18 października
Multikino Złote Tarasy

Founders Mind to najbardziej przedsiębiorcza konferencja w Polsce. Od pierwszej edycji przygotowujemy program tak, aby odpowiadać na najbardziej aktualne i palące problemy osób prowadzących biznes. Pokazujemy różne drogi, rozwiązania i nie teoretyzujemy.

O KONFERENCJI

Szukasz miejsca, gdzie znajdziesz ambitnych ludzi, którzy chcą budować swoje przedsiębiorstwa? Możliwość ku temu stwarza Founders Mind. Konferencja ludzi, którzy są niezwykle zdeterminowani, ambitni i dbają codziennie o rozwój swoich firm.

Poszerzaj swoje horyzonty nie tylko poprzez prezentacje, ale też dzięki wymianie wiedzy między uczestnikami eventu.

W trakcie wydarzenia udostępniamy aplikację, która oferuje możliwość nawiązania nawet dziesiątek branżowych kontaktów jednego dnia! A wszystko to w tematyce, która Cię interesuje za sprawą ujednoliconych hashtagów. Niepowtarzalna możliwość do nawiązywania kontaktów zarówno przed, jak i po evencie.

Oczywiste jest, że wyjazdy na konferencje łączą się networkingiem lub inspiracją contentową, a co powiesz, jesli damy Ci jedno i drugie? Więcej — zaproponujemy niebanalną ścieżkę rozwoju dla Twojego biznesu! Prezentacje poprowadzą osoby, które nie tylko tworzą atmosferę sprzyjającą wymianie doświadczeń, ale są też otwarte na rozmowy o biznesie czy psychice przedsiębiorcy. Dodatkowym smaczkiem przygotowanym z myślą o naszych uczestnikach, będą strefy biznesowe, które ułatwią rozwój Twojego przedsiębiorstwa.

Już 18 października spotkamy się podczas VI edycji Founders Mind w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Founders Mind to kilkanaście szalenie naszpikowanych merytoryką prezentacji.

Founders Mind to 3 panele dyskusyjne, które będą karmiły Twój przedsiębiorczy umysł.

Founders Mind to przestrzeń networkingowa, dzięki której rozwiniesz swój biznes, nawiążesz kontakty czy poznasz głos konsultanta w danej dziedzinie.

Founders Mind to afterparty. Bez głośnej muzyki, ze stolikami, które ułatwią wymianę myśli.

  • Founderów szybko rosnących organizacji, którzy szukają wiedzy jak zapanować nad wzrostem.
  • Przedsiębiorców, którzy czują się nieco przytłoczeni codziennością, chcących znaleźć inspirację.
  • Szefów firm, które szukają networkingu w czasach, gdzie o współpracę jest naprawdę ciężko.
  • Dla tych, którzy mają aspiracje tworzyć globalne przedsięwzięcia.

Wyjątkowi
przedsiębiorcy

rewelacyjny
networking

Prelekcje i panele
dyskusyjne

Prelegenci i paneliści

Grzegrz Frątczak

Kinga Regulska

Przemek Jóźwiakowski

alek cierniewski

Paweł Fornalski

Franciszek Georgiew

Grzegorz Kuczyński

Maciej Oniszczuk

Roxana Lambert

Jaro Bieniecki

Anika Osmólska

KLaudia Czarnecka

Damian Mazurek

Anita Michalska

filip nowicki

Paweł Szczecki

Kacper Kostrzewa

Robert Szarata

Mateusz Lebiedziński

Monika Mikowska

Dorota Rymaszewska

Wiktoria Wójcik

Prowadzący

Urszula Sokołowska

Franciszek Budzbon

goście specjalni

AGENDA

Scena I

Prowadzący: Jan Jankowski

10:00

Doskonałość operacyjna przy wzroście 70% rok do roku - czy to możliwe?

Alek Cierniewski

11:00

Jak zbudować firmę pod sprzedaż? Na podstawie firmy produktowej i usługowej

Klaudia Czarnecka, Damian Mazurek

12:00

Co w momencie, gdy Founder staje się hamulcowym?

Grzegorz Kuczyński

13:00

Jak przeżyć Runmageddon w Twoim biznesie?

