22 czerwca
Pałac Kultury i Nauki

Founders Mind to najbardziej przedsiębiorcza konferencja w Polsce. Od pierwszej edycji przygotowujemy program tak, aby odpowiadać na najbardziej aktualne i palące problemy osób prowadzących biznes. Pokazujemy różne drogi, rozwiązania i nie teoretyzujemy.

O KONFERENCJI

Szukasz miejsca, gdzie znajdziesz ambitnych ludzi, którzy chcą budować swoje przedsiębiorstwa? Możliwość ku temu stwarza Founders Mind. Konferencja ludzi, którzy są niezwykle zdeterminowani, ambitni i dbają codziennie o rozwój swoich firm.

Poszerzaj swoje horyzonty nie tylko poprzez prezentacje, ale też dzięki licznym strefom biznesowym czy wymianie wiedzy między uczestnikami eventu.

W trakcie wydarzenia udostępniamy aplikację, która oferuje możliwość nawiązania nawet dziesiątek branżowych kontaktów jednego dnia! A wszystko to w tematyce, która Cię interesuje za sprawą ujednoliconych hashtagów. Niepowtarzalna możliwość do nawiązywania kontaktów zarówno przed, jak i po evencie.

Oczywiste jest, że wyjazdy na konferencje łączą się networkingiem lub inspiracją contentową, a co powiesz, jesli damy Ci jedno i drugie? Więcej — zaproponujemy niebanalną ścieżkę rozwoju dla Twojego biznesu! Prezentacje poprowadzą osoby, które nie tylko tworzą atmosferę sprzyjającą wymianie doświadczeń, ale są też otwarte na rozmowy o biznesie czy psychice przedsiębiorcy. Dodatkowym smaczkiem przygotowanym z myślą o naszych uczestnikach, będą strefy biznesowe, które ułatwią rozwój Twojego przedsiębiorstwa.

Już 22 czerwca spotkamy się podczas V edycji konferencji Founders Mind w Pałacu Kultury i Nauki w samym centrum Warszawy.

Founders Mind to kilkanaście szalenie naszpikowanych merytoryką prezentacji.

Founders Mind to 3 panele dyskusyjne, które będą karmiły Twój przedsiębiorczy umysł.

Founders Mind to 10 stref biznesowych, dzięki którym rozwiniesz swój biznes, nawiążesz kontakty czy poznasz głos konsultanta w danej dziedzinie.

Founders Mind to afterparty. Bez głośnej muzyki, ze stolikami, które ułatwią wymianę myśli.

  • Founderów szybko rosnących organizacji, którzy szukają wiedzy jak zapanować nad wzrostem.
  • Przedsiębiorców, którzy czują się nieco przytłoczeni codziennością, chcących znaleźć inspirację.
  • Szefów firm, które szukają networkingu w czasach, gdzie o współpracę jest naprawdę ciężko.
  • Dla tych, którzy mają aspiracje tworzyć globalne przedsięwzięcia.

Wyjątkowi
przedsiębiorcy

Strefy
biznesowe

Prelekcje i panele
dyskusyjne

Prelegenci

bartosz majewski

Katarzyna Młynarczyk

krzysztof wojewodzic

Szymon Szymański

WOJCIECH BĄCZYK

MARCIN KUŚMIERZ

Bartosz Ferenc

Natalia Bogdan

Elena Zhukova

Mateusz Paprocki

Krzysztof Szyszkiewicz

Krzysztof Semp

Karol Traczykowski

Marcin Stańczak

Mateusz Sobieraj

Marek Bartnikowski

Michał Skurowski

Rafał Szymański

paneliści

FRANCISZEK GEORGIEW​

Róża Szafranek

Paulina Wardęga

Marek Niedźwiedź

Maciej Chrzanowski

szkolenia.ai

Zuzanna Kwiatkowska

Paula Skrzypecka

Mateusz Kurleto

Tom Winter

EKSPERCI

AGENDA

Scena I

10:00

Jak AI zmieni nasze firmy (ChatGPT, Phrometeus, Bard etc.)?

Bartosz Ferenc

11:00

Wywiad "about hard things w prawdziwym Życiu"

Rafał Szymański

12:00

Jak zamierzamy przekroczyć 50 mln przychodu w 2025 budując firmę usługową?

Krzysztof Wojewodzic

13:00

Po co komu firma usługowa?

Bartosz Majewski

14:00

ZATRUDNIAJĄC NIEODPOWIEDNIĄ OSOBĘ, MOŻESZ WYWrócić SWOJĄ FIRMĘ DO GÓRY NOGAMI

Natalia Bogdan

15:00

Zdrowie foundera - jak zadbać o siebie, żebyś mógł zadbać o firmę?

Mateusz Sobieraj

16:00

Panel I: Wykorzystanie AI w biznesie

Zuzanna Kwiatkowska, Bartosz Ferenc, Maciej Chrzanowski, Mateusz Kurleto,
Paula Skrzypecka

Scena II

10:00

A może się dogadamy? O trudnej sztuce komunikacji między zarządami, założycielami i inwestorami

Marcin Kuśmierz

11:00

Droga od agencji usługowej do SaaS obsługującego ponad 1000 firm

Marcin Stańczak, Michał Skurowski

12:00

Życie po startupie — jak odbudować swoje życie po upadku firmy?

Szymon Szymański

13:00

Radykalna innowacja w budowaniu organizacji - tak czy nie? Lessons learned 2012-2023

Katarzyna Młynarczyk

14:00

Czego nauczyły mnie porażki?

Tomasz Witt

15:00

Jak founder może wykorzystać wiedzę o pricingu aby budować większy wzrost, niż przez budżet marketingowy

Krzysztof Szyszkiewicz

16:00

Panel III: Psychika foundera

Paulina Wardęga, Róża Szafranek, Franciszek Georgiew, Marek Panek

Scena III

10:00

Globalna ekspansja zagraniczna - Fire Chat

Karol Traczykowski

11:00

Przepis na sukces przed 30-tką

Wojciech Bączyk

12:00

Jak rozwiązywać problemy swoich klientów i budować dobre relacje?

Krzysztof Semp

13:00

Jak i dlaczego sprzedałem firmę?

Marek Bartnikowski

14:00

Lekcje z budowania giełdowej firmy od 0 do 1500 osób na pokładzie

Konrad Weiske

15:00

To nie o OKRy chodzi...

