Konferencja dla ludzi przedsiębiorczych

Setki przedsiębiorczych umysłów w jednym miejscu

0 +
Biletów
0
Prelegentów
0
Panele dyskusyjne
0
Możliwości biznesowych

JAK DOTRZEĆ NA FOUNDERS MIND?
(DO BIZNES KLUBU)

Rejestracja rusza od godziny 8:30 przed wejściem do Biznes Klubu

AFTERPARTY

AFTERPARTY

Start 20:30
Bawimy się do 2:00
Klub Odessa przy ul. Kolejowej 8/10

Dodatkową wartością konferencji jest budowanie relacji z innymi founderami nie tylko w czasie samego eventu, ale także w luźnym gronie podczas afterparty. Dlatego po konferencji spotykamy się w klubie Odessa przy ul. Kolejowej, aby wymieniać się wiedzą i doświadczeniem. Spokojniejsza przestrzeń, w tle przygaszona muzyka. Czy może być lepsza okazja do pogłębiania branżowego networkingu.

SCENA 1

9:30 Maciej Panek „Porażki są jak szczepionki – uodparniają”

10:30 Paweł Fornalski „5 momentów i decyzji, które sprawiły że IAI przetrwało, a mogło zginąć – droga rozwoju od zera do wielomiliardowej wartości”

11:30 Paweł Sieczkiewicz „Pchanie do przodu, kiedy inni wątpią, testowanie hipotez bez tracenia wiary w biznes”

12:30 Artur Jabłoński „Czy zawsze jest potrzeba skalowania zespołu, aby osiągać ponadprzeciętne wyniki z Twoją firmą”

13:30 Natalia Laskowska „Jak przeprowadzać 1:1 z kluczowymi osobami w organizacji aby realizować cele biznesowe”

14:30 Bartosz Ferenc „Biznes a wolność – żyć tak jak po wymarzonym exicie”

15:30 Panel dyskusyjny „Czy faktycznie kultura zjada strategię na śniadanie”

SCENA 2

9:30 Tomasz Karwatka „Czego się nauczyłem z budowy kilku firm, które działały i kilkunastu, które nie zadziałały”

10:30 Marta Smyrska i Grażyna Zawada „Friends or Foes – jak przetrwać ze wspólnikiem i nie zwariować”

11:30 Aleksandra Pszczoła “Skalowanie firmy przez działania HR-owe”

12:30 Mateusz Lebiedziński i Robert Szarata „x2 – x3 wzrost rok do roku, czyli wyzwania w skalowaniu agencji/softwarehouse`u”

13:30 Franciszek Georgiew „Oczami nieprogramisty: hiperautomatyzacja w firmie”

14:30 Marta Borkowska „Jesteś szansą czy ryzykiem? Błędy founderów hamujące rozwój firmy”

15:30 Panel dyskusyjny „Psychika Foundera”

SCENA 3

9:30 Michał Leszek „Jak przetrwać w długim terminie?”

10:30 Paula Pul „Jak przejść kryzys w spółce”

11:30 Paulina Walkowiak „Jak pogodzić rolę przedsiębiorcy i rodzica”

12:30 Bogusz Pękalski „Bądź swoim własnym VC. Czyli jak zbudować ekosystem wspierających się produktów”

13:30 Tomasz Woźniak „Founders alignment: Jak ze sobą wytrzymać 15 lat „

14:30 Grzegorz Brona “Budowanie biznesu z perspektywy firmy działającej na bardzo wymagającym i niezrozumiałym w Polsce rynku z perspektywy branży kosmicznej”

15:30 Panel dyskusyjny „Skalowanie biznesu w trudnych czasach”

Co na Ciebie czeka

Przynależność do największej w Polsce społeczności ludzi biznesu

Cały dzień pośród osób, z którymi możesz zawrzeć nowe znajomości. Brzmi jak świetny plan! Ponadto masz unikalną możliwość, by w jednym miejscu mieć indywidualny kontakt z naszymi wyjątkowymi prelegentami – topowymi ekspertami w swoich branżach.

15 konkretnych prelekcji

Ta liczba oraz Twoje własne wnioski dadzą Ci kolejne pomysły oraz otworzą kolejne możliwości w Twojej firmie

Tematyczne strefy networkingowe

Founders Mind jest dla osób, które mają dość błądzenia po omacku. Nie chcesz oddalić się od biznesowego stada? Mamy na to sposób. Szykujemy specjalne trzy tematyczne strefy networkingowe z podziałem na branże. Dzięki temu poznasz osoby z Twojej dziedziny, a dzięki wymianie praktyk, wzniesiesz swoją organizację na wyższy poziom.  

3 sceny

Podczas tej edycji podnosimy poprzeczkę i zwiększamy liczbę scen do trzech. Co ważne, każda z nich będzie mieć swojego merytorycznego opiekuna. Dlatego nie martw się – na każdej zadbamy o gościnność.