Jaro Bieniecki

14:00

Czy znalezienie A-playera jest jak szukanie igły w stogu siana?

Roxana Lambert, Anika Osmólska

15:00

Jak podejść do sukcesji i w jaki sposób dzielić się rolami, wzajemnymi oczekiwaniami i planami na przyszłość

Karolina Kawska, Franciszek Georgiew

16:00

#1 Panel Dyskusyjny: Psychika Foundera

Szczegóły wkrótce

Scena II

Prowadząca: Ula Sokołowska

10:00

Jak sprawczość zwiększa sprzedaż? O sile angażującej strategii

Konrad Weiske

11:00

Kiedy liczby mówią - czyli jak kontroling finansowy wpływa na podejmowanie decyzji

Kinga Regulska-Hofses

12:00

Automation first Mindset - dlaczego NIE jesteś gotowy na automatyzację?

Krzysztof Stola, Przemek Jóżwiakowski

13:00

Jak zabezpieczyć majątek prywatny jako founder w Polsce?

Maciej Oniszczuk

14:00

Jak skorzystać z kryzysu - rzeczywistość agencji w bessie

Robert Szarata i Mateusz Lebiedziński

15:00

Jak zbudować ekstremalnie skuteczny dział HR w szybko rozwijającej się organizacji?

Piotr Smoleń

16:00

#2 Panel Dyskusyjny: Jak zamienić każdy biznes w subskrypcyjny model

Filip Nowicki, Tomasz Guzik

Scena III

Prowadzący: Franciszek Budzbon

Oficjalny partner sceny

10:00

Dlaczego nie można oddzielać emocji od biznesu? Proste zasady rozwiązywania nawet najtrudniejszych konfliktów

Anita Michalska

11:00

Jak zbudować operacje, które pozwolą firmie działać jak dobrze naoliwiona maszyna?

Paweł Szczecki

12:00

Szczerze i wprost o emocjach wokół pieniędzy

Monika Mikowska

13:00

Jak budować dochodowe lejki sprzedażowe i Proces Sprzedaży wsparty narzędziami AI

Tomasz Guzik

14:00

Fundamenty umysłu foundera - jakie 4 elementy są domeną foundera, który odnosi sukces?

Paweł Fornalski

15:00

Framework GrowPapa - fundament procesu sprzedaży

Kacper Kostrzewa

16:00

#3 Panel Dyskusyjny: Różnice pokoleń w biznesie

Szczegóły wkrótce

Strefy biznesowe

Strefa automatyzacji

Przedsiębiorstwa, które nie automatyzują, wkrótce przepadną. Dziś poza pozytywnym cashflow, liczy się to, w jaki sposób jesteś w stanie uzyskać przewagę nad konkurencją. W czasach, gdy setki czy nawet tysiące firm rywalizują w tym samym segmencie, będą liczyły się te, które robią to najefektywniej, nie tracąc na jakości. Właśnie w tych obszarach może pomóc automatyzacja.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa konsultacji biznesowych

To największa nasza strefa. Miejsce, w którym praktycy biznesu mogą skonsultować różne obszary działania Twojej firmy. Dzięki tej strefie uzyskasz doskonałe przełożenie na swój biznes, nie będziesz rozpatrywał wirtualnych case study, a konkretnie Twój przypadek.

Dzięki strefie dowiesz się:

lokalizacja

Kolejna VI edycja Founders Mind odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w samym sercu Warszawy.

afterparty

Po konferencji spotykamy się na afterparty w Studio Skandal, zlokalizowanym w samym sercu Warszawy przy ul. Sienkiewicza 4. Awangardowy styl przestrzeni stanie się tłem do wymiany myśli po intensywnym dniu nasiąkania biznesową wiedzą. Zadbamy o stonowaną muzykę, sprzyjającą branżowemu netoworkingowi na tle nietuzinkowych wnętrz tego wyjątkowego miejsca.

relacja z poprzedeniej edycji

event rozpocznie się za

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Basic

499 netto
  • Bilet na konferencję Founders Mind
  • Dostęp do nagrań z konferencji Founders Mind

liczba biletów premium ograniczona do 200!