Elena Zhukova, Mateusz Paprocki

16:00

Panel II: jak robić biznes globalnie

Tom Winter, Karol Traczykowski

Strefy biznesowe

Strefa automatyzacji

Przedsiębiorstwa, które nie automatyzują, wkrótce przepadną. Dziś poza pozytywnym cashflow, liczy się to, w jaki sposób jesteś w stanie uzyskać przewagę nad konkurencją. W czasach, gdy setki czy nawet tysiące firm rywalizują w tym samym segmencie, będą liczyły się te, które robią to najefektywniej, nie tracąc na jakości. Właśnie w tych obszarach może pomóc automatyzacja.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa konsultacji biznesowych

To największa nasza strefa. Miejsce, w którym praktycy biznesu mogą skonsultować różne obszary działania Twojej firmy. Dzięki tej strefie uzyskasz doskonałe przełożenie na swój biznes, nie będziesz rozpatrywał wirtualnych case study, a konkretnie Twój przypadek.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa szukam A-playera

Firmę budują ludzie i to ci, którzy robią różnicę. Strefa Szukam A Playera jest dla wszystkich tych, którzy chcą popracować nad tematem budowy kultury organizacji i pozyskiwaniu największych talentów do swoich firm. W strefie będziesz mógł skonsultować, kogo potrzebujesz do budowy firmy, a my być może dostarczymy Ci idealnego kandydata!

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa Strategii i Egzekucji

Każda firma powinna posiadać strategię. To ona wyznacza kierunek, w którym należy się poruszać i tylko jej odpowiednia egzekucja pozwala iść naprzód. Z myślą o tych, którzy pragną zobaczyć czy ich strategia i egzekucja są prawidłowe, postanowiliśmy dać Wam całą strefę.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa rozwiń swój ecommerce

Prowadzisz swój biznes ecommerce i chcesz dowiedzieć się, jak możesz wejść na wyższy level? Strefa Rozwiń Swój Ecommerce pomoże Ci spojrzeć na Twój sklep internetowy w innym świetle. Przekonaj się, czy bardziej powinieneś inwestować w ruch, czy może w obszary związane z optymalizacją konwersji, aby sukcesywnie rozwijać swój biznes.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa Optymalizacji Firmowej

Ta strefa pomoże Ci poznać różnorodne sposoby oraz rozwiązania z perspektywy prawnej, które są niezbędne na drodze optymalizacji Twojej firmy.

Dzięki strefie dowiesz się:

strefa rozwiń swój software house

Software house to Twój chleb powszedni? Skonsultuj, w jaki sposób możesz budować taką firmę szybciej i skuteczniej.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa rozwiń swoją agencję digital

Jeżeli prowadzisz agencję marketingu cyfrowego, to z pewnością wiesz, jak dużo wyzwań jest związanych z jej organizacją. Wiedzę na temat pozyskiwania klientów oraz ludzi do zespołu, masę inspiracji i wartościowe wskazówki znajdziesz w przestrzeni strefy Rozwiń Swoją Agencję Digital.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa sprzedaj firmę

Chcesz sprzedać swoją firmę? Ta strefa jest dla Ciebie! Skonsultuj proces sprzedaży Twojego biznesu, a być może znajdziesz potencjalnie zainteresowaną firmę.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa prawno-finansowa

Strefa Prawno-Finansowa to niezwykle cenna przestrzeń podczas Founders Mind. Specjaliści będą udzielać porad dotyczących kwestii prawnych, takich jak zakładanie spółek, umowy handlowe, ochrona własności intelektualnej i wiele innych.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa automatyzacji

Przedsiębiorstwa, które nie automatyzują, wkrótce przepadną. Dziś poza pozytywnym cashflow, liczy się to, w jaki sposób jesteś w stanie uzyskać przewagę nad konkurencją. W czasach, gdy setki czy nawet tysiące firm rywalizują w tym samym segmencie, będą liczyły się te, które robią to najefektywniej, nie tracąc na jakości. Właśnie w tych obszarach może pomóc automatyzacja.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa konsultacji biznesowych

To największa nasza strefa. Miejsce, w którym praktycy biznesu mogą skonsultować różne obszary działania Twojej firmy. Dzięki tej strefie uzyskasz doskonałe przełożenie na swój biznes, nie będziesz rozpatrywał wirtualnych case study, a konkretnie Twój przypadek.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa szukam playera

Firmę budują ludzie i to ci, którzy robią różnicę. Strefa Szukam A Playera jest dla wszystkich tych, którzy chcą popracować nad tematem budowy kultury organizacji i pozyskiwaniu największych talentów do swoich firm. W strefie będziesz mógł skonsultować, kogo potrzebujesz do budowy firmy, a my być może dostarczymy Ci idealnego kandydata!

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa Strategii i Egzekucji

Każda firma powinna posiadać strategię. To ona wyznacza kierunek, w którym należy się poruszać i tylko jej odpowiednia egzekucja pozwala iść naprzód. Z myślą o tych, którzy pragną zobaczyć czy ich strategia i egzekucja są prawidłowe, postanowiliśmy dać Wam całą strefę.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa Optymalizacji Firmowej

Ta strefa pomoże Ci poznać różnorodne sposoby oraz rozwiązania z perspektywy prawnej, które są niezbędne na drodze optymalizacji Twojej firmy.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa rozwiń swój ecommerce

Prowadzisz swój biznes ecommerce i chcesz dowiedzieć się, jak możesz wejść na wyższy level? Strefa Rozwiń Swój Ecommerce pomoże Ci spojrzeć na Twój sklep internetowy w innym świetle. Przekonaj się, czy bardziej powinieneś inwestować w ruch, czy może w obszary związane z optymalizacją konwersji, aby sukcesywnie rozwijać swój biznes.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa rozwiń swój softwarehouse

Softwarehouse to Twój chleb powszedni? Skonsultuj, w jaki sposób możesz budować taką firmę szybciej i skuteczniej.

Dzięki strefie dowiesz się:

Strefa rozwiń swoją agencję digital

Jeżeli prowadzisz agencję marketingu cyfrowego, to z pewnością wiesz, jak dużo wyzwań jest związanych z jej organizacją. Wiedzę na temat pozyskiwania klientów oraz ludzi do zespołu, masę inspiracji i wartościowe wskazówki znajdziesz w przestrzeni strefy Rozwiń Swoją Agencję Digital.