Kultura zjada strategię na śniadanie

Czy prawdą jest stwierdzenie Petera Druckera? Podczas konferencji zabierzemy Cię na panel dyskusyjny, podczas którego porozmawiamy o kulturze organizacji.

Sala konferencyjna Biznes Klubu na Stadionie PGE Narodowy w Warszawie

My też tęskniliśmy za grupowymi spotkaniami offline. Dlatego najbliższe – podczas Founders Mind – organizujemy w ogromnej sali konferencyjnej Biznes Klubu na PGE Narodowy w Warszawie. Pierwszy gwizdek już 20 października 2022.

O KONFERENCJI

Jest taki dzień… tylko jeden raz do roku. Na samą myśl o spotkaniu setki osób w jednym miejscu i czasie o podobnym mindsecie, uśmiechamy się. A Ty? Jeśli też czujesz przedsiębiorczy ogień w sercu, mamy propozycję nie do odrzucenia. Konferencja Founders Mind to: ludzie, wiedza, networking. Opowiadamy historie, pokazujemy drogi, dzielimy się dobrymi praktykami.

WYJĄTKOWI EKSPERCI

Co powiesz na to, że jednego dnia będziesz mieć okazję do wysłuchania i poznania prawdziwych praktyków, którzy w biznesie są od dobrych kilku bądź kilkunastu lat? Prelegentami podczas czwartej edycji Founders Mind będą wyłącznie przedsiębiorcy! 

Dodatkowo zapewniamy Ci, że każda z prezentacji będzie dokładnie dopracowana. Podczas Founders Mind dajemy możliwość głosowania na najlepszą! Dla trzech prelegentów mamy przewidziane wypasione nagrody.

MISJA

Nie rzucamy słów na wiatr. Najnowsza odsłona konferencji Founders Mind dostarczy Ci maksimum wiedzy, dobrych treści oraz skuteczności w działaniach. Od przedsiębiorców dla przedsiębiorców.

Dla kogo?

AFTERPARTY

Obiecaliśmy Ci, że taki dzień jest raz w roku. Nasz będzie wyjątkowo długi. Po kilku godzinach zdobywania wiedzy, czas zresetować umysł! Przeniesiemy się na oficjalne afterparty, podczas którego jeszcze lepiej będziemy mogli się poznać i nieco odpocząć. Sprawdź ofertę biletu premium.

AGENDA FOUNDERS MIND 2022

SCENA I

Prowadzący
Daniel Kotliński

Tigers

9:30
Maciej Panek

Panek CarSharing

"Porażki są jak szczepionki - uodparniają"

Maciej Panek, Prezes Panek CarSharing, entuzjasta i propagator mobilności współdzielonej oraz idei współdzielenia. Ukończył inwestycje kapitałowe w WSB w Poznaniu oraz marketing i zarządzanie na Politechnice Wrocławskiej. Od grudnia 2016 roku jest certyfikowanym Mentorem. Wiele rozwiązań biznesowych i inspiracji czerpie z obserwowania świata. Przenosi na grunt polski zagraniczne wzorce, które znajduje podczas licznych, dalekich podróży. Czynnie zajmuje się fotografią, komponuje muzykę filmową, uprawia bieganie oraz medytuje.

10:30
Paweł Fornalski

IAI (IdoSell & IdoBooking)

"5 momentów i decyzji, które sprawiły że IAI przetrwało, a mogło zginąć - droga rozwoju od zera do wielomiliardowej wartości"

Prowadzisz firmę, która jest w fazie wzrostów? A może nie idzie Ci najlepiej? Podczas prezentacji Pawła Fornalskiego zobaczysz jakie kluczowe decyzje uratowały firmę, dały jej wzrost i spowodowały, że dziś IAI jest jedną z najczęściej wybieranych platform sklepowych na polskim rynku. Te decyzje nie zawsze były łatwe, nie zawsze były tanie, ale okazały się bardzo skuteczne.

Z prelekcji dowiesz się:
- Jak podejmować trudne decyzje i wyrobić sobie mindset, który nie boi się bardzo dużych zwrotów akcji i zmian nawet o 180 stopnii
- Jak podejmować decyzje szybko i precyzyjnie aby ich później nie żałować
- Jakie modele mentalne powinien mieć w sobie founder podejmujący tysiące mikrodecyzji

Paweł Fornalski aktywnie kształtuje polski ecommerce od 21 lat. W roku 2016 pismo eHandel przyznało mu nieoficjalny tytuł „Ojca chrzestnego polskiego e-commerce” a w najbardziej prestiżowym konkursie branżowym eKomersy otrzymał nagrodę specjalną za największy wkład w rozwój polskiego ecommerce. Zawodowo jest założycielem i prezesem IAI, które od 2000 roku dostarcza najstarszą i największą platformę w SaaS dla sklepów internetowych, czyli IdoSell (www.idosell.com). Dzięki swobodzie konfiguracji i wyglądu, skalowalności i bezpieczeństwu i świetnemu stosunku ceny do jakości i możliwości, korzysta z niego 6500 średnich i dużych sklepów internetowych w Polsce, generując rocznie łączne obroty ponad 12,5 miliarda zł. Od listopada 2013r. działa także w branży hospitality z projektem IdoBooking (www.idobooking.com), który umożliwia rezerwację noclegów przez stronę WWW pomiędzy turystą a właścicielem apartamentu, pensjonatu lub domu wakacyjnego i przy tym integracji z serwisami rezerwacyjnymi tj. Booking.com, Airbnb, Expedia itp.