Premium

1329 netto
  • Bilet na konferencje Founders Mind
  • Wejściówka na afterparty Founders Mind
  • Napoje i przekąski w trakcie afterparty
  • Nagrania z konferencji Founders Mind

Afterparty

899 netto
  • Wejściówka na afterparty Founders Mind

Nagrania

299 netto
  • Nagrania z konferencji Founders Mind

"

Najlepsza konferencja biznesowa na jakiej kiedykolwiek byłem!

Aron Formela, CEO MonetizationGuys

"

Founders Mind to konferencja MUST have dla każdego foundera!

anna libront, dp vision

Historia jednego zdjęcia

Zobacz jak wyglądały poprzednie edycje

Aplikacja

Program Founders Mind będziesz mieć zawsze pod ręką. Wystarczy, że zainstalujesz dedykowaną aplikację na swoim telefonie.

Dzięki aplikacji:

czatuj z uczestnikami konferencji

wygodny harmonogram prelekcji

w tej edycji wezmą udział

w poprzedniej edycji wzięli udział

Kontakt

hello@founders.pl

Partnerzy strategiczni:

pozostali partenrzy eventu:

Patronat medialny:

Partner Technologiczny:
dostawca serwerów i domen LH.pl

Grzegorz Frątczak

Właściciel i zarządzający Convertis Sp. z o.o., (największego Software House'u do PrestaShop w Polsce) a także twórca topowego podcastu o ecommerce - "Rozmowy na zapleczu | Ecomecerce & Marketing". Convertis co roku rośnie średnio o 50%, a Grzegorz zajmuje się głównie sprzedażą, rozwojem i strategią firmy. Charakteryzuje się wizjonerskim podejściem do biznesu, odważnie podejmuje decyzje i dynamicznie reaguje na zmiany. Obecnie ponad 60 średnich e-sklepów korzysta z ich opieki zarówno w zakresie wsparcia programistycznego jak i działań ecommerce. Podcast "Rozmowy na zapleczu | Ecommerce & Marketing" to ponad 80 odcinków o ecommerce - wywiadów z właścicielami i managerami ecommerce, a także ludźmi "z branży". W dyskusjach porusza praktyczne kwestie prowadzenia e-biznesu i zadaje trudne pytania właśnie po to, by pokazać jak wygląda ecommercowa rzeczywistość, bez jej pudrowania. Jako ekspert i edukator, działa dla całej branży ecommerce dostarczając jej wartościowych i obiektywnych materiałów takich jak: rankingi i porównania np. "Przewodnik po Marketing Automation" czy "Ranking Operatorów płatności".

Kinga Regulska

Menadżerka z blisko 15-letnim doświadczeniem w doradztwie finansowym i transakcyjnym, współzałożycielka LiquiZen – platformy do bezwdrożeniowego kontrolingu finansowego w MŚP. W trakcie kariery zawodowej przez ponad 10 lat pracowała zespole bankowości inwestycyjnej Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego, gdzie była odpowiedzialna za realizację projektów z obszaru rynku kapitałowego (ECM), doradztwa transakcyjnego w procesach fuzji i przejęć (M&A) oraz corporate Finance. Zrealizowała ponad 20 transakcji dla największych firm na polskim rynku. Obecnie rozwija SSW Finance specjalizujące się w doradztwie transakcyjnym, pozyskiwaniu finansowań oraz corporate finance. Niezależnie od pracy zawodowej jest zaangażowana w CFA Advocacy Committee oraz CFA Diversity, a także jest wykładowcą na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Przemek Jóźwiakowski

Multiprzedsiębiorca, który łączy szeroką wiedzę biznesową z technologią, budując biznes w nurcie Automation First Mindset. CTO w spółkach technologicznych. Co-owner w Automation First Business, spółce, która koncentruje się na automatyzacji procesów biznesowych oraz adaptacji AI w firmach z sektora MŚP. Zwolennik budowania elastycznych i skalowalnych organizacji z pomocą IT.

