniem zawodowym, Anna zyskała uznanie w pracy zarówno po stronie domu mediowego, jak i agencji specjalistycznej. Jako Managing Director Resolution skutecznie zarządzała strategicznymi aspektami działań. Wcześniej wspierała agencje OMD, PHD, Cube Group, kierując zespołami digital, realizując kampanie dla marek takich jak Renault, Mercedes, McDonald’s, Pandora, Nivea, E.Wedel i wielu innych.

Bartosz Wasilewski

Współzałożyciel i CEO firmy księgowej Pixiu Financial oraz założyciel CEO Torero Solutions specjalizującej się w usłudze CFO as a Service. Odpowiada za zarządzanie procesami obu firm, budowaniu relacji z klientami oraz kierowaniu projektami doradczymi.

Bartosz, posiadacz licencji doradcy inwestycyjnego (nr 511) oraz maklera papierów wartościowych (nr 2672), to absolwent Szkoły Głównej Handlowej, Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Dodatkowo, ukończył Międzywydziałowe Indywidualne Studia Humanistyczne na tej samej uczelni.

W swojej wieloletniej praktyce zawodowej Bartosz Wasilewski zajmował się m.in. doradztwem w zakresie zarządzania finansowego przedsiębiorstw, prowadzeniem projektów doradczych typu M&A, strukturyzowaniem transakcji kredytowych, due diligence, controllingiem finansowym, projektowaniem systemów zarządzania ryzykiem, a także udzielał wsparcia prawnego firmom sektora finansowego.

Paulina Wiesiołek

Od prawie 10 lat związana z branżą marketingową. Fanka automatyzacji i baczna obserwatorka rozwoju sztucznej inteligencji. Aktywnie korzystająca z nowoczesnych technologii. Obecnie realizująca marketingowe ambicje na stanowisku Marketing Lead na rynku polskim i globalnym w GetResponse MAX. Posiadająca doświadczenie w branży SaaS B2B, startupach, a także agencjach marketingowych. Uczestniczka polskich i zagranicznych konferencji oraz targów, m.in. WebSummit w Lizbonie, GTEX w Dubaju i Collision Conference w Nowym Orleanie. Prelegentka I love marketing i innych konferencji.

Paweł Kuźmiak

Doradca podatkowy i Partner Zarządzający w DSK.

Radek Paklikowski

COO i współzałożyciel MasterBorn, Business Angel.

Radek, wraz ze swoim amerykańskim partnerem, zarządza zespołem 130 doświadczonych profesjonalistów w spółce MasterBorn. Od 2013 roku prowadzi amerykańskie firmy w zakresie rozwoju produktów, kierując się misją budowania pozytywnej społeczności wysokiej klasy specjalistów. Do tej pory jednak łatwiej było go spotkać na afterparty na środku roztańczonego parkietu, niż na sali wykładowej blisko sceny, a tym bardziej, jako prelegenta trzymającego mikrofon. Nagminnie unikał wystąpień publicznych, uważając osiągnięcia swoich ostatnich 16 lat za trywialne. Ale czy na pewno trywialnym można nazwać między innymi wejście na giełdę jako najmłodszy Polak, podjęcie szybkiej decyzji o awaryjnym lądowaniu pełnego turystów samolotu Boeing 737-800, czy zarobienie oraz zainwestowanie w produkty IT ponad 10 milinów złotych?Kilka lat temu Radek postanowił sobie, że dopóki jego spółka nie będzie wyceniana na $1miliard, nie widzi sensu występować publicznie, bo przecież wciąż ma zbyt mało doświadczeń na swoim koncie, aby się nimi dzielić. Skromny, ale ambitny wizjoner postanawia przełamać schemat i podzielić się z publiką tym, co już wie o robieniu biznesu i o tym, jak do tego doszedł. Czego się nauczył i czego wy możecie nauczyć się od Radka zobaczcie sami!