11:30
Paweł Sieczkiewicz

Telemedi

“Pchanie do przodu, kiedy inni wątpią, testowanie hipotez bez tracenia wiary w biznes”
Artur Jabłoński
Artur Jabłoński
12:30
Artur Jabłoński

digitalk

"Czy zawsze jest potrzeba skalowania zespołu, aby osiągać ponadprzeciętne wyniki z Twoją firmą"

Czego dowiesz się z prelekcji:
- Jak realizować wizję idealnej firmy, co jest nam ku temu potrzebne, co musimy zrobić jeżeli chodzi o zespół, finanse i leady
- Skąd wiedzieć czy to co robimy to najlepsza droga jaką mogliśmy wybrać

Przedsiębiorca, konsultant i edukator. Założyciel i CEO agencji marketingowej digitalk. Wraz z zespołem pomaga firmom zwiekszyć sprzedaż i usprawnić działania marketingowe poprzez doradztwo, szkolenia lub prowadzenie kampanii marketingowych. Pracował m.in. dla: Swiss, Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka.

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy.  Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie.

Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od kilku lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów – Konkretnie o Marketingu.

Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.

13:30
Natalia Laskowska

SaunaGrow

"Jak przeprowadzać 1:1 z kluczowymi osobami w organizacji aby realizować cele biznesowe"

Spotkania jeden na jeden są rzeczą, która bardzo dobrze kalibruje całą organizację. Od przekazywania kultury organizacji, przez wyznaczanie celów i wspieranie w ich realizacji, przez usprawnienie i upłynnie komunikacji. Spotkanie takie mogą być albo bardzo skuteczne, działać jak dobrze naoliwiona maszyna lub wręcz przeciwnie. Wszystko zależy od nas, jak to ułożymy. Natalia pokaże jak zrobić to skutecznie.

Czego dowiesz się z prelekcji:
- Jak przeprowadzać skuteczne spotkania 1:1, których efektem jest skuteczne działanie (bez tworzenia spotkania dla samego spotykania się)
- Jak rozmawiać z managerami, bazując na ich emocjach i ich mocnych i słabych obszarach
- Jak eliminować przeszkody, które napotykają nasi współpracownicy

Natalia posiada dużą wiedzę na temat rozwoju organizacji. Jej doświadczenie w budowaniu zespołu operacyjnego od podstaw dało jej pogląd na największe wyzwania szybko rozwijającej się organizacji. Posiada umiejętność dzielenia się doświadczeniem i wsparcia ludzi w dążeniu do bycia inspirującymi i skutecznymi liderami. Prowadzi warsztaty dla liderów, wspiera zarządzanie zmianą, a także ludzi w ich dążeniu do osiągania celów organizacyjnych.

Jest zafascynowana uczestnictwem w rozwoju i wzroście organizacji. Z łatwością identyfikuje wyzwania i przeszkody, do których poszukuje rozwiązań w oparciu o dane liczbowe i statystyczne, skupiając się na usprawnianiu produktów i procesów. “Optymalizacja” to jej drugie imię.

Jako v-ce prezes ds. Operacji w AirHelp, pracuje nad ciągłym usprawnianiem procesów operacyjnych, mając na celu zwiększanie zadowolenia klientów. W dzisiejszych czasach, na konkurencyjnym rynku firmy nie mogą pozwolić sobie na odpuszczenie efektu ‚WOW’ dla swoich klientów. Natalia zbudowała Zespół Operacji od zera do 300 pracowników w niecałe 4 lata. Zdobyła doświadczenie w rozwoju wewnętrznej kultury organizacyjnej budowanej z myślą o obsłudze klienta i jej najlepszych praktykach. Zbudowała również proces kontroli jakości, oceny wydajności i efektywności pracowników przy jednoczesnym dbaniu o motywację zespołu.

W ostatnich latach z powodzeniem wspierała utalentowanych liderów w procesie zmiany i rozwoju. Tworzenie relacji z ludźmi z różnych środowisk to jej pasja. Posiada wiedzę i doświadczenie w definiowaniu i tworzeniu kultury organizacyjnej, szczególnie w aspekcie różnorodności. Jest ogromną fanką koncepcji LEAN, na co dzień dbając o redukcję kosztów oraz poprawę wydajności pracy. Jej największym przekonaniem jest jednak fakt, że najważniejsi w biznesie są ludzie.