Dzięki strefie dowiesz się:

STREFA SPRZEDAJ FIRMĘ

Chcesz sprzedać swoją firmę? Ta strefa jest dla Ciebie! Skonsultuj proces sprzedaży Twojego biznesu, a być może znajdziesz potencjalnie zainteresowaną firmę.

Dzięki strefie dowiesz się:

STREFA PRAWNO-FINANSOWA

Strefa Prawno-Finansowa to niezwykle cenna przestrzeń podczas Founders Mind. Specjaliści będą udzielać porad dotyczących kwestii prawnych, takich jak zakładanie spółek, umowy handlowe, ochrona własności intelektualnej i wiele innych.

Dzięki strefie dowiesz się:

afterparty

Po konferencji spotykamy się na afterparty w Studio Skandal, zlokalizowanym w samym sercu Warszawy przy ul. Sienkiewicza 4. Awangardowy styl przestrzeni stanie się tłem do wymiany myśli po intensywnym dniu nasiąkania biznesową wiedzą.

Zadbamy o stonowaną muzykę, sprzyjającą branżowemu netoworkingowi na tle nietuzinkowych wnętrz tego wyjątkowego miejsca, jakim jest Studio Skandal.

do wydarzenia pozostało

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Basic

549 netto
  • Bilet na konferencję Founders Mind
  • Dostęp do nagrań z konferencji Founders Mind

Premium

1279 netto
  • Bilet na konferencje Founders Mind
  • Wejściówka na afterparty Founders Mind
  • Napoje i przekąski w trakcie afterparty
  • Nagrania z konferencji Founders Mind

Nagrania

329 netto
  • Dostęp do nagrań z konferencji Founders Mind

"

Founders Mind to konferencja MUST have dla każdego foundera!

anna libront, dp vision

"

Founders Mind to konferencja MUST have dla każdego foundera!

anna libront, dp vision

Zobacz jak wyglądały poprzednie edycje

Aplikacja

Program Founders Mind będziesz mieć zawsze pod ręką. Wystarczy, że zainstalujesz dedykowaną aplikację na swoim telefonie.

Dzięki aplikacji:

czatuj z uczestnikami konferencji

wygodny harmonogram prelekcji

na tej edycji pojawią się

Kontakt

hello@founders.pl

Partner strategiczny:

pozostali partnerzy eventu:

Patronat medialny:

Partner Technologiczny:
dostawca serwerów i domen LH.pl

Konrad Weiske

Menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem, współzałożyciel i prezes Spyrosoft S.A.

Od 2002 roku działa w branży IT, zdobywając doświadczenia w kraju oraz za granicą, pracując zarówno dla takich gigantów jak IBM, Vodafone, Microsoft czy Nokia jak polskich firm świadczących usługi tworzenia oprogramowania na zamówienie.

Po kilkuletniej karierze w zarządzie jednego z największych polskich softwarehouse’ów postanowił założyć własny biznes. W 2016 roku powstał Spyrosoft, którego tworzeniu towarzyszyła idea o wyjątkowym środowisku pracy, angażującym najlepszych specjalistów w najciekawsze projekty i technologiczne wyzwania. Obecnie Grupa Spyrosoft to liczący ponad 1 400 współpracowników i notowany na GPW dostawca oprogramowania na zamówienie dla klientów z całego świata.

Od września 2018 Konrad, w roli wiceprezesa SoDA (Software Development Association Poland), działa na rzecz rozwoju i integracji polskiego sektora usług IT.

Bartosz Majewski

CEO / współzałożyciel Casbeg, firmy doradczej, która wspiera spółki B2B w zarządzaniu marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. W ciągu 15 lat w sprzedaży zamknął transakcje na kilkadziesiąt milionów złotych. Dowodzone przez niego zespoły pozyskały ponad 1000 klientow na 41 rynkach. Jako konsultant pracował z m.in. Callpage, TenderHut, Droids on Roids, Monterail, Shopsys, Yieldbird, Telemedi.co, Neoteric, Heroify.

Katarzyna Młynarczyk

Projektantka usług, zaangażowana na poziomie zarządu w kilku organizacjach, współzałożycielka Socjomanii (2012), Udziałowiec i współtwórczyni (2021 Rebread, 2017 Handelek), Obecnie prezeska Sell a Service - startupu tworzącego rozwiązania do sprzedaży usług w Internecie.

Krzysztof Wojewodzic

Seryjny przedsiębiorca (2,5 exitu) i czynny naukowiec – aktualnie kieruje 2 projektami AI w EdTech na kwotę ok. 16mln PLN. Pomagał przy transformacjach cyfrowych największych wydawców edukacyjnych w Niemczech oraz w Szwecji oraz innych sektorów dla BCG. Na zaproszenie The Economist reprezentował Polskę, m.in. World Economic Forum w Davos. Obecnie prezes Escola S.A. – dwukrotnie wyróżnionej w rankingu wg. Deloitte Fast 50. Krzysztof jest Liderem obszaru "Edukacja" w Enterpreneurs Organization - największej organizacji zrzeszającej przedsiębiorców na świecie (link). Misją Krzysztofa jest dzielenie się swoją wiedzą, co robi m.in poprzez wideopodcasty "Escola Mobile" oraz "MyEO Education".

Szymon Szymański

Z marketingiem związany od ponad 18 lat, swoją przygodę rozpoczynał w sieciowych agencjach reklamowych. Przeszedł drogę od programisty do dyrektora zarządzającego czołowymi agencjami digitalowymi w Polsce z grupy Havas Worldwide oraz McCann Worldgroup. W 2014 roku rozpoczął projekt Metricso, narzędzia analityki behawioralnej w oparciu o dane pochodzące z Social Media, który zakończył się wraz ze zmianami w API Facebooka. Od 2019 związany z XTB, jedną z największych platform inwestycyjnych na świecie, aktualnie na stanowisku Chief Growth Officer odpowiada za rozwój strategiczny marki oraz obszar komunikacyjny.