Alek Cierniewski

COO Semcore - dziś topowej agencji SEO/SXO w Polsce, którą tworzy ponad 60-osobowy zespół. W ciągu 4 lat wyskalował firmę z 2,5 mln do 10 mln netto rocznie. Lider, który zaraża ludzi ambicją i jednoczy wokół wspólnego celu. Wierzy, że lewar wzrostu organizacji leży gdzieś pomiędzy efektywnością kluczowych procesów, nasyceniem talentami i kulturą organizacyjną opartą o kooperację.

Karolina Kawska

Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2005 roku od pracy w mediach. Kompetencje z zakresu komunikacji w biznesie rozwijała, najpierw pracując w agencji PR, gdzie specjalizowała się w zarządzaniu kryzysem, a następnie w dziale marketingu po stronie Klienta. Z Tigers związana od początków istnienia agencji. Od 2020 roku z sukcesem rozwinęła dział Customer Success z 7 do 47 specjalistów i w maju 2022 roku została udziałowcem oraz CEO Tigers. Jako CEO Tigers dba o zespół i egzekucję ambitnej strategii biznesowej skupionej wokół osiągania sukcesów dla Klientów agencji. Stawia na długofalowe relacje oparte na prawdzie i zaufaniu. Według testu Gallupa jej główne talenty to MAKSYMALIZM, ELASTYCZNOŚĆ, OSIĄGANIE, AKTYWATOR i CZAR.

Krzysztof Stola

Przedsiębiorca, CEO, wykładowca akademicki. Na co dzień zajmuje się zarządzaniem i skalowaniem spółek technologicznych. Co-owner w Automation First Business, spółce, która koncentruje się na automatyzacji procesów biznesowych oraz adaptacji AI w firmach z sektora MŚP. Wspiera zarządzających organizacjami w projektowaniu i skalowaniu zautomatyzowanych procesów biznesowych. Jako pasjonat dydaktyki dzieli się swoją wiedzą jako wykładowca na studiach podyplomowych oraz MBA.

Paweł Fornalski

Przez 23 lata aktywnie kształtuje polski ecommerce. W 2016, Magazyn eCommerce przyznał mu nieoficjalny tytuł “Ojca chrzestnego polskiego ecommerce”, a w konkursie eKomersy otrzymał najbardziej prestiżową nagrodę za największy wkład w rozwój polskiego ecommerce. Był współzałożycielem i CEO IAI SA (www.iai-sa.com). Od marca 2022r. przeszedł do rady nadzorczej zostając jej przewodniczącym i pracując dalej operacyjnie nad strategią spółki jako Executive Chairman and Board Member. IAI jest najbardziej znana z usługi IdoSell (www.idosell.com), największej platformy SaaS dla sklepów interneotych. IdoSell obsługuje 7000 średnich i dużych sklepów internetowych w Polsce, które generują ponad 16 miliardów złotych GMV. Od listopada 2013, IAI oferuje też IdoBooking (www.idobooking.com) najpopularniejsze rozwiązanie SaaS do prowadzenia strony internetowej i obsługi rezerwacji dla w wielu kanałach rezerwacyjnych (np. przez Booking.com, Airbnb, Expedia i wiele innych) dla właścicieli i zarządców apartamentów i domów wakacyjnych. Innym obszarem jego działalności jest rynek płatności internetowych. Od 2011 aktywnie rozwija IdoPay (oferowane przez Krajową Instytucję Płatniczą IdoPayments sp. z o.o.), oferujące płatności online z banków, BLIK a od 2019 IdoPay po uzyskaniu certyfikacji PCI DSS Level 1 także płatności kartowe VISA i MasterCard, jako Payment Facilitator. Oprócz IAI, Paweł Fornalski aktywnie inwestuje jako Business Angel / VC w rozwiązania wspierające ecommerce lub ciekawe koncepty D2C, wspierając wiedzą i doświadczeniem początkujące firmy w szybkim skalowaniu, budowie strategii i osiąganiu rentowności.

Franciszek Georgiew

Właściciel holdingu XXII Ventures, w którego skład wchodzą: Tigers, Huqiao oraz Automation House. Hobbystycznie konsultant biznesowy. Prywatnie zainteresowany historią starożytną, psychologią i rozwojem technologii na świecie.