14:30
Bartosz Ferenc

Sembot

"Biznes a wolność - żyć tak jak po wymarzonym exicie"​

Zostajemy przedsiębiorcami gdyż zwykle chcemy osiągnąć cel niemożliwy do uzyskania w inny sposób. Dla Bartka - tym celem była "wolność" rozumiana jako możliwość nieskrępowanej realizacji marzeń. Sprowadził to do braku kogoś nad sobą, możliwości wygospodarowania czasu oraz odpowiednich środków. Większość tak wyobraża sobie exit, ale Bartek wszystkie swoje firmy budował z założeniem zapewnienia tego bez czekania na wyjście. Pracował 100% zdalnie, zanim było to modne, zaczynał od zera, bez zewnętrznego finansowania. Dzisiaj spółki w jego grupie zatrudniają około 100 osób i generują kilkadziesiąt milionów złotych przychodów.

Z prelekcji dowiesz się:
- Jak budować firmę aby minimalnie obciążała foundera
- Jak szybko rosnąć przy racjonalnym zaangażowaniu
- Kiedy powiedzieć sobie dość

Seryjny przedsiębiorca będący udziałowcem projektów, które odniosły sukces na dużą skalę. Współwłaściciel jednego z największych sklepów internetowych z materacami, najpopularniejszego w Polsce oprogramowania SaaS do sprzedaży online dla branży poligraficznej oraz właściciel Agencji.com – holistycznej agencji wzrostu sprzedaży dedykowanej e-commerce oraz startupom.

Aktualnie większość swoich sił koncentruje na rozwoju Sembot.com – projektu o globalnych aspiracjach, który pozwala na automatyzację prowadzenia kampanii internetowych przez agencje performance i sklepy internetowe.

15:30
Panel dyskusyjny
Czy faktycznie kultura zjada strategię na śniadanie
Prowadzący:

Daniel Kotliński

Tigers

Uczestnicy:

SCENA II

Prowadzący
Adam Weber

Pomelody

9:30
Tomasz Karwatka

Catch The Tornado

"Czego się nauczyłem z budowy kilku firm, które działały i kilkunastu, które nie zadziałały"

Prowadząc jedno przedsięwzięcie popełniasz X błędów, gdy tych firm zbudowałeś 10, możesz wiedzieć, że krzywa uczenia jest 10X lub nawet większa. Tomek z sukcesem poprowadził kilka firm - co zaowocowało exitami, siecią bardzo wartościowych kontaktów, dużą ilością cennych przemyśleń. Warto pochylić się także nad lekcjami z firm nieudanych, czego zabrakło, jakie były kluczowe czynniki tego, że nie poszło po myśli mimo ogromnego doświadczenia Tomka.

Czego dowiesz się z prelekcji:
- Jakie kluczowe parametry mierzyć w swoich organizacjach
- Jakie błędy mogą doprowadzić do rozpadu, nawet dobrze prosperującą organizację
- Jak zatrudniać najlepszych ludzi w kraju, aby realizowali naszą wizję firmy

Przedsiębiorca i Business Angel zainteresowany tworzeniem oprogramowania dla szeroko rozumianego eCommerce. Współtworzył między innymi takie firmy jak Divante, Vue Storefront, Callstack, Open Loyalty. Jest też założycielem organizacji NGO Tech To The Rescue.

Obecnie prowadzi eCommerce Startup Studio Catch The Tornado.

10:30
Marta Smyrska i Grażyna Zawada

contelia.com

"Friends or Foes - jak przetrwać ze wspólnikiem i nie zwariować"

Prowadzisz biznes ze wspólnikiem? Wspaniale, to bardzo pomocna rzecz, która pozwala odciążyć odpowiedzialność. Ale wspólnictwo to nie tylko wzloty, to także bolesne upadki. Gdy tych upadków zaczyna być więcej niż jedna lub więcej stron jest wstanie znieść, zaczynają pojawiać się konflikty, często pierwotnie ignorowane, niewyjaśniane. To wszystko prowadzi do nieporozumień i braki chęci do współpracy. Ale nie musi tak być. Dowiedz się więcej z prelekcji dwóch wspólniczek Marty i Grażyny

Czego dowiesz się z prelekcji:
- Jak tłumić potencjalne konflikty już w zarodku i nie dopuścić do rozprzestrzenienia się w coś naprawdę poważnego
- Jak eliminować potencjalne przeszkody i rozumieć co czuje druga strona
- Jak wyznaczyć sobie wspólne cele i podzielić się obowiązkami według swoich predyspozycji i kompetencji
- Jakie są zalety i koszty różnic między wspólnikami