Wojciech Bączyk

Z branżą funduszy unijnych związany od 2017 roku. W tym czasie doradzał kilkuset przedsiębiorstwom w zakresie finansowania, strategii oraz badań i rozwoju. ​​W GRANTS.CAPITAL odpowiada za strategię, rozwój oraz kierowanie pracami firmy. Pomógł ponad 100 firmą pozyskać finansowanie na prawie 200 mln zł. Absolwent SGH. Magistrant prof. Leszka Balcerowicza, pod kierunkiem którego obronił pracę pt. “Analiza porównawcza publicznego oraz prywatnego systemu finansowania startupów na przykładzie m.in. bezzwrotnych dotacji oraz funduszy Venture Capital”. Wojtek to ponadto doświadczony inwestor, współwłaściciel nieruchomościowego funduszu inwestycyjnego Tiana Capital (więcej szczegółów pod linkiem: https://tianacapital.com/). Odwiedził ponad 60 państw świata. Prywatnie fan szybkich samochodów i adrenaliny.

Tomasz Witt

Przedsiębiorca działający od 2003 roku w branży mobilnej, ekspert w zakresie produkcji aplikacji. Jest współtwórcą i prezesem spółki Norbsoft tworzącej od 19 lat innowacyjne rozwiązania na rynku mobilnych aplikacji (prawie 200 realizacji). Do grona klientów Norbsoft należą Empik Foto, Modivo, NN Investment Partners TFI, Oriflame, Panek, Samsung, SkyCash czy Scania. Jest także Prezesem i wspólnikiem spółki Jasnopis, która jest właścicielem innowacyjnego narzędzia weryfikującego zrozumiałość tekstu. Członek kapituły Mobile Trends Awards od 2017 roku. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim oraz MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Były wykładowca studiów podyplomowych Wydziału Informatyki na Politechnice Białostockiej. Prywatnie pasjonat sportowych samochodów i wyścigów na torach.

Marcin Kuśmierz

Doświadczony menedżer i inwestor w świecie nowych technologii. Obecnie Prezes Zarządu Shoper, najpopularniejszej w Polsce platformy SaaS umożliwiającej prowadzenie własnego sklepu internetowego. W przeszłości wieloletni Prezes Zarządu grupy home.pl, największego dostawcy usług internetowych dla małych i średnich firm w Europie Środkowo-Wschodniej. Dwukrotnie nagrodzony tytułem „CEO of the year" przez Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych i Manager Magazine. Pasjonat projektowania strategii rozwoju, zarządzania projektami transformacyjnymi i firm napędzanych wartościami.

Bartosz Ferenc

Seryjny przedsiębiorca będący udziałowcem projektów, które odniosły sukces na dużą skalę. Współwłaściciel jednego z największych sklepów internetowych z materacami, najpopularniejszego w Polsce oprogramowania SaaS do sprzedaży online dla branży poligraficznej oraz właściciel Agencji.com – holistycznej agencji wzrostu sprzedaży dedykowanej e-commerce oraz startupom. Aktualnie większość swoich sił koncentruje na rozwoju Sembot.com – projektu o globalnych aspiracjach, który pozwala na automatyzację prowadzenia kampanii internetowych przez agencje performance i sklepy internetowe.

Natalia Bogdan

Natalia Bogdan – prezeska agencji pracy Jobhouse, ekspertka rynku pracy, headhunterka z ponad 15-letnim doświadczeniem, wykładowczyni akademicka, zdobywczyni tytułu Bizneswoman Roku, influencerka HR. Prywatnie mama Nelli i Alexandra oraz właścicielka rodezjana o wdzięcznym imieniu Rodo.

Na co dzień łączy ludzi – najlepszych pracowników z najlepszymi pracodawcami. Przez ponad 11 lat działalności Jobhouse wraz z zespołem pomogła ponad 600 firmom i 15 000 kandydatom. Od 7 lat prowadzi coroczne badanie „Szczęście w pracy Polaków", które edukuje pracodawców w zakresie dbania o dobrostan pracowników.

Miłośniczka zdrowego stylu życia – ukończyła kilkanaście maratonów, półmaratonów i triathlonów oraz zdobyła Kilimandżaro. Uwielbia sport, podróże i wegetariańskie jedzenie.

Elena Zhukova

• 6 lat doświadczenia we wdrażaniu OKR w ponad 1000-osobowej firmie IT
• Wdrożenie OKR w 15 firmach różnej wielkości w ramach OKR Poland
• Lider transformacji w kilku organizacjach, wdrażanie kultury eksperymentowania i decyzji opartych na danych
• Wsparcie zarządów firm w budowaniu i implementacji strategii
• 20 lat w branży IT: analiza strategiczna, transformacje, lider zespołów, analiza biznesowa, wdrożenia
• Prowadzenie zespołów, budowanie gildii dobrych praktyk, facylitacja warsztatów, mentoring, szkolenia, speaker, lider
• Email: lena@okrpoland.pl

Mateusz Paprocki

• 6 lat doświadczenia we wdrażaniu OKR w Software House Neoteric (100 osób) w roli OKR Championa oraz COO. Konsultacje dla startupów biorących udział w akceleracji PolandPrize.
• Wdrożenie OKR w 15 firmach różnej wielkości w ramach OKR Poland
• Szybka identyfikacja zależności, problemów i potencjalnych rozwiązań dzięki doświadczeniu z tworzenia i budowania zespołów w wielu obszarach firmy (operacje, finanse, marketing, sprzedaż, software delivery)
• Servant-leader, skupiony na budowaniu liderów
• Email: mateusz@okrpoland.pl

Krzysztof Semp

CEO Profitcrew | Doradca e-commerce. Od początku kariery zawodowej jest związany ze sprzedażą, a od 2014 roku zajmuje się tematyką e-commerce. Swoje pierwsze kroki na platformach sprzedażowych stawiał w firmie Sellbee SA, zaczynając od specjalisty przez menedżera zespołu sprzedaży, aż do członka zarządu i dyrektora sprzedaży. Odpowiadał przede wszystkim za wyniki sprzedażowe, poprzez aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych produktów do sprzedaży, negocjacje z kontrahentami, strategie sprzedażowe, strategie marketingowe, maksymalizację konwersji, a nawet za procesy logistyczne cross-border. Współpracował jako konsultant e-commerce przy projekcie systemu ERP – Mercheo. Dzisiaj CEO Profitcrew – firmy doradczej w zakresie sprzedaży na transgranicznych platformach sprzedażowych. Wyskalował firmę z JDG do spółki UK oraz PL, od „samego siebie” do 25 osób, od 0 PLN do 2MLN przychodu w zaledwie 2 lata. Indywidualnie jako doradca pomaga wielu firmom e-commerce w rozwoju biznesów z sukcesami takimi jak: pomoc w skalowaniu firmy na Amazon od 0 do 15 mln PLN Współpracował m.in. z: Breck, Carpeto, iSprzęt, GreenBike, Heko, Hobbydog, Hurtel, Fakro, Frogum, Konsimo, Kocot Kids, MKS Meble, Murrano, PESport, Sellbee, Superkissen czy x-kom. Prywatnie wielki adorator dobrej piłki nożnej, przede wszystkim Premier League oraz gier komputerowych.