Grzegorz Kuczyński

Przedsiębiorca i lider, który od 25 lat wraz z partnerami biznesowymi skutecznie rozwija Unity Group. W tym czasie pełnił najbardziej kluczowe role w organizacji od szefa sprzedaży i marketingu, po dyrektora operacyjnego. Brał udział w kilkuset projektach z obszaru transformacji cyfrowej, marketingu internetowego oraz e-commerce. Od roku 2016 jest prezesem zarządu i odpowiada za wszystkie obszary biznesowe firmy, zapewniając jej stabilny wzrost. Unity Group przetrwała zarówno bańkę internetową w 2001 r., jak i kryzys finansowy w 2008 r., a dziś wciąż dynamicznie się rozwija (CAGR za okres 1997-2020 to 37%). Grzegorz Kuczyński szczególnie koncentruje się na budowaniu kultury organizacyjnej opartej na dojrzałości, partnerstwie, odpowiedzialności, zaufaniu, transparentnej komunikacji oraz wartościach firmy. Efektywnie wdraża w Unity Group praktyki organizacji progresywnych i stale je rozwija. Obecnie Unity Group pracuje w oparciu o filozofię Team of Teams, czyli zwinnych, decyzyjnych zespołów skupionych wokół wspólnych celów. Absolwent wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej i podyplomowych studiów z zakresu Zarządzania Usługami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. W roku 2017 ukończył także studia „The Strategic Leadership Academy" w ICAN Institute.

Maciej Oniszczuk

Prezes Zarządu spółki ONCAPITAL sp. z o.o. Zarządza Kancelarią prawną Oniszczuk & Associates, specjalizująca się w prawie korporacyjnym. Ukończył studia jednolite magisterskie na kierunku Prawo na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Jest doktorantem w Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest członkiem Rad Nadzorczych w licznych spółkach akcyjnych. Swoją karierę zawodową rozpoczął od pracy w PriceWaterhouseCoopers we Wrocławiu. Działalność zawodową skupia na szeroko rozumianym prawie gospodarczym, w tym w szczególności prawie handlowym. Specjalizuje się w budowaniu struktur międzynarodowych, ochronie majątku i optymalizacji ryzyka biznesowego. Zajmuje się również sprawami z zakresu postępowania cywilnego oraz doradza przedsiębiorcom w ich bieżącej działalności. Ma duże doświadczenie w reprezentowaniu Klientów w sporach przed sądami powszechnymi. W trakcie dotychczasowej pracy był jedną z osób odpowiedzialnych za obsługę prawną spółek debiutujących na rynku NewConnect.

Roxana Lambert

Związana jest z rekrutacjami IT od ponad 10 lat w bardzo różnych rolach - pracowała zarówno w agencjach, gdzie przeszła ścieżkę od stażysty do managera, wewnętrznych HRach oraz jako konsultant w ramach własnej działalności. Obecnie prowadzi Skillhunt - agencję, która pomaga skalować się firmom IT poprzez łączenie ich z top talentami doskonale dopasowanymi do kultury organizacji.

Jarosław Bieniecki

Twórca i Prezes Runmageddonu oraz sieci siłowni RMG GYM. Ojciec trójki dzieciaków. Współzałożyciel Biegu Rzeźnika Wcześniej m.in. Dyrektor Sportowy Maratonu Warszawskiego i menedżer bądź konsultant w siedmiu korporacjach. Autor książki „Runmageddon, czyli bierz z życia więcej". Mówca inspiracyjny. 6-krotny medalista mistrzostw Polski w biegach długodystansowych. Fascynat MMA, lekkoatletyki, rozwoju osobistego i geopolityki.

Anika Osmólska

W TRAFFIT pełni rolę People and Culture Managera w poczuciu powołania i misji tworzenia przyjaznego i rozwojowego miejsca pracy oraz łączenia tego z celami biznesowymi. Zależy jej na edukacji innych organizacji, że pracownik to przede wszystkim człowiek i największa wartość firmy. Dbanie o procesy HRowe, rekrutacyjne, kulturę organizacyjną to coś co sprawia jej ogromną satysfakcję. Prywatnie miłośniczka pieczenia w wersji na słodko oraz podróży.