Paweł Fornalski aktywnie kształtuje polski ecommerce od 21 lat. W roku 2016 pismo eHandel przyznało mu nieoficjalny tytuł „Ojca chrzestnego polskiego e-commerce” a w najbardziej prestiżowym konkursie branżowym eKomersy otrzymał nagrodę specjalną za największy wkład w rozwój polskiego ecommerce. Zawodowo jest założycielem i prezesem IAI, które od 2000 roku dostarcza najstarszą i największą platformę w SaaS dla sklepów internetowych, czyli IdoSell (www.idosell.com). Dzięki swobodzie konfiguracji i wyglądu, skalowalności i bezpieczeństwu i świetnemu stosunku ceny do jakości i możliwości, korzysta z niego 6500 średnich i dużych sklepów internetowych w Polsce, generując rocznie łączne obroty ponad 12,5 miliarda zł. Od listopada 2013r. działa także w branży hospitality z projektem IdoBooking (www.idobooking.com), który umożliwia rezerwację noclegów przez stronę WWW pomiędzy turystą a właścicielem apartamentu, pensjonatu lub domu wakacyjnego i przy tym integracji z serwisami rezerwacyjnymi tj. Booking.com, Airbnb, Expedia itp.

11:30
Aleksandra Pszczoła

Bee Talents

“Skalowanie firmy przez działania HR-owe”

Biznes opiera się na ludziach, nawet te najbardziej zautomatyzowane potrzebują ludzi. Siłą naszej firmy są osoby. Prelekcja Oli w 100% będzie dotyczyła tego jak skalować swoją firmę przez działania HR-owe, od dobrych onboardingów, przez odpowiednie rekrutowanie ludzi do organizacji aż przez mądre wyciąganie wniosków z offboardingów, których nie robi się zbyt często, a są one naprawdę kopalnią wiedzy o firmie.

Czego dowiesz się z prelekcji:
- Jak usprawnić działania rekrutacyjne i stworzyć z tego powtarzalny, skalowalny proces
- Jak dobrze onboardować i offboardować ludzi do firmy i żegnać ich z organizacją aby popłynęły za tym lekcje
- Jak stworzyć kulturę organizacyjną, która jest dobrze rozumiana przez innych i może być skalowana nie tylko przez działania foundera

Założycielka i CEO Bee Talents. W branży tech działa od 2010 roku, gdzie przeszła drogę od budowania aplikacji mobilnej, do stworzenia firmy rekrutacyjno-consultingowej. Na co dzień, razem ze swoim zespołem, znajduje najlepsze talenty dla firm z branży IT w Polsce i za granicą, szkoli rekruterów oraz pokazuje swoim klientom jak dbałość o kulturę organizacyjną wspiera realizację ich celów biznesowych. Prelegentka na wydarzeniach takich jak m.in.: Kongres Profesjonalistów HR, Warszawskie Dni Rekrutacji czy HR Camp, a także autorka artykułów poświęconych rekrutacji i employer brandingowi. „Szef HR” w roku 2014. Wydawca polskiego przekładu książki „Powerful” Patty McCord. W 2019 roku  Bee Talents otrzymało wyróżnienie, w konkursie Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości, a Ola została wyróżniona w raporcie Strong Woman in IT stworzonym przez Come Creations Group. W październiku 2019 Bee Talents zostało wyróżnione w kategorii najbardziej innowacyjna agencja w konkursie Linkedin Talent Awards.

12:30
Mateusz Lebiedziński i Robert Szarata

WisePeople

"x2 - x3 wzrost rok do roku, czyli wyzwania w skalowaniu agencji/softwarehouse`u"

Rynek coraz bardziej się profesjonalizuje, konsolidacja i chęć budowania nowych partnerstw/sojuszy są na porządku dziennym. Z drugiej strony ekonomia oraz sytuacja gospodarcza dostarczają wielu zawirowań rok do roku - rynek pracownika, praca zdalna, mnogość kryzysów (covidowy, polityczny, inflacyjny, wojenny). Wszystkie te elementy tworzą przestrzeń do niepewności. Równolegle do tych wyzwań firma musi także znaleźć pomysł na siebie i zaadaptować odpowiednią strategię, wdrożyć pożądane usługi/produkty, być efektywna.

Czego dowiesz się z prelekcji:
- Jak zadbać o rozwój firmy w każdym jej aspekcie (zespół, finanse, jakość, ekspansja)
- Co jest ważne, żeby procesy działały i przynosiły pożądane efekty
- Ilu liderów powinno być w firmie (i czy może nim być każdy)

Mateusz Lebiedziński – COO w agencji konsultingowej/software house WisePeople. Od lat związany z produktami i tworzeniem wartości dodanej. Pracował dla szeregu branż i sektorów, min. startupy/korporacje/fintechy/IT, wykładowca akademicki. Mentor z ponad 700 sesjami indywidualnymi, prelegent w obszarach startup management/lean management/design thinking. Posiada rozbudowane doświadczenie managerskie z mocnym nastawieniem na rozwijanie zespołów.
ENTJ-A

Robert Szarata – founder i CEO agencji Wise People. Zawodowo od zawsze związany z budowaniem stron internetowych oraz marketingu internetowego. Zarządza szybko rosnącą agencją, która specjalizuje się w obsłudze firm technologicznych, firm consultingowych oraz kancelarii prawnych. Z wykształcenia jest UX Designerem, który przenosi metodyki kreatywne na logikę biznesową w zarządzaniu agencją i chętnie dzieli się wiedzą.
13:30
Franciszek Georgiew