Karol Traczykowski

VP Business Expansion @ Docplanner (ZnanyLekarz). Łączy światy biznesu, programowania i produktu, odpowiadając zarówno za długoterminowy rozwój nowych linii biznesowych w Docplannerze, jak i za dotarcie z obecną ofertą produktową do nowych segmentów. Uruchamiał nowe produkty B2B i B2C w Polsce, Niemczech, Włoszech, Brazylii, Meksyku. We wcześniejszych latach przeszedł drogę od programisty przez CTO i szefa produktu do CEO GoldenLine.pl. Doradza founderom startupów w zakresie strategii firmowej i produktowej, wprowadzaniem i testowaniem nowych linii biznesowych (w tym na zagraniczne rynki) oraz operacyjnym zarządzaniem firmą i zespołem.

Marcin Stańczak

Przedsiębiorca, współzałożyciel Livespace, manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Odpowiedzialny za realizację projektów z obszaru sprzedaży, technologii i marketingu dla największych marek na rynkach polskim i zagranicznych. Entuzjasta liczb, analizy konwersji i optymalizacji procesów.

Mateusz Sobieraj

Jako inwestor pomaga markom skalować ich biznes w internecie, a jako doradca pomaga liderom i organizacjom pracować mądrzej, wydajniej i zdrowiej. Zbudował adCookie – jedną z najlepiej ocenianych agencji digital marketingu w Polsce wg. raportu MMP. adCookie to 50 ekspertów ze wszystkich obszarów digital marketingu, którzy pomogli ponad 100 markom, wyskalować ich biznes na 12 rynkach na świecie. Inwestor i doradca strategiczny w DreamGo, jednym z czołowych, ekskluzywnych biur podróży w Polsce, które otrzymało tytuł Luksusowa Marka Roku. Inwestor w Plan Be -innowacyjna technologia do raportowania śladu węglowego. Członek Entrepreneurs’ Organization - największej światowej organizacji przedsiębiorców o skali powyżej 1 mln USD revenue.

Marek Bartnikowski

CEO Thulium. Założyciel i jeden z trzech właścicieli spółki Thulium. Posiada 20 lat doświadczenia w branży IT, specjalizując się w rozwiązaniach wspierających sprzedaż i obsługę klienta. W Thulium czuwa nad przekształcaniem wizji klienta w pełnowartościowy produkt, jakim jest nowoczesny system contact center. Chce, aby za każdym zakupem produktu Thulium stało przekonanie, że jest to dobry zakup – potrzebny i wartościowy. Na co dzień burzy porządek rzeczy, motywując innych do zmiany sposobu działania i myślenia. Wierzy w ciągły rozwój. Prelegent podczas licznych imprez branżowych. Wyróżniony na liście najważniejszych osób w branży contact center według portalu ccnews.pl.

Michał Skurowski

Od 15 lat pomaga przedsiębiorstwom pozyskiwać klientów za pomocą nowych technologii. Współzałożyciel i prezes Livespace, współtwórca przedsiębiorstw działających w obszarze tworzenia oprogramowania, reklamy internetowej i edukacji. Na co dzień zajmuje się podnoszeniem produktywności zespołów sprzedażowych i edukacją w tej dziedzinie.

Rafał Szymański

Ekspert digital marketingu i sprzedaży przez Internet. Budował od zera działy digital marketingu w Sanofi, Roche, Neckerman i Philips. Jako eCommerce Pilar Leader w 3M odpowiadał za działania sprzedaży elektronicznej B2B i B2C w 47 krajach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Założył konto na LinkedIn w 2006 roku a 10 lat później dostał email, że ma przeprowadzić pierwsze korporacyjne wdrożenie Sales Nawigator na 700 kont w 17 krajach. Na tyle zafascynował się tym oprogramowaniem, że odszedł z korporacji, aby zająć się jego wdrażaniem w firmach. Współzałożyciel firmy dostarczający leady sprzedażowe B2B oraz produkującej oprogramowanie automatyzujące działania w Social Media. Laureat Effie, Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie marketingowe. Kilkukrotny zdobywca podium na największej konferencji marketingowej I Love Marketing & Technology.

Franciszek Georgiew

Właściciel holdingu XXII Ventures, w którego skład wchodzą: Tigers, Huqiao oraz Automation House. Hobbystycznie konsultant biznesowy. Prywatnie zainteresowany historią starożytną, psychologią i rozwojem technologii na świecie.

Róża Szafranek

Founder & CEO HR Hints, pierwszego butiku HR w modelu subskrypcyjnym. Ekspertka HR z doświadczeniem psychologicznym i menedżerskim. Liderka w branży tech, która współtworzyła startupy z udanymi exitami (m.in. akwizycja przez FedEx o wartości $228 mln) i wyjściami na giełdę. Wraz ze swoim zespołem Róża wsparła ponad 70 firm w dwa lata, ucząc liderów, jak prowadzić organizacje oparte na zaangażowanych ludziach, którzy dostarczają. Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w wielu międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago.

Jedna ze 100 Kobiet 2022 roku według Forbesa, 100 najbardziej inspirujących kobiet ekosystemu startupowego CEE według Vestbee VC, 23 Kobiet Roku 2023 wg My Company Polska. Wyróżniona w 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie wg BRIEF, 40 Women in Tech by The Recursive oraz w raporcie Strong Women in IT Global Edition 2021. Obecnie tworzy i rozwija pierwszą w Polsce przestrzeń rozwoju HR - Culturivy Platform for HR, a już wkrótce premierę będzie miała jej debiutancka książka, opisująca autorską metodę budowania kultur organizacyjnych: “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”. Róża jest wykładowczynią akademicką (m.in. Uniwersytet Jagielloński), występuje na kluczowych eventach branżowych (m.in. Inforshare, Wolves Summit) oraz prowadzi swój podcast. Stworzyła pierwszy w Polsce kurs online poświęcony rekrutacji w IT.