Tadeusz Chruściel

Prezes i założyciel Scanye, w ramach której od dekady ratujemy ludzkość od papierkowej roboty. Scanye automatyzuje współpracę firm z księgowością - wewnętrzną i zewnętrzną. To aplikacja dla firm, która automatyzuje przesyłanie dokumentów do księgowości, ułatwia ich płatności i przygotowanie danych do raportów. Księgowym zapewnia dostęp do dokumentów na bieżąco, błyskawiczne księgowanie i łatwą komunikację. Prowadząc Scanye udało nam się zaoszczędzić prawie milion godzin pracy z dokumentami u naszych klientów. Udało nam się osiągnąć całkiem wysokie wzrosty - od 24 000 do 560 000 PLN MRR w 3 lata. A potem zwolniliśmy. Załapaliśmy się na Deloitte’y, FT 1000s i Forbesy, ale apetyty mamy znacznie większe. W prezentacji podzielę się wnioskami co pomogło nam rosnąć oraz refleksją, jakie błędy, które spętały nam skrzydła, popełniliśmy.

Łukasz Dawidziuk

Założyciel Kuchni Vikinga, który doświadczył niesamowitej przemiany – z właściciela sklepu z suplementami w lidera prężnie rozwijającego się biznesu w branży kateringowej. W ciągu 5 lat zbudował imperium od zera, realizując dzisiaj ponad 35 000 zamówień dziennie i zatrudniając 900 osób. Fundamenty firmy oparł na zaufanych, lojalnych osobach a cała organizacja tworzy niemożliwy do powtórzenia model biznesowy. Jego wizja na przyszłość obejmuje inwestycje w nieruchomości i infrastrukturę a już w przyszłym roku ma skutkować podwojeniem mocy produkcyjnej ekspansją marki na rynku krajowym i zagranicznym.

Natalia Cieplińska

Dyrektor, partner & radca prawny w DSK. Obszary doradztwa: due diligence, M&A, new-tech, obsługa prawna spółek, prawo IT, prawo korporacyjne, własność intelektualna. Natalia specjalizuje się w obsłudze prawnej i biznesowej podmiotów z branży nowoczesnych technologii. Współpracuje z kilkudziesięcioma czołowymi firmami IT i deweloperskimi w Polsce, zarządza projektami (zwinne zarządzanie projektami prawnymi), koordynuje pracę zespołu prawników. Odpowiedzialna jest za kwestie prawne w interdyscyplinarnych zespołach zajmujących się budową, wdrażaniem i utrzymaniem oprogramowania oraz narzędzi high-tech. Ekspertka w doradztwie w zakresie umów – w tym w tworzeniu i analizie kontraktów wdrożeniowych, utrzymaniowych (SLA) i rozwojowych, umów ramowych IT, umów agile, umów bodyleasingu, umów licencji. Wspiera klientów w sporach sądowych i arbitrażowych, zarówno krajowych, jak i międzynarodowych, w tym w sprawach IT, IP oraz ochrony danych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenia z zakresu prawa korporacyjnego i budowania corporate governance w organizacji z branży nowoczesnych technologii, software development, e-commerce, przemysłowej i paliwowej Specjalistka w zakresie transakcji M&A (Mergers and Acquisitions), tym spółek z obszaru high-tech. świadczy wsparcie w zakresie podatków w branży IT. Entuzjastka podejścia paperless.

Dobrosława Gogłoza

Dobrosława Gogłoza jest dyrektorką zarządzającą serwisu Pomagam.pl oraz założycielką platformy Doing Good, który pomaga znaleźć pracę w impaktowych branżach. Była założycielką i wieloletnią prezeską Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji zajmującej się ochroną zwierząt hodowlanych, która została uznana za jedną z najskuteczniejszych na świecie.

Konrad Weiske

Menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem, współzałożyciel i prezes Spyrosoft S.A.