Tigers

"Oczami nieprogramisty: hiperautomatyzacja w firmie"​

Dlaczego większość firm żyje w błędnym przekonaniu, że potrzebuje ciężkiego systemu ERP i koncentracji wszystkiego w jednym narzędziu? Jak szybko i tanio zwiększać poziom automatyzacji przedsiębiorstwa, zwiększajac marżę nawet o 15-30 punktów procentowych? ​

14:30
Marta Borkowska

Mangrove

"Jesteś szansą czy ryzykiem? Błędy founderów hamujące rozwój firmy"

Są takie błędy, które founderzy popełniają regularnie. Utknięcia ludzkie, finansowe, procesowe.
To normalne. Choć trudno w to uwierzyć - Founderzy tez się uczą 🙂
Warto wiedzieć jakie błędy popełniają inni, choćby po to, żeby moc popełnić własne. Oryginalne. A tak naprawdę to po to żeby moc poradzić sobie z ich konsekwencjami. A części być może uniknąć.

Z prelekcji dowiesz się:
- Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez founderów? I do czego prowadzą?
- Jak zbudować skuteczną i etyczną firmę? (I dlaczego warto właśnie taka)
- Czy można być founderem bez poczucia, że cała ta robota jest tylko na Twojej głowie?

15:30
Panel dyskusyjny
Psychika foundera
Prowadzący:

Michał Bąk

Founders.pl

Uczestnicy:

SCENA III

Prowadzący
Jan Sikora

Plente

Michał Leszek
Michał Leszek
9:30
Michał Leszek

Lechpol | Kruger&Matz

"Jak przetrwać w długim terminie?"

Współwłaściciel spółki Lechpol Electronics Leszek Sp.k. w której odpowiada za działania marketingowe. Specjalizuje się w tworzenie marek własnych i wdrażanie nowych produktów na rynek.

Lechpol Electronics posiada obecnie w swoim portfolio wiele marek własnych obejmujących kilka tysięcy produktów z sektora elektroniki użytkowej i specjalistycznej orawłasną sieć sklepów RTV-AGD pod marką Rebel Electro. Najbardziej znane marki produktowe firmy to Kruger&Matz (RTV, Audio, IT, Mobile), Teesa (AGD), Kemot (Instalacje zasilania awaryjnego), Rebel (Hulajnogi elektryczne, zabawki, akcesoria).

10:30
Paula Pul

LAWMORE

"Jak przejść kryzys w spółce"

Partner w kancelarii LAWMORE; Założycielka grupy firm kompleksowo obsługujących spółki technologiczne i fundusze inwestycyjne. Od 2013 roku doradza startupom i inwestorom przy inwestycjach na niepublicznym rynku kapitałowym. Mentor w programach akceleracyjnych i inkubatorach przedsiębiorczości. Wyróżniona m.in. w rankingu Forbes 30 under 30.

11:30
Paulina Walkowiak

cux.io

"Jak pogodzić rolę przedsiębiorcy i rodzica"

Co-founderka i CEO cux.io – pierwszego narzędzia do UX Automation, aplikacji analizującej zachowania i doświadczenia użytkowników, z klientami w ponad 100 krajach. Pomaga firmom przekładać wiedzę o użytkownikach na konkretne decyzje biznesowe. Jedyna szkoląca specjalistka od analizy wzorców zachowań w CEE. Autorka warsztatów z analityki produktowej „Data-driven design”, mówczyni TEDx, wykładowczyni akademicka. Wyróżniona w raporcie Strong Women in IT 2021. Mompreneur, która razem z rodziną prowadzi życie digital nomads.

12:30
Bogusz Pękalski

MailingR

"Bądź swoim własnym VC. Czyli jak zbudować ekosystem wspierających się produktów"

Founder i CEO MailingR.com. Ex-programista, podcaster, twórca edukacji, lider społeczności. Założyciel Bored Founders Club – globalnego klubu liderów technologii, innowatorów i przedsiębiorców. Od kilku miesięcy w pełni pochłonięty przez fascynujący świat web3.

13:30
Tomasz Woźniak

Future Mind

"Founders alignment: Jak ze sobą wytrzymać 15 lat "

Tomasz Woźniak to przedsiębiorca z ponad 15 letnim doświadczeniem, dużo przez ten czas przeszedł i zmienił w swoim podejściu. Właśnie to podejście, mindset i umiejętność pracy z innymi będzie tematem jego wystąpienia. Jak skalibrować te wszystkie obszary aby przetrwać w biznesie kolejne lata.