Paulina Wardęga

CEO i founderka Heroify, platformy z tworzonymi na miarę assessmentami, która sprawdza kompetencje kandydatów w szybki i łatwy sposób jeszcze przed zaproszeniem na rozmowę. Heroify wspiera w rekrutacjach opartych o dane, a nie background i CV m.in. największe na świecie holdingi reklamowe, szybko rosnące startupy oraz fundusze VC. Przygodę z nowymi technologiami rozpoczęła w 2007 w Netguru. Potem przez 15 lat budowała zespoły marketingowe i rozwijała na rynkach zagranicznych marki e-commerce, m.in. Coffeedesk, Pixers oraz Audiotekę (rynki hiszpańskojęzyczne). Prywatnie wielbicielka gier karcianych, craftowego ginu, danych i ludzi.

Marek Niedźwiedź

Współzałożyciel i CEO CodiLime. Przeszedł ścieżkę od programisty do prezesa spółki technologicznej współpracującej z liderami na rynku technologii sieciowej (software & hardware) i najbardziej innowacyjnymi startupami ze Stanów Zjednoczonych, Izraela i EMEA. Pięć lat spędził w Dolinie Krzemowej, gdzie razem z zespołem rozwijał biznes CodiLime i zdobył cenne doświadczenie w obszarze funkcjonowania i skalowania startupów technologicznych. Jego biznesową ambicją jest, aby CodiLime stało się globalnym liderem w obszarze technologii sieciowych, hardware programming, cloud, data engineering i AI oraz bezpieczeństwa, oraz strategicznym partnerem dla globalnych firm telekomunikacyjnych, dostawców rozwiązań sieciowych i biznesów intensywnie wykorzystujące sieci w swojej działalności. Jest pasjonatem tenisa, biegania, szachów i continuous learningu.

Maciej Chrzanowski

Menedżer projektów z 12-letnim doświadczeniem. Konsultant biznesowy, interim manager. Naukowiec. Prompt engineer oraz założyciel szkolenia.ai. Pasjonat nowych technologii. Szkoli i doradza w zakresie cyfrowej transformacji firm i wykorzystania chatGPT w biznesie, nauce a nawet w życiu prywatnym. Uwielbia zgłębiać tajniki neurobiologii i neuroedukacji.

Zuzanna Kwiatkowska

CEO w AI Flavours, firmie robiącej edukacyjny content marketing o sztucznej inteligencji dla firm i startupów deeptech. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę zdobytą w wieloletniej pracy jako naukowczyni i praktyczka, posiadająca na swoim koncie publikacje, zgłoszone patenty oraz skomercjalizowane produkty bazujące na AI. Wyróżniona w zestawieniu Top 100 Kobiet w AI w Polsce. Członkini Rady Doradczej w organizacji AI for Global Goals.

Paula Skrzypecka

Doktorka nauk prawnych i starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal. Specjalistka w prawie nowych technologii, e-commerce i prawnych aspektach blockchaina. Paula zajmuje się także ochroną danych osobowych oraz prawnymi aspektami cyberbezpieczeństwa. Wspiera prawnie firmy od A do Z. Analizuje i projektuje umowy, regulaminy i polityki. Doradza w sprawach z zakresu prawa handlowego oraz ochrony własności intelektualnej. Wspiera prawnie projekty działające w WEB 3.

Jak AI zmieni nasze firmy (ChatGPT, Phrometeus, Bard etc.)

Bartosz ferenc

Rewolucja związana z wykorzystaniem sztucznej inteligencji dzieje się na naszych oczach. Czy AI wywróci rynek do góry nogami? O nowej roli juniorów, copywriterów, grafików czy programistów oraz o wykorzystaniu AI w biznesie opowie Bartosz Ferenc.

Czego się dowiesz z tej prelekcji?

JAK ZAMIERZAMY PRZEKROCZYĆ 50 MLN PRZYCHODU W 2025 BUDUJĄC FIRMĘ USŁUGOWĄ

Krzysztof Wojewodzic

Plany długoterminowe są trudne w dowożeniu. Opierają się o szereg zmiennych, ale rolą lidera jest eliminowanie tych przeszkód i wspieranie kluczowych osób w organizacji. Każdy sufit da się skruszyć, trzeba tylko odpowiednio projektować wzrost biznesu.

Czego się dowiesz z tej prelekcji?

Zatrudniając dyrektora operacyjnego z zewnątrz, możesz wywalić swoją firmę do góry nogami

Natalia Bogdan

W życiu każdej firmy, która regularnie rośnie, przychodzi taki moment, że zaczynamy się zastanawiać czy nie zatrudnić osoby, która pomoże nam ją dalej prowadzić. Dyrektor Operacyjny / Zarządzający / Generalny – jak zwał tak zwał, ale prawdopodobnie będzie to najważniejsza osoba zaraz po Tobie. Dla wielu firm to kluczowy moment, bardzo trudny i być może pierwszy poważny sufit. Wielu founderów staje przed dylematem czy zatrudniać taką osobę z zewnątrz, czy może wyłonić ją z organizacji. Jeśli z zewnątrz, jak ją znaleźć? Decyzja zawsze ma konsekwencje w dalszym wzroście firmy.

Poznaj historię, która może być nie tylko przestrogą, ale pokaże Ci lekcje jak podejść do tego tematu.

Czego się dowiesz z tej prelekcji?

ZDROWIE FOUNDERA - JAK ZADBAĆ O SIEBIE, ŻEBYŚ MÓGŁ ZADBAĆ O FIRMĘ?

mateusz sobieraj

Prelekcja Mateusza jest dedykowana przedsiębiorcom, którzy chcą znaleźć równowagę między swoim zdrowiem a sukcesem swojej firmy. Podczas prezentacji dowiesz się, jak zadbać o swoje zdrowie fizyczne i psychiczne, aby być w pełni gotowym do wyzwań biznesowych.