Od 2002 roku działa w branży IT, zdobywając doświadczenia w kraju oraz za granicą, pracując zarówno dla takich gigantów jak IBM, Vodafone, Microsoft czy Nokia jak polskich firm świadczących usługi tworzenia oprogramowania na zamówienie.

Po kilkuletniej karierze w zarządzie jednego z największych polskich softwarehouse’ów postanowił założyć własny biznes. W 2016 roku powstał Spyrosoft, którego tworzeniu towarzyszyła idea o wyjątkowym środowisku pracy, angażującym najlepszych specjalistów w najciekawsze projekty i technologiczne wyzwania. Obecnie Grupa Spyrosoft to liczący ponad 1 400 współpracowników i notowany na GPW dostawca oprogramowania na zamówienie dla klientów z całego świata.

Od września 2018 Konrad, w roli wiceprezesa SoDA (Software Development Association Poland), działa na rzecz rozwoju i integracji polskiego sektora usług IT.

Paweł Szczecki

Współzałożyciel firmy Predica zajmującej się konsultingiem IT w obszarze technologii Microsoftu. Po sprzedaży firmy obecnie pracuje jako lider projektów strategicznych w SoftwareOne, jak również jako członek rady nadzorczej oraz inwestor i w start-up'ie Tedee, zajmującym się smart lockami.

Swoją ponad 15-letnia karierę zaczynał od bycia .NET developerem, później architektem systemów IT, następnie pełnił również rolę kierownika projektów. Dalej, po pomyślnym rozwinięciu relacji z głównymi klientami w Polsce, UE, USA i na Bliskim Wschodzie, Paweł zdecydował, że nadszedł czas, aby skupić się na budowaniu "wnętrza" firmy - szkieletu operacyjnego - ponieważ doszedł do punktu, w którym dalszy rozwój firmy byłby ograniczony z powodu niejasnych procesów operacyjnych typowych dla małych i średnich firm. Wtedy właśnie Paweł został liderem procesów biznesowych i operacyjnych - COO. W tej roli wykorzystywał swoje doświadczenie IT i metodę realizacji projektów, aby stopniowo budować wzajemnie powiązane procesy obejmujące wszystkie zespoły, zarówno specyficzne dla biznesu, jak i funkcje wspierające (HR, finanse, IT, marketing), uzupełniając je wewnętrznym zestawem rozwiązań IT. Wreszcie, po ustabilizowaniu funkcji i zbudowaniu zespołów i ich liderów, delegował wszystkie obowiązki związane z zarządzaniem i działał jako lider i mentor dla innych stanowisk na poziomie C, stając się członkiem zarządu. Taka podróż pozwoliła mu wraz innymi współzałożycielami zbudować firmę i realizować jej roczne plany biznesowe z 30-60% wzrostem rok do roku w ciągu ostatnich 6 lat.

Przemysław Głośny

Założyciel i CEO Useme, dynamicznie rozwijającej się firmy z pogranicza FinTech/HR Tech. Przemek przeszedł przez wzloty i upadki przedsiębiorczości, zaliczając po drodze dwa bankructwa. W Useme z powodzeniem pozyskał zewnętrzne finansowanie i skalował firmę od zera przychodów do 50 milionów dolarów rocznie, zachowując kontrolę jako główny udziałowiec. Jego doświadczenie i wiedza w zakresie pozyskiwania funduszy i rozwoju firmy sprawiają, że ma coś do powiedzenia na temat przedsiębiorczości, budowania i skalowania udanych biznesów.

Piotr Kacała

Chief Technology Officer, członek zarządu w Displate, advisor w segmencie tech i product. 20 lat doświadczenia w budowaniu zespołów i produktów, kochanych przez ludzi na całym świecie. Wcześniej blisko 8 lat spędził w grupie CD Projekt jako Head of Engineering GOG.com. Pomaga startupom i rosnącym organizacjom krzewić nowoczesną kulturę produktową. Autor product-blocks.com. Prywatnie tata, niewolnik dwóch kotów, DJ i miłośnik spania w lesie na hamaku.