Z prelekcji dowiesz się:
- Jak budować zasady, które będą nas wspierały podczas trudnych chwil w biznesie
- Jak realizować rzeczy, które nie są dla nas łatwe pod kątem naszego aktualnego mindsetu
- Jak współpracować ze wspólnikami, którzy mają odmienny niż my charakter

Tomasz Woźniak – CEO Future Mind. Założył firmę w roku 2008 i konsekwentnie zarządza nią oraz aktywnie uczestniczy w projektach klientów, skupiając się na walidacji modeli biznesowych i planowaniu strategicznym. Jest też wykładowcą na uczelniach wyższych, między innymi Akademii Leona Koźmińskiego i Collegium Civitas. Pełni również funkcję członka rady nadzorczej notowanej na GPW Digitree Group S.A. (dawniej SARE S.A.).

14:30
Grzegorz Brona

Creotech Instruments

“Budowanie biznesu z perspektywy firmy działającej na bardzo wymagającym i niezrozumiałym w Polsce rynku z perspektywy branży kosmicznej”

Są biznesy o różnej skali wejścia w niego. Od niewielkich i mało skomplikowanych, po naprawdę trudne. Branża, w której działa Grzegorz zdecydowanie należy do tej drugiej. Branża kosmiczna ma wiele uwarunkowań, nie jest ani łatwa ani tania (na tle chociażby budowania ecommerce). Wyzwania jakie idą są znacznie wyżej postawione a rozwiązywanie problemów wymaga dużo większej umiejętności niż w biznesach o niewielkiej skali wejściowej.
Czego dowiesz się z prelekcji:
- Jak radzić sobie w trudno działajacej niszy
- Jak pozyskiwać mentorów, którzy mogą być dla nas wsparciem
- Jak popularyzować swoją niszę aby więcej par oczu chciało na nią popatrzeć

dr hab. Grzegorz Brona – współzałożyciel i prezes giełdowej spółki Creotech Instruments specjalizującej się w technologiach kosmicznych i systemach dla komputerów kwantowych. Były prezes Polskiej Agencji Kosmicznej, aktualny członek Komitetu Badań Kosmicznych i Satelitarnych i koordynator Rady ds. Kompetencji Sektora Lotniczo-Kosmicznego. Wieloletni wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim i współodkrywca cząstki Higgsa, w czasie gdy pracował w laboratorium CERN w Genewie. Autor książek popularno-naukowych. Odpowiedzialny za wprowadzenie Polski do International Space Exploration Group oraz europejskiego konsorcjum bezpieczeństwa kosmicznego. Nawiązał pierwsze oficjalne relacje pomiędzy Polską i NASA. Systemy opracowywane przez jego firmę trafiły na Marsa, Międzynarodową Stację Kosmiczną, a wkrótce lecą do Jowisza. Odbiorcami firmy Creotech są m.in. Europejska  Kosmiczna, CERN, MIT, Uniwersytet Oxford, Uniwersytet Berkley, Airbus, czy Thales.

15:30
Panel dyskusyjny
Skalowanie biznesu w trudnych czasach
Prowadzący:

Jan Jankowski

Uczestnicy:

Na Founders Mind pojawią się osoby z następujących firm:

agencje digital

software house

startupy

e-commerce

inne firmy

miej wszystko pod ręką

Mamy dla Was kolejną świetną wiadomość — od teraz program Founders Mind będziecie mieć zawsze pod ręką. Jak to możliwe? To zupełnie proste, wystarczy, że zainstalujesz dedykowaną aplikację na swoim telefonie.

Pobranie aplikacji jest niezbędne do tego, aby brać udział w umawianiu spotkań biznesowych z innymi uczestnikami Founders Mind.

pobierz naszą apkę

Jak to ogarnąć? To proste! Pobierz “Meeting App”, zarejestruj się i aktywuj konto, następnie zeskanuj poniższy kod QR.

Dlaczego warto?

ostatni krok

Po zeskanowaniu kodu na Twoim dashboardzie pojawi się prośba o wpisanie hasła, które otrzymasz od nas w wiadomości e-mail po zakupie biletu.

Wszystko jasne! To świetnie – zachęcamy do pobrania aplikacji.

strefy

Sprzedam firmę

Paweł Korycki i Maciej Stępa to osoby, które zawładną strefą „Sprzedaj firmę”. Panowie nie tylko skonsultują z Wami proces sprzedaży firmy, ale być może nawet znajdą potencjalnie zainteresowaną firmę. W trakcie naszego eventu na strefie „Sprzedaj Firmę” będzie też prezentacja „Jak podejść do procesu sprzedaży firmy”.

Strefa finansów firmowych

Chcesz skonsultować dlaczego Twoje firmowe finanse co miesiąc robią salto i padają na twarz? A może chcesz bardziej profesjonalnie zarządzać przepływami w swojej organizacji. Przychodząc na Founders Mind będziesz miał możliwość porozmawiać ze specjalistami z Value Finance i naprawić bądź zoptymalizować przepływy pieniężne w swojej firmie.