Kaludia Czarnecka

Od wielu lat jako Chief Operating Officer budowałam swoje doświadczenie w firmach consultingowych branży IT i Health Care. Moja wiedza i umiejętności pozwalają mi na dostosowywanie i optymalizację procesów biznesowych, co przyczynia się do płynnego funkcjonowania organizacji oraz efektywnego realizowania zadań. Jako lider zorientowany na ludzi, przywiązuję ogromną wagę do budowania silnych relacji oraz motywowania członków zespołu do osiągania sukcesów biznesowych. Moje obszary specjalizacji obejmują strategiczne planowanie, rozwiązywanie problemów oraz optymalizację w obszarze operacji i dostarczania produktów czy usług. Jestem zdeterminowana, aby tworzyć efektywne rozwiązania, które przyczynią się do rozwoju organizacji i osiągnięcia wyznaczonych celów.

Damian Mazurek

Jestem odważny i pełen pewności siebie w dążeniu do osiągania sukcesu, rzadko przegapiam okazję do tworzenia zysków. Dzięki wyrazistej i zdecydowanej strategii rozwoju, stale oceniam sukces mojego przedsięwzięcia poprzez wskaźniki rentowności. Wyposażony w optymistyczne podejście do ryzyka, postrzegam potencjalne wyzwania jako okazję do analitycznego zarządzania nimi. Jako aktywny przedsiębiorca, założyłem i skutecznie rozwinąłem kilka firm w różnych branżach, między innymi IT, Health Care czy branża nieruchomości. Moje przedsięwzięcia odniosły znaczący sukces i zostały skutecznie wyskalowane, a niektóre z nich sprzedane. Mój niezwykły dar przekonywania pozwala mi nie tylko inspirować klientów, ale również motywować moich pracowników, aby wspólnie realizowali moją wizję przyszłości. Dodatkowo, moja zdolność do budowania autentycznych relacji z klientami i pracownikami przyczynia się do osiągania celów biznesowych z sukcesem.

Konrad Weiske

Menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem, współzałożyciel i prezes Spyrosoft S.A.

Od 2002 roku działa w branży IT, zdobywając doświadczenia w kraju oraz za granicą, pracując zarówno dla takich gigantów jak IBM, Vodafone, Microsoft czy Nokia jak polskich firm świadczących usługi tworzenia oprogramowania na zamówienie.

Po kilkuletniej karierze w zarządzie jednego z największych polskich softwarehouse’ów postanowił założyć własny biznes. W 2016 roku powstał Spyrosoft, którego tworzeniu towarzyszyła idea o wyjątkowym środowisku pracy, angażującym najlepszych specjalistów w najciekawsze projekty i technologiczne wyzwania. Obecnie Grupa Spyrosoft to liczący ponad 1 400 współpracowników i notowany na GPW dostawca oprogramowania na zamówienie dla klientów z całego świata.

Od września 2018 Konrad, w roli wiceprezesa SoDA (Software Development Association Poland), działa na rzecz rozwoju i integracji polskiego sektora usług IT.

Anita Michalska

Od 13 lat prowadzi sesje indywidualne i warsztaty grupowe dla founderów, top managerów i zarządów startupów i korporacji w tematach komunikacji, zarządzania zespołem oraz radzenia sobie ze stresem. Politolog z wykształcenia, certyfikowany trener i coach, założycielka Hentoku. Posiada 18-letnie doświadczenie zawodowe. Wiele lat była związana ze sprzedażą i obsługą klienta w różnych branżach oraz prowadziła własne firmy. Od 2007 roku związana z branżą finansową - 3 lata pracy w banku i 7 lat prowadzenia pośrednictwa kredytowego. Ciągle się uczy i rozwija swoje umiejętności; obecnie szkoli się w 4 nurcie terapeutnym; wykorzystuje podejście poznawczo - behawioralne, pracę z procesem, pracę ze świadomym oddychaniem oraz terapię skoncentrowaną na rozwiązaniach. Realizowała projekty dla takich firm jak: PZU, Generali, Danone, Nutricia, Żywiec Zdrój, Microsoft, Admind, Delante. W pracy stawia na szacunek i szczerość, bo tylko to według niej gwarantuje sukces.