Aleksandra Pszczoła

Przedsiębiorczyni, prelegentka, doradczyni, oraz założycielka Bee Talents. W branży tech od 2010, gdzie przeszła drogę od budowania aplikacji mobilnej do stworzenia firmy rekrutacyjno-consultingowej. Razem ze swoim zespołem znajduje najlepsze talenty dla firm z branży IT w Polsce i na świecie, dzieli się wypracowanymi praktykami szkoląc rekruterów, wspiera swoją radą jako advisor dla start-upów. Prelegentka na licznych wydarzeniach branżowych, autorka artykułów poświęconych rekrutacji i EB, w 2019 wyróżniona w raporcie Strong Women in IT, a od 2020 członkini Enterpreneur's Organization (EO). Wydawca polskiego przekładu książki "Powerful" Patty McCord. W 2019, założone przez nią Bee Talents zostało wyróżnione w konkursie Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz w konkursie LinkedIn Talent Awards w kategorii najbardziej innowacyjna agencja rekrutacyjna. Prywatnie mama Julki, Antosia i Emilki, a także pasjonatka górskich wędrówek.

Jacek Palec

Doświadczony Prezes Zarządu z udokumentowanym doświadczeniem w branży internetowej. Umiejętności w generowaniu wartości, negocjacjach, zarządzaniu operacjami, zdolnościach analitycznych oraz coaching'u. Silny profesjonalista w dziedzinie rozwoju biznesu z tytułem magistra skupionym na Naukach Politycznych i Administracji z Uniwersytetu Warszawskiego.

Aleksandra Maciejewicz

Rzecznika patentowa, prawniczka, współzałożycielka kancelarii LAWMORE, założycielka ONDARE legal/business hub. Doradza startupom, naukowcom i przedstawicielom przemysłów kreatywnych. Wykładowczyni i mentorka w programach akceleracyjnych oraz inkubatorach przedsiębiorczości. Zawodowo specjalizuje się w prawie nowych technologii, w szczególności w medtech i computer sciences. Psycholożka in spe.

Monika Mikowska

Nietuzinkowa i przebojowa CEO agencji UX Mobee Dick, specjalizującej się w projektowaniu i badaniu produktów i usług cyfrowych dla takich marek jak np. TUiR Warta, BNP Paribas, Empik, OLX, Allegro, Adobe, Banque Saudi Fransi. Monika może pochwalić się Wyróżnieniem Specjalnym w konkursie Blog Roku 2013 za „jestem.mobi". Współautorka książek "E-marketing" oraz "Biblia e-biznesu 2". Jedna ze stu kobiet w Polsce wyróżnionych tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet. Laureatka rankingu „50 kreatywnych w biznesie" według magazynu Brief. Uznana prelegentka największych konferencji branżowych. Jeśli jeszcze nie widzieliście jej prelekcji „Mój najgorszy dzień w życiu - prelekcja intymna", to polecamy. Na Founders Mind w podobnym stylu - szczerze, transparentnie i wprost - Monika podejmie temat emocji wokół pieniędzy.

Anna Karcz-Czajkowska

Badaczka i psycholożka biznesu, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii. Współwłaścicielka studia UX i software house’u JCD.pl, w którym odpowiada za strategiczno-badawczą część oferty. Koordynuje prace pionu odpowiedzialnego za badania potrzeb odbiorców, analizy potencjału biznesowego, badania rynku, badania UX. Prezeska Fundacji Mindset na rzecz Psychoedukacji i Neuroróżnorodności - pracuje z przedsiębiorcami, managerami, nauczycielami prowadząc coaching, konsulting, psychoedukację i poradnictwo psychologiczne. Wykładowczyni akademicka, autorka artykułów, rozdziałów i książek w obszarze biznesu i psychologii.

Tomasz Plata

Przedsiębiorca, marketer i coach. Z wykształcenia ekonomista, w tym absolwent studiów MBA, przez blisko 20 lat swojej kariery zawodowej związany był z rynkiem mediów. Pracował w RMF FM, Radiu Eska i Grupie Onet. W latach 2008 – 2013 jako dyrektor działu online w TVN SA kreował strategię spółki w obszarze online oraz odpowiadał za jej realizację. Jest twórcą platformy wideo player.pl oraz kilkudziesięciu serwisów internetowych. Od 2013 roku co-founder, a także wiceprezes Autenti – europejskiej platformy do podpisywania dokumentów online i cyfrowej identyfikacji, gdzie odpowiada za marketing, rozwój biznesu oraz HR.

Absolwent Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching" (Erickson Coaching International) – specjalizuje się w executive, career i entrepreneur coachingu. Autor i host audycji „Biznes bez Lukru" - videocastu dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, w której w każdą środę publikowana jest rozmowa z uznanym w kraju założycielem i praktykiem biznesu.

Artur Banach

Artur Banach jest Partnerem w Movens Capital – funduszu inwestycyjnym na wczesnym etapie wspierającym najbardziej ambitne startupy z regionu CEE. Fundusz zainwestował w takie spółki ja Vue Storefront, Woltair, Packhelp, Talkie.ai, SKYENGINE AI, Stethome, Doctor.One, Demoboost czy Certifier. Artur to były CEO i założyciel NetSprint, gdzie od 2000 roku budował polska wyszukiwarkę oraz rozwijał rozwiązania w obszarze reklamy i marketingu internetowego (grupa zatrudniała ponad 150 osób). Posiada bogate doświadczenie w międzynarodowym skalowaniu firm technologicznych. Przeprowadził ponad 20 inwestycji, z których 6 zakończyło się wyjściami z bardzo wysokim poziomem zwrotów (średnio 9x). Ukończył VC Executive Program na Haas School od Business w Berkeley (CA).

Elena Zhukova

Co-founder OKR Poland. Od ponad 20 lat pomaga zarządom firm w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, Szwecji i USA skutecznie budować i wdrażać strategie. W swojej pracy używa między innymi metody OKR (Objectives measured by Key Results), którą wdrożyła w ponad 20 organizacjach. Pracowała z firmami z branży IT (software production), produkcyjnej, logistycznej, lotniczej, medycznej, ecommerce, produkcji gier, usługowej, bankowej, jednostek samorządowych. Skala firm od 50 do kilku tysięcy osób. Liderka transformacji w kilku organizacjach, budowała i prowadziła zespoły, pracuje z liderami i zespołami w procesie transformacji. Jest przedsiębiorczynią, mentorką, prowadzi warsztaty, uczy na studiach podyplomowych, prowadzi live'y kawa z OKRami, pisze artykuły, dzieli się doświadczeniem na konferencjach w USA i Europie. Znaleźć ją możesz pod adresem lena@okrpoland.pl.

Anita Michalska

Od 13 lat prowadzi sesje indywidualne i warsztaty grupowe dla founderów, top managerów i zarządów startupów i korporacji w tematach komunikacji, zarządzania zespołem oraz radzenia sobie ze stresem. Politolog z wykształcenia, certyfikowany trener i coach, założycielka Hentoku. Posiada 18-letnie doświadczenie zawodowe. Wiele lat była związana ze sprzedażą i obsługą klienta w różnych branżach oraz prowadziła własne firmy. Od 2007 roku związana z branżą finansową - 3 lata pracy w banku i 7 lat prowadzenia pośrednictwa kredytowego. Ciągle się uczy i rozwija swoje umiejętności; obecnie szkoli się w 4 nurcie terapeutnym; wykorzystuje podejście poznawczo - behawioralne, pracę z procesem, pracę ze świadomym oddychaniem oraz terapię skoncentrowaną na rozwiązaniach. Realizowała projekty dla takich firm jak: PZU, Generali, Danone, Nutricia, Żywiec Zdrój, Microsoft, Admind, Delante. W pracy stawia na szacunek i szczerość, bo tylko to według niej gwarantuje sukces.