W strefie spotkasz m.in:

Szukam inwestora

To miejsce, w którym będziesz mógł porozmawiać, skonsultować czy nawet „zapitchować” przed potencjalnymi inwestorami. Do strefy zaprosiliśmy najbardziej wpływowe polskie fundusze i aniołów biznesu. Nigdy dostęp do rozmów z przedstawicielami różnych form finansowania nie był tak prosty.

W strefie spotkasz m.in:

Szukam dotacji

Jeżeli rozwijasz firmę to z pewnością nieustannie potrzebujesz dla niej nowych zastrzyków gotówki. Po raz pierwszy odpalamy strefę „szukam dotacji” gdzie bez względu na branżę, w której działasz i region, gdzie masz zarejestrowaną firmę, będziemy chcieli doradzić co możesz zrobić w kwestii pozyskania finansowania.

W strefie spotkasz m.in:

Szukam co-foundera

Budujesz projekt, do którego potrzebujesz co-foundera? Podczas Founders Mind, gdzie pojawi się ponad 1000 przedsiębiorców, będzie taka możliwość. Specjalna strefa, gdzie każdy chce dołączyć do istniejącego projektu, albo szuka do swojej spółki takiego. To także miejsce, gdzie możecie się łączyć nawet gdy jeszcze tego projektu nie ma.

Strefa psychiki przedsiębiorcy

Wielu z nas mierzy się z aspektami takimi jak wypalenie zawodowe, stres, czy samotność żeglarza. Na wszystkie te pytania są odpowiedzi. Nasza psychika, to jak znosimy zarządzanie firmą, jak reagujemy na to wszystko, jakie budujemy relacje ma wpływ na nasz biznes. Przychodząc na Founders Mind będziesz miał możliwość skonsultowania tematu swoich przemyśleć, dylematów, wątpliwości z psychologami z HearMe. Do rozmów zapewniamy intymną atmosferę i profesjonalne wsparcie.

Zrzeszamy przedsiębiorców z całej Polski na wspólnych eventach networkingowych

Relacje z poprzednich edycji

CO O KONFERENCJI MÓWIĄ NASI UCZESTNICY

sesja pozytywnych relacji - networking

8:30 - 17:00
Grzegorz Turniak
#SesjaPozytywnychRelacji

Grzegorz przez cały dzień będzie Was łączył i "matchował", abyście wynieśli z eventu jak najwięcej! Zapraszamy do Strefy Networkingu na przeciwko Sceny 1 (na lewo od wejścia).

Inspirujący mówca, mentor, networker. Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, UW, PW i MBA na ALK, PK. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 2000 sesji networkingowych dla przeszło 200.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził i rozwijał do 2013 na rynku krajowym firmę BNI Polska.

Obecnie jest partnerem spółki szkoleniowo-doradczej GrupaYak.

Został wybrany jednym z „10 Topowych Głosów Polskiego Linkedin 2018, 2019 i 2020”. Prowadzi z zespołem programy rozwojowe:
#SocialSelling, #FirmaNaLinkedin,
#MentorCEOin,
#RzecznictwoPracowników.

Na eventach biznesowych zarządza #SesjaPozytywnychRelacji.

Poprzednio: Prezes Akademia Rekomendacji, BNI Polska, Jobpilot Polska; HR Sector Sales Manager – SAP Polska; Managing Director – Neumann Management Institute; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio). Nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College). Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Członek założyciel PSZK w 1994, a a latach 2003-2004 członek Zarządu PSZK. Założyciel i od 2006 Prezes, do 2019 członek Zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Jest autorem książki „Nigdy nie stój sam” i współautorem: „Alchemia Kariery” (z J. Santorskim), „Profesjonalny networking. Kontakty, które procentują” z R.Wendtem), „Praktyczny poradnik networkingu” (z W. Antosiewiczem), „Zanurz się w błękitnym oceanie. Jak networking wspiera rozwój firm” (z K.Rumianowskim ), „Nigdy nie stój sama ” (z Agatą Dynoch).

Nie masz jeszcze biletu?
Pospiesz się! do eventu zostało

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

BILETY

BASIC

709 zł netto
  • Bilet na konferencję Founders Mind

PREMIUM

1299 zł netto
  • Bilet na konferencje Founders Mind
  • Wejściówka na afterparty Founders Mind
  • Napoje i przekąski w trakcie afterparty

AFTERPARTY

880 zł netto
  • Wejściówka na afterparty Founders Mind
  • Napoje i przekąski w trakcie afterparty

LOKALIZACJA EVENTU

Wydarzenie będzie miało miejsce w sali konferencyjnej na Stadionie PGE Narodowy w Warszawie.

POZNAJ ORGANIZATORÓW I SPONSORÓW

Poza naszymi ekspertami, dajemy Ci szansę, by poznać sponsorów oraz partnerów konferencji, którzy mają duże doświadczenie. 

Marketing i Biznes, Adstalk.pl to czołowe polskie media, w których znajdziesz masę biznesowych treści. 

Founders.pl to największa w Polsce zamknięta społeczność przedsiębiorców.

PArtner główny eventu

pozostali PArtnerzy eventu