Tomasz Guzik

Prowadzi agencję reklamową Socialbiznes. Jest autorem bloga tomaszguzik.pl, gdzie uczy jak sprzedawać więcej z użyciem narzędzi do marketingu internetowego. W swojej pracy buduje kampanie reklamowe w social media. Tworzy lejki sprzedażowe z wykorzystaniem czatbotów messengera i email marketingu. Buduje również sklepy internetowe i strony wizytówkowe. Pomaga przedsiębiorcom przejść od pomysłu, aż po realizację i stworzenie stałego systemu pozyskiwania klientów w różnych branżach.

Paweł Szczecki

Jestem współzałożycielem firmy Predica zajmującej się konsultingiem IT w obszarze technologii Microsoftu. Po sprzedaży firmy obecnie pracuję jako lider projektów strategicznych w SoftwareOne jak również jako członek rady nadzorczej oraz inwestor i w start-up'ie Tedee, zajmującym się smart lockami. Zaczynałem swoją ponad 15 letnia karierę zaczynając od bycia .NET developerem, później architektem systemów IT, wkrótce przeniosłem się również do roli kierownika projektów. Dalej, po pomyślnym rozwinięciu relacji z głównymi klientami w Polsce, UE, USA i na Bliskim Wschodzie, zdecydowałem, że nadszedł czas, aby skupić się na budowaniu "wnętrza" firmy - szkieletu operacyjnego - ponieważ dochodziliśmy do punktu, w którym dalszy rozwój firmy byłby ograniczony z powodu niejasnych procesów operacyjnych typowych dla małych i średnich firm. Wtedy właśnie zostałem liderem procesów biznesowych i operacyjnych - COO. W tej roli wykorzystywałem moje doświadczenie IT i metodę realizacji projektów, aby stopniowo budować wzajemnie powiązane procesy obejmujące wszystkie zespoły, zarówno specyficzne dla biznesu, jak i funkcje wspierające (HR, finanse, IT, marketing), uzupełniając je wewnętrznym zestawem rozwiązań IT. Wreszcie, po ustabilizowaniu funkcji i zbudowaniu zespołów i ich liderów, delegowałem wszystkie obowiązki związane z zarządzaniem i działałem jako lider i mentor dla innych stanowisk na poziomie C, stając się członkiem zarządu. Taka podróż pozwoliła mi wraz z moimi współzałożycielami zbudować firmę i realizować jej roczne plany biznesowe z 30-60% wzrostem rok do roku w ciągu ostatnich 6 lat.

Robert Szarata

Founder i CEO agencji Wise People. Zawodowo od zawsze związany z budowaniem stron internetowych oraz marketingu internetowego. Zarządza szybko rosnącą agencją, która specjalizuje się w obsłudze firm technologicznych, firm consultingowych oraz kancelarii prawnych. Z wykształcenia jest UX Designerem, który przenosi metodyki kreatywne na logikę biznesową w zarządzaniu agencją i chętnie dzieli się wiedzą.

Mateusz Lebiedziński

COO w agencji konsultingowej/software house WisePeople. Od lat związany z produktami i tworzeniem wartości dodanej. Pracował dla szeregu branż i sektorów, min. startupy/korporacje/fintechy/IT, wykładowca akademicki. Mentor z ponad 700 sesjami indywidualnymi, prelegent w obszarach startup management/lean management/design thinking. Posiada rozbudowane doświadczenie managerskie z mocnym nastawieniem na rozwijanie zespołów. ENTJ-A

Monika Mikowska

Nietuzinkowa i przebojowa CEO agencji UX Mobee Dick, specjalizującej się w projektowaniu i badaniu produktów i usług cyfrowych dla takich marek jak np. TUiR Warta, BNP Paribas, Empik, OLX, Allegro, Adobe, Banque Saudi Fransi. Monika może pochwalić się Wyróżnieniem Specjalnym w konkursie Blog Roku 2013 za „jestem.mobi". Współautorka książek "E-marketing" oraz "Biblia e-biznesu 2". Jedna ze stu kobiet w Polsce wyróżnionych tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet. Laureatka rankingu „50 kreatywnych w biznesie" według magazynu Brief. Uznana prelegentka największych konferencji branżowych. Jeśli jeszcze nie widzieliście jej prelekcji „Mój najgorszy dzień w życiu - prelekcja intymna", to polecamy. Na Founders Mind w podobnym stylu - szczerze, transparentnie i wprost - Monika podejmie temat emocji wokół pieniędzy.