Mateusz podzieli się swoimi doświadczeniami oraz konkretnymi strategiami, które można zastosować w codziennym życiu, aby osiągnąć harmonię między pracą a życiem prywatnym.

Podczas prelekcji:

A może się dogadamy? O trudnej sztuce komunikacji między zarządami, założycielami i inwestorami

Marcin Kuśmierz

Każdy ma swój pomysł na budowę organizacji, chcąc zmaksymalizować jej wyniki, ale nie każdy wie, że drogą do tego jest dogadanie się między poszczególnymi interesariuszami. Budujemy organizację, która na pewnym etapie mają trzy różne filary wspierające jej rozwój: zarząd, założycieli i inwestorów. Jak wpływać na to, aby każda z tych grup potrafiła patrzeć i kierować firmę w tym samym kierunku, jednocześnie nie zatapiając tej łodzi?

Czego się dowiesz z tej prelekcji?

Droga od agencji usługowej do SaaS obsługującego ponad 1000 firm

Marcin Stańczak, Michał Skurowski

Założyciele Livespace przeszli wspólnie drogę od skupionego na kilku klientach biznesu usługowego do SaaS’a z ponad 1000 klientów B2B. Na ścieżce tak dużej zmiany istnieje kilka istotnych zakrętów, które mogą zarówno przynieść cenne lekcje, jak i też wykoleić firmę. 

Czego się dowiesz z tej prelekcji?

ŻYCIE PO STARTUPIE — JAK ODBUDOWAĆ SWOJE ŻYCIE PO UPADKU FIRMY?

Szymon Szymański

Prezentacja nie tylko zarysowuje wyzwania związane z prowadzeniem własnej firmy, ale również jest swoistą odpowiedzią na pytanie, czy na pewno warto stawiać kroki w biznesie, zważając na koszty, które mogą okazać się bardzo wysokie.

Na bazie osobistych doświadczeń, Szymon Szymański burzy mit, że bycie przedsiębiorcą jest dla każdego – udowodnia, że biznesowa ścieżka nie zawsze jest dobrym pomysłem. Szymon podkreśla również, jak ważne jest zrozumienie własnych mocnych stron, słabości i celów, zanim zdecydujemy się na tę drogę.

Podczas prelekcji zostaną poruszone tematy jak:

RADYKALNA INNOWACJA W BUDOWANIU ORGANIZACJI - TAK CZY NIE? LESSONS LEARNED 2012-2023

Katarzyna Młynarczyk

Dowiedz się, jak radykalna innowacja może rewolucjonizować Twoją organizację. Katarzyna Młynarczyk — projektantka usług, prezeska Sell a Service i współzałożycielka Socjomanii — podczas Founders Mind podzieli się wnioskami, jakie wyniosła w ciągu minionych lat 2012-2023 budowania własnego biznesu.

Podczas prelekcji poznasz:

Czego nauczyły mnie porażki?

Tomasz Witt

Podczas tej prelekcji Tomasz podzieli się osobistymi historiami porażek, z jakimi się spotkał na swojej founderskiej drodze. Opowie o trudnościach, z jakimi się zmierzył, ale przede wszystkim o tym, w jaki sposób porażki go wzmocniły do prowadzenia swojego obecnego biznesu.

Podczas prelekcji dowiesz się:

JAK WYKORZYSTAĆ WIEDZĘ O PRICINGU, ABY BUDOWAĆ WIĘKSZY WZROST, NIŻ PRZEZ BUDŻET MARKETINGOWY

Krzysztof Szyszkiewicz

Dowiedz się, jak strategiczne podejście do ceny może przyspieszyć rozwój Twojego biznesu. Podczas prelekcji Krzysztof podzieli się z Tobą swoją wiedzą z zakresu pricingu, dzięki której będziesz mógł skuteczniej skalować swoją firmę, bez uciekania się do korzystania z budżetu marketingowego.

Podczas prelekcji dowiesz się:

GLOBALNA EKSPANSJA ZAGRANICZNA - FIRE CHAT

Karol Traczykowski

W trakcie tego dynamicznego,  interaktywnego spotkania, Karol opowie o swoim bogatym doświadczeniu w temacie globalnej ekspansji, dzieląc się konkretnymi wskazówkami, strategiami i historiami sukcesu. 

Podczas prelekcji dowiesz się:

PRZEPIS NA SUKCES PRZED 30-TKĄ

Wojciech Bączyk

Wojtkowi, pomimo zaledwie 28 lat na karku, udało się zbudować od zera 2 prężne biznesy oraz portfel kilkunastu nieruchomości, którego pozazdrościć może niejeden emerytowany rentier. Podczas prelekcji opowie nam o wzlotach i upadkach w swojej 10-letniej karierze przedsiębiorcy. 

Podczas prelekcji dowiesz się:

JAK I DLACZEGO SPRZEDAŁEM FIRMĘ?

Marek Bartnikowski

Podczas prelekcji Marek opowie o długim procesie sprzedaży swojej spółki, który rozpoczął się w pewnym sensie już po jej założeniu (choć wtedy o tym nie wiedział). Podzieli się najważniejszymi zagadnieniami związanymi z procesem M&A, błędami, które popełnił, oraz lekcjami, jakie wyniósł. Poruszy również temat trudnych decyzji i konfliktów między przyjacielem a wspólnikiem.

Podczas prelekcji dowiesz się:

LEKCJE Z BUDOWANIA GIEŁDOWEJ FIRMY OD 0 DO 1500 OSÓB NA POKŁADZIE

KONRAD WEISKE​

Każda organizacja zaczyna się od pomysłu, produktu lub usługi. Uczestnicy Founders Mind nie chcą jednak słuchać banałów. Przy wzroście firmy do 1500 osób, na drodze foundera pojawiają się przeszkody, elementy, których się nie spodziewaliśmy lub wydarzenia, które wymagają odpowiedniej reakcji i właśnie od tych podejmowanych przez nas decyzji będą zależeć przyszłe losy biznesu.

Czego się dowiesz z tej prelekcji?

To nie o OKRy chodzi...

elena zhukova, mateusz paprocki

Szukasz metod, które będą wspierać Ciebie w prowadzeniu coraz lepszej firmy? To moment, w którym wpadasz na pomysł wdrożenia metody OKR (z ang. Objectives measured by Key Results, czyli cele mierzone za pomocą kluczowych rezultatów).
Elena i Metausz opowiedzią podczas prelekcji, jak wygląda taka zmiana w zarządzaniu organizacją. 
Mało mówi się o tym, jak wygląda to w praktyce, a w szczególności o niespodziewanych trudnościach i efektach ubocznych, które potrafią zaskoczyć również doświadczonych liderów.
W naszej prezentacji Elena i Mateusz podzielą się właśnie takimi niespodziankami oraz opowiedzą jak sobie z nimi (nie)radzą. Zapraszamy!

Czego się dowiesz z tej prelekcji?

STREFA optymalizacji firmowej

Przedsiębiorstwa, które nie automatyzują, wkrótce przepadną. Dziś poza pozytywnym cashflow, liczy się to, w jaki sposób jesteś w stanie uzyskać przewagę nad konkurencją. W czasach, gdy setki czy nawet tysiące firm rywalizują w tym samym segmencie, będą liczyły się te, które robią to najefektywniej, nie tracąc na jakości. Właśnie w tych obszarach może pomóc automatyzacja.

w strefie będą czekać na ciebie:

Damian
Sikorski

Bartosz
Matablewski

Szymon
Kita

Mikołaj
Płonka

Dzięki strefie dowiesz się:

STREFA Szukam A-Playera

Firmę budują ludzie i to ci, którzy robią różnicę. Strefa Szukam A Playera jest dla wszystkich tych, którzy chcą popracować nad tematem budowy kultury organizacji i pozyskiwaniu największych talentów do swoich firm. 

 W strefie będziesz mógł skonsultować, kogo potrzebujesz do budowy firmy, a my być może dostarczymy Ci idealnego kandydata!

w strefie będą czekać na ciebie:

Roxana
Lambert

skillhunt

Dzięki strefie dowiesz się:

STREFA STRATEGII I EGZEKUCJI

Elena Zhukowa, MATEUSZ PAPROCKI,
Konrad Kwiatkowski

Każda firma powinna posiadać strategię. To ona wyznacza kierunek, w którym należy się poruszać i tylko jej odpowiednia egzekucja pozwala iść naprzód. Z myślą o tych, którzy pragną zobaczyć czy ich strategia i egzekucja są prawidłowe, postanowiliśmy dać Wam całą strefę.

W strefie strategii i egzekucji spotkasz Elenę Zhukową i Mateusza Paprockiego z OKR Poland oraz Konrada Kwiatkowskiego z Tigers.

Dzięki strefie dowiesz się:

STREFA rozwiń swó e-commerce

Prowadzisz swój biznes ecommerce i chcesz dowiedzieć się, jak możesz wejść na wyższy level? Strefa Rozwiń Swój Ecommerce pomoże Ci spojrzeć na Twój sklep internetowy w innym świetle. Przekonaj się, czy bardziej powinieneś inwestować w ruch, czy może w obszary związane z optymalizacją konwersji, aby sukcesywnie rozwijać swój biznes.

w strefie będą czekać na ciebie:

Wojciech
Latoszek

Oskar
Lipiński

Dzięki strefie dowiesz się:

STREFA optymalizacji firmowej

Ta strefa pomoże Ci poznać różnorodne sposoby oraz rozwiązania z perspektywy prawnej, które są niezbędne na drodze optymalizacji Twojej firmy.

w strefie będą czekać na ciebie:

Maciej
Oniszczuk

Oniszczuk&Associates

Dzięki strefie dowiesz się:

STREFA ROZWIŃ SWÓJ SOFTWARE HOUSE

Software house to Twój chleb powszedni? Skonsultuj, w jaki sposób możesz budować swoją firmę szybciej i skuteczniej.

w strefie będą czekać na ciebie:

Jan
Kamiński

Applover

Tomasz
Woźniak

Future Mind

Dzięki strefie dowiesz się:

STREFA ROZWIŃ SWOJĄ AGENCJĘ DIGITAL

Jeżeli prowadzisz agencję digital, to z pewnością wiesz, jak dużo wyzwań jest związanych z jej organizacją. Wiedzę na temat pozyskiwania klientów oraz ludzi do zespołu, masę inspiracji i wartościowe wskazówki znajdziesz w przestrzeni strefy Rozwiń Swoją Agencję Digital.

w strefie będą czekać na ciebie:

Franciszek
Georgiew

VII Ventures / Tigers

Milivoj
Puškar

VII Ventures / Tigers

Dzięki strefie dowiesz się:

STREFA sprzedaj firmę

Paweł Korycki, Maciej Stępa

Chcesz sprzedać swoją firmę? Ta strefa jest dla Ciebie! Skonsultuj proces sprzedaży Twojego biznesu, a być może znajdziesz potencjalnie zainteresowaną firmę.

w strefie będą czekać na ciebie:

Paweł Korycki

Maciej Stępa

Dzięki strefie dowiesz się:

STREFA prawno-finansowa

Strefa Prawno-Finansowa to niezwykle cenna przestrzeń podczas Founders Mind. Specjaliści będą udzielać porad dotyczących kwestii prawnych, takich jak zakładanie spółek, umowy handlowe, ochrona własności intelektualnej i wiele innych.

Dzięki strefie dowiesz się:

STREFA rozwiń swój software house

Marek Niedźwiedź, Jan Kamiński, Tomasz Woźniak

Software house to Twój chleb powszedni? Skonsultuj, w jaki sposób możesz budować taką firmę szybciej i skuteczniej. W Strefie Rozwiń Swój Software House spotkasz Marka Niedźwiedź, Jana Kamińskiego oraz Tomasza Woźniaka.

Dzięki strefie dowiesz się:

Konrad Kwiatkowski

Konrad Kwiatkowski pracował w międzynarodowych korporacjach, takich jak Orange czy Amrest. Z powodzeniem wprowadził na polski rynek nowe marki i ugruntował ich pozycję (to dzięki niemu Burger King powrócił do nas w 2007 roku). Sprawował funkcję dyrektora zarządzającego m.in. w takich markach jak Winezja.pl (największego e-commerce sprzedającego alkohol w Europie Środkowo-Wschodniej) czy Toyota Bielany. Założyciel m.in. startupow Helpzy.com i Service Track. Obecnie dyrektor zarządzający Automation House. Absolwent IESE Business School oraz London School of Economics.