Alek Cierniewski

CEO Automation First Business, wcześniej COO Semcore. Uważa, że mocna egzekucja jest równie ważna, jak trafna strategia. Szuka dróg do osiągnięcia doskonałości operacyjnej, która powoduje, że firmy są skuteczne, rentowne i gotowe do szybkiego skalowania. Wierzy, że oznacza to pracę na czterech, głównych elementach: biznesie, kulturze, procesach oraz technologii. Dzięki połączeniu ze sobą kompetencji z zarządzania procesowego oraz automatyzacji Automation First Business pomaga firmom zmieniać się na lepsze oraz osiągać kolejne poziomy efektywności.

Robert Szarata

Founder i CEO agencji Wise People. Zawodowo od zawsze związany z budowaniem stron internetowych oraz marketingu internetowego. Zarządza szybko rosnącą agencją, która specjalizuje się w obsłudze firm technologicznych, firm consultingowych oraz kancelarii prawnych. Z wykształcenia jest UX Designerem, który przenosi metodyki kreatywne na logikę biznesową w zarządzaniu agencją i chętnie dzieli się wiedzą.

Franciszek Budzbon

Brand Manager, content marketer z 15-letnim doświadczeniem. Przez lata współpracownik dydaktyczny Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Odpowiada za komunikację i budowanie wizerunku Wise People, również w zakresie eventów branżowych i wzmacniania relacji.

Joanna Andryszczak-Lewandowska

Mentor. Coach. Trener @integrity.space z doświadczeniem w biznesie - przez 18 lat pracowałam jako analityk, lider, menedżer i członek zarządów, konsultant, doradca. Również dla funduszy private equity/venture capital, polskich i zagranicznych.

Teraz: ICF ACC Coach, trenerka komunikacji bez przemocy (NVC), konsultantka biznesowa, w trakcie akredytacji Mentorki EMCC, Certyfikowany Coach Prowokatywny, Praktyk NLP, Certyfikowana Praktyczka Resonant Healing, facylitatorka ustawień systemowych (które również wykorzystuję w organizacjach); podcasterka.

Krzysztof Semp

CEO Profitcrew | Doradca e-commerce. Od początku kariery zawodowej jest związany ze sprzedażą, a od 2014 roku zajmuje się tematyką e-commerce. Swoje pierwsze kroki na platformach sprzedażowych stawiał w firmie Sellbee SA, zaczynając od specjalisty przez menedżera zespołu sprzedaży, aż do członka zarządu i dyrektora sprzedaży. Odpowiadał przede wszystkim za wyniki sprzedażowe, poprzez aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych produktów do sprzedaży, negocjacje z kontrahentami, strategie sprzedażowe, strategie marketingowe, maksymalizację konwersji, a nawet za procesy logistyczne cross-border. Współpracował jako konsultant e-commerce przy projekcie systemu ERP – Mercheo. Dzisiaj CEO Profitcrew – firmy doradczej w zakresie sprzedaży na transgranicznych platformach sprzedażowych. Wyskalował firmę z JDG do spółki UK oraz PL, od „samego siebie” do 25 osób, od 0 PLN do 2MLN przychodu w zaledwie 2 lata. Indywidualnie jako doradca pomaga wielu firmom e-commerce w rozwoju biznesów z sukcesami takimi jak: pomoc w skalowaniu firmy na Amazon od 0 do 15 mln PLN Współpracował m.in. z: Breck, Carpeto, iSprzęt, GreenBike, Heko, Hobbydog, Hurtel, Fakro, Frogum, Konsimo, Kocot Kids, MKS Meble, Murrano, PESport, Sellbee, Superkissen czy x-kom. Prywatnie wielki adorator dobrej piłki nożnej, przede wszystkim Premier League oraz gier komputerowych.

Jan Jankowski

Współwłaściciel siłowni kalistenicznej Jest Progress, organizator meetupów marketingowych Śledzim Internety w Białymstoku. Przez kilkanaście lat związany z marketingiem internetowym. Doradza firmom w zakresie organizacji wydarzeń oraz tworzenia społeczności.

Wykładowca akademicki. Prowadzi wydarzenia biznesowe, takie jak Founders Mind, Ecommerce Event czy East Design Days. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w tworzenie unikalnych doświadczeń dla uczestników sprawiają, że jest cenionym konferansjerem i prelegentem.

Prywatnie mąż i tata, emerytowany tancerz, pasjonat wspinaczki górskiej, fan Wiedźmina oraz uniwersum Marvela.

STREFA AI i automatyzacji

Przedsiębiorstwa, które nie automatyzują, wkrótce przepadną. Dziś poza pozytywnym cashflow, liczy się to, w jaki sposób jesteś w stanie uzyskać przewagę nad konkurencją. W czasach, gdy setki czy nawet tysiące firm rywalizują w tym samym segmencie, będą liczyły się te, które robią to najefektywniej, nie tracąc na jakości. Właśnie w tych obszarach może pomóc automatyzacja. W tej strefie będzie czekać na Ciebie zespół ekspertów z Cyrek Holding. Cyrek Holding to ekosystem firm dostarczających usługi dla firm B2B i ecommerce, których celem jest skalowanie firm na podstawie liczb, przy wykorzystaniu marketingu i napędzeniu technologią.

w strefie będą czekać na ciebie:

Damian
Sikorski

Bartosz
Matablewski

Szymon
Kita

Mikołaj
Płonka

Dzięki strefie dowiesz się:

Zapraszamy do wybrania wyjątkowego pakietu VIP, który zapewni Ci niezapomniane doświadczenia podczas siódmej edycji Founders Mind!

co zawiera pakiet vip?

Uzyskaj dostęp do inspirujących prelekcji i paneli dyskusyjnych, które dostarczą Ci najnowszych informacji oraz narzędzi potrzebnych do rozwoju Twojego biznesu.

Odkryj możliwość networkingowych spotkań i wymiany doświadczeń z innymi liderami branży. W ramach pakietu VIP będziesz mieć także okazję uczestniczenia w ekskluzywnym obiedzie z prelegentami konferencji.

Dołącz do nas podczas afterparty, gdzie będziesz miał okazję kontynuować networking i wymieniać się poglądami z innymi uczestnikami konferencji.

Wybierz pomiędzy standardowym lub wegetariańskim daniem w zależności od osobistych preferencji.

Odpocznij i naładuj energię w naszej strefie VIP, gdzie znajdziesz szeroki wybór napojów.

Uczestnicz w dwóch ekskluzywnych spotkaniach online przed konferencją, aby zacząć budować relacje z innymi VIP-ami i przygotować się do wydarzenia.

Przejrzyj poprzednie edycje konferencji oraz zainspiruj się wiedzą z nagrań z lat 2020-2022.

Rozwijaj swoje umiejętności dzięki dostępowi do kursów online Szkoły Foundera.

Ułatwiamy Ci nawiązywanie kontaktów poprzez intro mailingowe, abyś mógł poznać innych uczestników VIP przed wydarzeniem.

Skorzystaj z wyjątkowej oferty na promocję swojego biznesu.

Planuj przyszłość swojego biznesu z wyprzedzeniem i zgarnij zniżkę na wyjazd w gronie innych founderów.

Dodatkowo w ramach pakietu VIP czeka na Ciebie wiele innych niespodzianek i korzyści od naszych partnerów.

Zakup wejściówkę na Founders Mind już teraz
i dołącz do grona liderów biznesu