Dorota Rymaszewska

Founderka i CEO wschodzącej gwiazdy globalnego pettechu - hiPets - najlepszej aplikacji dla rodziców zwierząt domowych. Porzucając perspektywy świetlanej kariery w telewizji regionalnej i studenckim teatrze muzycznym, przeszła drogę od eksperta sprzedaży, przez trenera sprzedaży i biznesu, po najwyższe stanowiska w strukturach korporacyjnych (P&G, PZ Cussons) i startupowych (Booksy). Pracowała z zespołami na 5 kontynentach, od Brazylii po Kazachstan. Jedna z najbardziej intensywnych i ekstrawertycznych postaci polskiej sceny startupowej. Albo kochasz, albo nie. Przekonaj się, w której grupie jesteś 😈

Wiktoria Wójcik

Współzałożycielka inStreamly. Wyróżniona Forbes 30 under 30 Europe Media & Marketing; Forbes Polska 25 under 25 oraz Bizneswoman Roku: Liderka w Nowych Technologiach. Zaczynała jako streamerka i ekspertka od kampanii gamingowych. Wraz z inStreamly pomogła ponad 160 markom takim jak Netflix, Samsung czy PlayStation docierać do graczy poprzez sieć 100 000 twórców gamingowych. Dzieli się wiedzą o generacji Z, zwłaszcza w obszarze marketingu. Pojawiła na łamach ponad 100 konferencji, portali czy podcastów. W tym Impact CEE, Infoshare, Perspektywy Women in Tech, Creator Conf, AdAge, MyCompany, Forbes czy Rozmowy Facebooka.

Urszula Sokołowska

Dziennikarka, prezenterka telewizyjna. Od ponad 6 lat związana z Telewizją Polską. Po za tym prowadzi takie wydarzenia jak gale i konferencje. W tym roku między innymi była współprowadzącą Forum Gospodarczego w ramach Samorządowego Kongresu Trójmorza, a także moderatorem panelu o wyzwaniach dla kobiet w biznesie.

Jan Jankowski

Zawodowo Analityk Biznesowy w Infinity Group, wcześniej przez 10 lat związany z marketingiem internetowym. Organizator i prowadzący białostockich meetupów marketingowych Sljedzim Internety. Prowadzący konferencję East Media. Prowadził poprzednie edycje Founders Mind, na ostatniej w Pałacu Kultury i Nauki moderował jedną ze scen.

Franciszek Budzbon

Brand Manager, content marketer z 14-letnim doświadczeniem. Przez lata współpracownik dydaktyczny Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Odpowiada za komunikację i budowanie wizerunku Wise People, również w zakresie eventów branżowych i wzmacniania relacji.

JAK ZAMIERZAMY PRZEKROCZYĆ 50 MLN PRZYCHODU W 2025 BUDUJĄC FIRMĘ USŁUGOWĄ

Krzysztof Wojewodzic

Plany długoterminowe są trudne w dowożeniu. Opierają się o szereg zmiennych, ale rolą lidera jest eliminowanie tych przeszkód i wspieranie kluczowych osób w organizacji. Każdy sufit da się skruszyć, trzeba tylko odpowiednio projektować wzrost biznesu.

Czego się dowiesz z tej prelekcji?

STREFA optymalizacji firmowej

Przedsiębiorstwa, które nie automatyzują, wkrótce przepadną. Dziś poza pozytywnym cashflow, liczy się to, w jaki sposób jesteś w stanie uzyskać przewagę nad konkurencją. W czasach, gdy setki czy nawet tysiące firm rywalizują w tym samym segmencie, będą liczyły się te, które robią to najefektywniej, nie tracąc na jakości. Właśnie w tych obszarach może pomóc automatyzacja.

w strefie będą czekać na ciebie:

Damian
Sikorski

Bartosz
Matablewski

Szymon
Kita

Mikołaj
Płonka

Dzięki strefie dowiesz się: